• 27.04.2011.

Audio stream najnovijeg remek djela Petra Dundova

Iz fantastične tvornice glazbenog čarobnjaka Petra Dundova pod okriljem Music Man Recordsa 25. travnja 2011. izašao je najnoviji EP imena Tenth Plateau. Nakon svjetskog uspjeha s albumom Escapements iz 2008. i pjesme Oasis, Petar se vratio u studio gdje generiranu kreativnost i inspiraciju pretače u prepoznatljive glazbene strukture koje svojom kompleksnošću i rafiniranom melodičnošću osvajaju publiku, DJ-e i kritičare, te najbitnije – dobivaju 'evergreen' etiketu.

Petar Dundov – Tenth Plateau EP

Riječ je o producentu koji stvara glazbu koja odolijeva vremenu kao i ograničenjima koja nameću žanrovi i prolazni trendovi. Ne očekujući nakon uspjeha Oasisa da će tako skoro ponoviti uspjeh s jednom pjesmom, u studenom 2010. izdao je singl Distant Shores koji je sve iznenadio. Po kritikama to je sigurno najhvaljenija pjesma koju je napisao do sada. Rijetko se nekom autoru zareda takav nalet inspiracije, no s ovim iskustvom Petar Dundov je našao svoje mjesto u vremenu i prostoru u kojem se najbolje osjeća.

Da osjećaji zvuče kao glazba, dokazuje svakim novim izdanjem, a Tenth Plateau je još jedna impresivna glazbena priča koja nas vodi u hipnotizirajuću, plišanu kasnonoćnu avanturu na plesnom podiju. Pjesme Tenth Plateau i Quinta svojom gracioznošću nastavljaju pričati priču glazbenih putovanja unutar svijeta Petra Dundova koji je tajanstven, bogat i prepun zavodljivih detalja.

Naslovna pjesma Tenth Plateau otvara put kojim nas Petar, na njemu svojstven način, kroz gotovo 13 minuta, hipnotizirajućim ritmom i istančanom kontinuiranom gradacijom glazbenih momenata, dovodi do euforičnog vrhunca koji je sinonim “svijetlu na kraju tunela”. Naslov Tenth Plateau (Deseta visoravan) dolazi kao metafora stanja svijesti, što je česti motiv u radovima Petra Dundova, koji je inspiraciju za ovu pjesmu (koja mu se u glavi motala gotovo godinu dana) pronašao u jednim od onih momenata kada o ničemu ne razmišljamo i kada nam podsvijest nabaci nešto kreativno na tanjur.
{youtube}Xevk04BSSJo{/youtube}

Na B strani nalazi se Quinta, prekrasna 9-minutna melodična elektronska avantura koja se razvija oko kontinuirane synth linije i kotrljajućeg toplog basa, neprestano inzistirajući na repeticiji i skladu harmonija punih svjetla. Quinta (Kvinta) označava odnos između tonova u glazbenoj ljestvici. Pjesma se gradi na bazi tog intervala i naslov je svojevrstan ključ za razumijevanje strukture melodija u pjesmi koje se nadovezuju jedna na drugu.
{youtube}oVdS5ImyYZY{/youtube}

Tenth Plateau EP može se kupiti u elektronskom obliku (korisnici Beatporta imaju mogućnost ekskluzivne kupnje bonus pjesme, Evolving Mixa naslovnog uratka) dok će ljubitelji vinila uživati u još jednom kolekcionarskom izdanju 180g ploče s holografskom naljepnicom koja je krasi i Distant Shores single.

Već i prije samog službenog izdanja EP-a stigle su odlične kritike kolega DJ-a koji već sada koriste obje pjesme u svojim setovima, što je nakon fantastičnog uspjeha posljednjeg singla samo dokaz da je riječ o autoru koji pri stvaranju glazbe vjeruje u kvalitetu koja opstaje. U posljednih 6 mjeseci Petar je zahvaljujući kvalitetnoj produkciji intenzivno nastupao u najboljim svjetskim klubovima (Berghain / Berlin, Cocoon / Frankfurt, Barraca / Valencija, Solyanka / Moskva, Unsound Festival / New York…), povezujući se kroz glazbu sa svojom publikom. Ono što od Petra u skorijoj budućnosti možemo očekivati jest njegov drugi album čiji je izlazak najavljen za rujan 2011., a prema obećanju samog autora – biti će dostojni nasljednik svjetski uspješnog Escapementsa!

DJ feedback:
Sven Väth: In my case for sure. A magic record…Especially the B-Side "Quinta".
Laurent Garnier: Favorite track Tenth Plateau original. I’m a HUGE fan of Peter’s music… I love this, like all his previous work – FULL SUPPORT!