• alt
  • 12.11.2014.

Moby u ambientalnim vodama

Jedan od najneobičnijih američkih DJ-a i producenata za kojeg smo već navikli da slijedi svog bubnjara. Glazbenik koji nepogrešivo emociju prenosi u note izbacuje novo/staro izdanje.

Čovjek kojeg ne zanimaju konvencije i koji vješto balansira na užetu koje povezuje elektroničke žanrove ovoga puta je uplovio u remasteriranje vlastita izdanja iz 2005. Radi se o vrlo limitiranom izdanju dodatka njegovom albumu “Hotel” koji je vrlo lako mogao doći u opasnost da ga progutaju mračni i prašnjavi, ali ipak melodiozni arhivi glazbene prošlosti.

Originalni tracklist biti će nadopunjen sasvim novim ostvarenjima i ovoga puta Moby gazi u smirenim mutnim vodama ambienta pa je tako i ovaj album koji napokon doživljava reinkarnaciju nazvan “Hotel: Ambient”.
{youtube}gmnAhahuhR8{/youtube}

Mutni nejasni prostor sublimnih tonova u kojem je izdano originalno izdanje ovoga puta se izoštrava kako Moby planira izdavanje, 16. prosinca, popratiti prvim live nastupom na kojem će biti zastupljen isključivo ambient. Originalni Hotel Ambient zaista se sastoji od nekih od najljepših melodija koje su proizašle iz ruku ovog glazbenika i ni jedno izdanje do sada ne priča priču o korijenima bolje od ovih tonova. Povezuje sve bitne utjecaje koji su glazbenika postavili na putanju na kojoj se sada nalazi, od Philipa Glassa, Stevea Reicha i Briana Enoa prožete detroitskim technom Derricka Maya i eksperimentalnim IDM-om ranih Warp izdanja.

Uz prvi show 16. prosinca u Masonic Lodge u L.a.-ju drugi ambient event je koncipiran kao dobrotvorno sakupljanje sredstava za integraciju u Joshua Tree, 21. prosinca. Oba showa će biti popraćena sveprožimajućim vizualnim iskustvom gdje će se na tri golema ekrana vrtiti vizuali koje je načinio sam Moby kao i oni opskurnog kinematografskog genija Davida Lyncha i arhivske snimke, koje će biti manipulirane i prilagođene Mobyjevim vještinama za pultom u real-time.

alt

Moby sam o ovom izdanju je rekao: “Prvi puta sam čuo ambient glazbu na B-strani “Heroes” Davida Bowiea. Koliko god volim stvarati pjesme i dance trake uvijek sam bio opsjednut načinom  na koji ambient i instrumentalna glazba može transformirati prostor u kojem se sluša.Također vrlo cijenim suptilne i ponekad nezahtjevne kvalitete ambient glazbe i kako nekonvencionalno dira ljude na emocionalnoj razini”.

Nadamo se da jednako kao i mi nestrpljivo cupkate nogicom do 16. prosinca. Jedva čekamo čuti Mobyja u ovom ponešto drugačijem izdanju. Je li ovo samo izlet u neobično ili zapkret u karijeri? Kažu ljudi: “Strpljen, spašen!”