Skip to main content
  • 1.04.2016.

GotSome: Novi materijal zavrtit ćemo na ovogodišnjem Hideoutu!

Britanski house i bass dvojac GotSome u nevjerojatno kratkom vremenu postali su vrlo tražena roba na sceni elektroničke glazbe.

Piše: 


Njihov uzlet na međunarodnoj sceni dogodio se 2014.g. serijom izdanja čime s pravom nose titulu "lidera nove generacije" britanskih DJa i producenata. Ove godine imate ih priliku slušati na Hideout festivalu od 26. do 30. lipnja.

1. Kao prvo puno hvala na ovom intervjuu za našu, uglavnom hrvatsku publiku i što ste našli vremena da nam pobliže pojasnite svoju karijeru i poziv. Za početak recite nam kako i zašto je sve počelo s GotSome i koja je bila traka koja je najbolje odjeknula?

ALEX: Skladali smo muziku zajedno preko deset godina, radili na raznim projektima i zaključili da želimo raditi nešto što je više orjentirano na dancefloor. Tako smo počeli.

ADAM: Naša traka "Bassline" je bila pravi okidač zapravo. Zavrtili su je u noćnom programu Radio 1, Engleska, i ekipa iz Defected Recordsa ju je čula dok su se vozili prema kući. Ubrzo su se javili i potpisali traku uz još par drugih. Dvije godine poslije i još uvijek se zna zavrtiti i biti puštana svugdje po svijetu. To je prilično ludo.
{youtube}Jd5GaSPeNJY{/youtube}

2. Opišite GotSome zvuk i misiju u nekoliko riječi.

ADAM: House kojeg pokreće bas i trzajući visoki tonovi sa semplovima koji imaju groove.

ALEX: Ideja je uvijek bila da kombiniramo elemente junglea, hip hopa i breakbeata, što smo sve slušali dok smo odrastali, s house glazbom. Da napravimo nešto što je masno, ali sa skočnošću koja te tjera na ples.
{youtube}Ix78SQ7CB_4{/youtube}

3.  Neke buduće suradnje i projekti?

ALEX: Napravili smo traku s Will Clarkeom i još nekoliko o kojima ne smijemo još pričati!

ADAM: Upravo dodajemo završni dodir na nekoliko traka za ljeto koje ćemo definitivno pustiti na Hideoutu.

4. Zadnja knjiga koju ste pročitali i film koji ste pogledali?

ADAM: Zadnji film koji sam vidio je Spotlight. Prilično je mračan, ali i prilično dobar. Većinu siječnja sam proveo u kinu gledajući sve Oskarovce, jer to je najbolje što možete u Engleskoj dok je vani zima.

ALEX: Dobio sam stvarno zanimljivu knjigu za Bozić o industriji iza pop glazbe koja se zove "The Song Machine" i nastavio sam s Jeffery Deaver trilerom o serijskom ubojici koji koristi struju za ubijanje.

5. Koga posebno cijenite od producenata ili DJa?

ADAM: Ja moram spomenuti Claude VonStrokea jer je razvio vrlo specifičan zvuk tijekom nekoliko godina i što je uspio postaviti na noge odličan label Dirty Bird. Isto tako Chris Lorenzo je odličan producent.

ALEX: Reći ću Redlight koji je trenutno vrlo tražen, a njegove trake se redovito nalaze u našim setovima, isto tako veliki sam obožavatelj Jon Hopkinsa i Four Tet i njihovih dubljih i epskih produkcija.

6. S kim bi htjeli surađivati?

ALEX: Bili bi i više nego sretni da to bude s bilo kim od gore navedenih!

ADAM: Htjeli bi surađivati s pjevačima. Onako kako je Disclosure radio s nekim od najboljih talenata na njihovom zadnjem albumu. Isto tako imamo i vlastitu večer u Bristolu koja se zove "Who Cares?", a gdje su nam rezidenti Mu Nu Leng, Jus Now, NYTA, Dismantle, Joker, Kahn i Break. Bilo bi zbilja zanimljivo kad bi se napravila velika kolaboracija da sve te stilove zajedno iskombiniramo.

7. Znamo da ste vrtili na Hideoutu pa nam recite koja je priča iza toga i što vam prvo padne na pamet kad čujete Hrvatska?

ADAM: Vrtio sam zadnjih nekoliko godina i moram priznati da je bilo vrlo dobro. Pogotovo prošle godine su light i atmosfera bili odlični kad smo nastupali na main stageu u Papayi navečer prije Shadow Child. To je vjerojatno bio jedan od naših najboljih nastupa u prošloj godini.

ALEX: Ono što mene najviše začudi je kako je more kristalno bistro. Mislim da takvo more nisam nigdje još vidio, a ono čini dobru razliku od našeg engleskog mora koje nije ni priblizno vašem.

Hvala!

Marjan Marmat Matkovic

sonus 1
Vezani članci
Pariška koncertna dvorana za dvije tisuće posjetitelja – L’Olympia – u 131 godinu dugoj povijesti ugostila je i Paul Kalkbrennera
brejcha 1
Pariška koncertna dvorana za dvije tisuće posjetitelja – L’Olympia – u 131 godinu dugoj povijesti ugostila je i Paul Kalkbrennera
sonus 2