Haris Čustović ulazi u Novu godinu s novim izdanjem na Lausu!

Svestrani instrumentalist, producent i DJ s preko dva desetljeća glazbenih epova pod prstima, Haris Čustović, vraća se još jednom.

Dubrovačke zidine zamijenio je panoramom Londona. Neumorno se uplićući u niti muzikalnih eksperimenata, žanrovski sklizavo neuhvatljiv, Haris stiže s novim izdanjem koje je rođeno i odgojeno u vlastitim prostorima Laus studija. Tako Laus Records ujedno i preuzima izdavanje pod imenom "All I Need".

Iza imena krije se emocionalno deep house djelo koje u vrući poljubac postavlja elektronički zvuk s elementima rocka i orkestralnih navala energije. Uz striktno glazbeni dio Haris je uposlio i glasnice i pobrinuo se i za vokalnu pratnju, dok dah života u saksofon upuhuje Žac (Željko Barac). Kako zvuči? Razmišljajte negdje oko asimptote da se Depeche Mode i Kraftwerk sretnu u mraku u ponoć negdje na rubu bara deep house zemlje.

Još jedna sjajna vijest je da su u remix karticu već upisani Silicone Soul, Mili Sefic, Toton i Acilectro (Pile & Lushi). Na izdanju se našlo nekoliko traka: Transforme – groovy techouse-funky techno kriška nabijena energijom za one trenutke euforije u mraku podija kada vanjski svijet prestaje postojati i Circles in the Sky kao i Studio 45, dvije diskom inspirirane tech-house poslastice. Materijali će službeno biti izdani 4. siječnja 2016. a do tada Harisa nastavite pratiti na linkovima niže. Eto, sad imaš sve što trebaš!

hardbeats mobile
wls 20 mobile
hardbeats web