Skip to main content
  • 10.03.2017.

Wear Pocket – mladi street-style brand iz poduzetničke glave

Svijet je pun mogućnosti, opcija, izazova i potencijala lijepog –  samo trebaš naučiti kako vidjeti i ponijeti još koji kilogram entuzijazma poduprtog akcijom da bi potencijal zaživio.

 
Premotaš li film dvije godine unazad, 2015. se odvila upravo ovakva priča kada je ideja po imenom Wear Pocket niknula na križanju stila, kreativnosti i detaljne analize ispitivanja potrebe tržišta i potencijalnih kupaca. Iza projekta glavom, bradom i rukama stoji Matej Brečić, poduzetni student 5. godine Komunikacijskog menadžmenta na Veleučilištu Baltazar.

 
Tko je mladi gospodin Brečić? Matej je onaj kojeg ne zanima žutilo, mladi čovjek sa svjetlom budućnošću, nindža kritičkog promišljanja koji ne prihvaća informaciju kao ispravnu samo zato što je donesena s (manje ili više) relevantne točke autoriteta. Vjeruje u činjenice, prosperitet, osobnu odgovornost da rasteš i napreduješ, ideje, istraživanje, statistiku i entuzijazam lovljenja sna u koji vjeruješ svakim atomom i svim međuatomskim prazninama unutra. 

 
Projekti ne uspijevaju zbog okolnosti, već zbog osobne vjere i aktivne i inteligentne implemenetacije truda onih koji u ideje vjeruju. Jedan od potencijalnih laureata proaktivnog poduzetništva, u klimi u kojoj se projekti mladih ljudi ne dočekuju s ozbiljnošću kojom bi trebali, ipak je krenuo u ostvarenje cilja, Novac je dakakao nezanemarivi aspekt poslovanja i gurnete li glavu u pijesak dok češljate grivu jednorogu, ignorirajući ga kao faktor, otežat ćete si put, ali novac nikada nije bio centralni cilj Wear Pocket projekta. Cilj je bio na primjeru u stvarnom životu pokazati kako je moguće napraviti kvalitetan proizvod na domaćem tržištu bez obzira na metle birokracije i mentaliteta u kotačima napretka. Nastao je kao pokazatelj da poduzetnička klima nije siva bezoblična masa u kojoj se ideja gubi, već da se uz maksimalan trud može podići sjajna priča.

 
Nasuprot masovnoj proizvodnji i generičnom pomodarstvu s pokretne trake modnih hirova, ovdje stoji ručno rađena odjeća u čiju proizvodnju se uključila i tvrtka Markonci i student Tekstilno-tehnološkog fakulteta, a svi materijali kupljeni su hrvatskim dućanima. Wear Pocket je stoga od prvog poruba do posljednjeg konca u potpunosti hrvatski proizvod orijentiran na street style. Ponosi se originalnošću modela koje možete naručiti putem Facebooka ili Instagrama ili baciti koji redak ekipi na thepocket.hr@gmail.com.

 
Na pitanje što bi za brand značio momentum u kojem financije nisu nikakav faktor, Matej vidi mogućnosti koncentričnog širenja kolekcije, proširenje na ostale članice Europske Unije i otvaranje stvarne fizičke lokacije dućana. Navrati stoga na digitalni vizualni vrt Wear Pocket-a, uhvati koji komad i osjećaj se kao da se usred urbane jungle upravo preko Vibera dogovaraš za partiju pola sa stilom. Stil je stvar stava, ali dobri komadi su bonus!
 
brejcha 1
Honey Dijon, David Morales i François K samo su neki od poznatih aktera koji su sudjelovali u stvaranju novog dokumentarca.
sonus 1
Honey Dijon, David Morales i François K samo su neki od poznatih aktera koji su sudjelovali u stvaranju novog dokumentarca.
defected zg desk