Baner

Članovi žiria

Utorak, 17 Listopad 2017

Za nagrade struke odluku o pobjedniku donosi javni stručni žiri na temelju prezentacije radova, preslušavanja i ocjenjivanja.

Žiri čine respektabilna producentska imena hrvatske elektroničke scene:

PETAR DUNDOV

Najbolji domaći izvozni proizvod elektroničkog, sklon eksperimentalnim i neuobičajenim zvučnim pejzažima, već je preko 20 godina jedan od potpornih stupova na kojima počiva domaći techno.

Zvučni arhitekt Petar Dundov rođen je ranih 70-ih na zagrebačkim ulicama. Od klinca iz kvarta uspeo se na pozornice festivala kao što su “I Love Techno”, “EXIT”, “Awakenings and Wire”, te zasjeo za pult klubova kao što su “Berghain”, “Matter” (RIP), “Womb”, “Air”, “Fuse and Space”, “Tresor". Već deset godina ljubuje s golemim belgijskim labelom Music Man, a za Millsov Tomorrow izdao je ujedno i mini LP "Sculptures". Nakon prvog izdanja na "Formaldehyd Records" bilo je jasno da je ovaj momak ovdje da ostane i uslijedlia su izdanja na "Absense" i "PV" (Pascal F.E.O.S.)", "Federation Of Drums", "Delirium Red", belgijski "Danza Electronica", "Bedrock Records"...

Starosjedioc pulteva i vibrirajućih podova, glazbeni val jaše od 1993. kada se publici predstavljao pod pseudonimom Unreal pod kojim producira himnu „Under City Rave“ prvog zagrebačkog rave partya u tunelima Grič, a zatim s bratom Šimunom osniva projekt Brother's Yard kojim je techno želio pretvoriti u metaforičke legiće, rastaviti ga na sastavne djelove i ponovo sklopiti na nov način.



Pošto je u glazbenom vakumu već plutalo nekoliko naramaka singlova prvi album "Escapements" dočekan je s respektom branše i poduprt od predvodnika krda kao što su Timo Maas, Sasha, Dubfire i Ben Clock. 2010. je bila velika godina kada su si njegovi zvuci kao adresu pripisali chartove Guy J-a, Laurent Garniera i Svena Vätha.

U trenutnoj diskografiji nalazi se preko 70 samostalnih izdanja, remiksa i pet albuma, na koje se usidrila glazba nerijetko uspoređivana s opskurnim tonalitetnim istraživanjima glazbenika poput Phillipa Glassa ili Jean Michela Jarrea. Petar je tako uzeo techno kakav jest, provukao ga kroz prostore sebe, napravio nekoliko prilagodbi i uveo žanr u eru evolucijskog skoka.

Kako bi proslavio izdanje petog albuma  ‘At The Turn Of Equilibrium’ Petar je tako za izvangranična, istraživački nastrojena, stopala sastavio opaki vodič hrvatskom prijestolnicom za čitatelje DJ Maga. Slijede izdanja za Cocoon, Perfecto, Trouw, Traum, Loveland. Petra Dundova nezaobilazno se spominje u gotovo svakom članku, filmu ili knjizi koja opisuje povijest techno glazbe te s pravom spada u svjetske velikane ovog pokreta.

IVAN MASTERMIX

Nosi epitet godfathera hrvatskog housea, zaslužen kroz brojna gostovanja u inozemstvu i u Hrvatskoj. Nastupao je u klubovima na Ibizi poput Pache, Amnesie, Cafe Mambe, Revolutiona, španjolskom Revolutionu i Hollywoodu, engleskim klubovima Ministry of Sound, The End, Cross i Denim Club, u Miamiju je vrtio u Aqua Loungeu i Crow baru, a u Njemačkoj u P1, Park cafeu, M1, Radio Baru, Climaxu, Depotu. Društvo su mu pravili Marshall Jefferson, Dj Pierre, Erick Morillo, Mousse T, Boris Dlugosch, Roger Sanchez, Frankie Knuckles, Boy George, DJ Ralf, Tom Novy, Spiller, Eddie Amador, Sharam i Ali iz Deep Disha te mnogi drugi. Njegov DJ set bio je dio line upa na legendarnim festivalima: Love Parade, Valkana Beach, Exit. 1996. godine izdao je svoj prvi singl Aquarius za talijansku tvtku Mantra Records. Pod pseudonimom TGP (Tokio Ghetto Pussy) 2001. izdao je singl za Sony Music, Universal i Polidor Fly me to the moon. Singl je postigao veliki komercijalni uspjeh u zapadnoj Europi i Japanu, a remixirali su ga čak i Jam and Spoon. U posljednje vrijeme Mastermix je surađivao je s hrvatskim jazz glazbenicima, poput Matije Dedića, Henryja Radanovića i Charlieja Jurkovića, a te suradnje urodile su izdanjima za europsko tržište. Nakon petogodišnjeg vođenja prvog lounge i restaurant bara Rijeci, odlučio je svoj životni put ipak popločati glazbom te je kao producent i DJ izdao nekoliko hit singlova sa svojim engleskim i riječkim partnerima Alain Jinx Chamberlainom i Maurom Enassom.



Sa Marshallom je čak živio u Essexu gdje su otvorili i svoj studio, a u goste su im povremeno dolazili Felix da Housecat, Robert Owens, DJ Pierre. U tom periodu izdao je tri singla i svaki od njih je doživio veliki uspjeh. ''Your To Me Are Everything'', ''Sun & The Moon'' i ''Our Love Is Alive'' na kojoj je vokal otpjevala njegova supruga Darija. Svaki od ta tri singla dobar dio vremena sjedio je na vrhu ljestvice hrvatskih top lista.

DAMIR LUDVIG

Damir Ludvig je producent, scenarist i glazbeni direktor filma “Astralis – Institucija“ koji je osvojio 3 nagrade na NYIIFVF festivalima u gradovima Los Angeles i New York. Najbolje poznat kao DJ specijaliziran za elektroničku klupsku glazbu, Damir je potpisnik ugovora sa izdavačkom kućom Toolroom koju vodi britanski DJ Mark Knight. Ludvig je međunarodno najpoznatiji kao skladatelj, producent i tekstopisac projekta Ludvig & Stelar sa brojnim izdanjima na etiketi Café del Mar Music. Damir Ludvig djeluje kao član projekata Dogma, Dogma 3000, Legura i Rotterfolfe, a realizirao je 4 studijska albuma suvremene plesne i lounge glazbe koji su objavljeni na Tajvanu, u Velikoj Britaniji i Njemačkoj, te četiri DJ Mix albuma. On je jedini hrvatski disk džokej koji nastupa u elitnim svjetskim klubovima kao što su Roxy (SAD), Birxton Academy (Velika Britanija), Plussoda (Grčka), Lust (Japan), a nastupio na festivalu Ultra Europe (Hrvatska), a nastupao je u zemljama: Tajvan, Švicarska, Španjolska, Slovenija,Japan, Izrael, Italija, Grčka, Njemačka, Belgija, Austrija i mnogim drugima zemljama .



Ludvig je Astralis resident čija kvaliteta je kroz njegov rad višestruko potvrđena. Astralis party u prvih je 10 godina postojanja prodao preko 100.000 ulaznica i snažno utjecao na hrvatsku klupsku scenu stoga su njegovi utemeljitelji producirali prvi hrvatski dokumentarni film o elektronskoj glazbi - „Astralis-institucija“. Film je već osvojio nagradu za najbolji glazbeni dokumentarac i nagradu publike za najbolji međunarodni dokumentarac NYIFF-a u Los Angelesu te najbolji međunarodni glazbeni dokumentarni film u New Yorku.

HARIS ČUSTOVIĆ

Haris Čustović je glazbenik / stvaralac, disco jockey, magistar zvukovne umjetnosti i vođa Laus etikete. Njegov rad se zasniva na istraživanju elemenata suvremenih kao i klasičnih glazbenih formi, unutar digitalnog konteksta elektronsko-akustične i organsko-sintetičke fuzije.

Dugogodišnje iskustvo, te opsežno poznavanje glazbene teorije i prakse, služi svrsi (de)konstrukcije i transformacije glazbenih segmenata. Koristeći tehnologiju kao sredstvo kreativnog izražavanja, njegov rad je svojstvena poliritmička kombinacija modernih kompozicijskih elemenata. Svoj prepoznatljivi stil postiže izazivanjem klasifikacije kroz pomicanje granica glazbenih koncepta, žanrova i stavova.



Iza sebe ima pregršt orginalnih radova, remikseva i licenci za kompilacije (Laus, The End, Fabric, GU, Bedrock, Swag, Oblong). Njegovo novo izdanje ‘All I Need’ (Laus 030, 01.2016.) dobilo je sjajne komentare i veliku podršku mnogih dj-eva i fanova.  Nedavno je remiksirao za Bass Works (Japan), Area Sur (Argentina) i Household (SAD). Priprema nova izdanja, a radi i na albumu gdje kombinira živu svirku i glazbenu tehnologiju.

Njegov dj set moderna je i tečno sklopljena dinamična kombinacija pulsirajućih poliritmova, kotrljajućih basova, svojstvenih melodijskih i neobičnih vokalnih linija. Kroz projekciju osjećaja dubine i vožnje, svjetla i tame, tenzije i opuštanja, Haris pruža energetičko, poletno i emotivno klupsko iskustvo. Nastupao je na mnogim prestižnim pozornicama klubova i festivala diljem svijeta, i gostovao na brojnim glazbenim stanicama.

Haris je i povremeni predavač, te podučava i podržava glazbeni razvoj novog talenta. Aktivan je i kao skladatelj i za Britanske izdavače komponira glazbu namijenjenu internacionalnoj medijskoj industriji.

SERAPHIM CODEX

Robert se bavi elektronIčkom glazbom, scenom i produkcijom od 1992 godine. Prva 3 vinyl izdanja 1994g. na etiketi Loving Ed records, sa projektima Force-X, Subsequence i Seraphim Codex (koji se i danas aktivan). Izdanja su predstavljena live nastupima na legendarnim “Future Shock” partijima ranih 90tih. Kasnija izdanja objavljena su na raznim etiketama.



Kao DJ nastupao je (pod imenom Shane54) na najvećim hrvatskim elektroničkim eventima od 2000 do 2010. Bio je rezident klupske večeri “Perfection” Petra Dundova, kao i idejni začetnik projekta “Euphoria”, koji se bazirao na lokalnu scenu Bjelovara i okolice. 2006. Osvojio je hrvatsko izdanje "Heineken Thirst Studio” natjecanja sa projektom Seraphim Codex, producirao song sa BT-jem u Los Angelesu, te sudjelovao na svjetskom finalu Heineken Thirsta u Las Vegasu gdje je nastupao u klubu Tao. Od 2010. nadalje surađuje sa Damirom Martinovićem - Mrletom na raznim audio vizualnim projektima (LET3, Mr.Lee & Ivanesky).