• alt
  • 26.04.2014.

Novi singl dvojca Hard Rock Sofa

Dvojac Hard Rock Sofa, jedni od najboljih producenata i DJ-eva Rusije, ovih su dana objavili novi singl “Arms Around Me”, inače suradnju sa sunarodnjakom Skidkom.

Projekt su 2005. godine osnovali Alexander Shapovalov, Denis Chepikov i Sergey Zuev, a trenutno pod imenom Hard Rock Sofa djeluju Alexander Shapovalov i Denis Chepikov te su dosad izdali  više od 20 singlova za neke od najvećih labelova kao što su Axtone ili Spinnin’ Records. Potpisnici svojevrsne  himne brojnih plesnih podija, “Let Me Hear You Scream”, novim singlom povezuju nekoliko desetljeća glazbe jer samplirali su klasik disco i funk legendi KC & The Sunshine Banda, “Wrap Your Arms Around Me”, a samu je traku na Ibizu prošlog ljeta bezbroj puta pustio Axwell na čijem je labelu, Axtoneu, singl i izašao prije nekoliko dana.
{youtube}X6e84FzRZZk{/youtube}

“Arms Around Me” svoje će mjesto naći i na debitantskom, zasada neimenovanome, albumu dvojca koji će izaći na Axwellovu labelu. A kako li sve to zvuči uživo, moći ćete doznati već početkom lipnja kada stižu Zagreb na West House Reunion festival, dvodnevni spektal house glazbe posvećen Frankieju Knucklesu. Hard Rock Sofa headlineri su prvog dana festivala, 6. lipnja, kada će se na pozornici moći čuti i Riva Starr te uzdanikm domaće scene Blacksoul. Drugog dana West House Reunion festivala pak nastupaju svima dobro znani David Morales, švicarski producent Yves Larock, Victoria Metzker te domaći dvojac PlayOne.  Ulaznice se prodaju u sustavu Eventima po posebnim pogodnostima kupnje, svatko tko kupi ulaznicu za subotu gratis dobije ulaznicu za petak, a sve ostale informacije potražite ovdje.