Kanzyanijeva nova crvena vinilka kao prvi dio šarenog Bla Bla trisa!

Svaka praksa kao i svaka osoba ima svoje mame i tate. Tik preko granice sa susjednom nam Slovenijom u rodni list slovenskog techna upisan je Valentino Kanzyani.

Ne prihvaća ograničenja i margine, a protiv žanrovskog purizma bori se svaki puta novim izdanjem. Pa od techno iskona do house gurmanskih izleta, od velikih pozornica do underground podruma, sve je to Valentino.  Aktivan od sredine 90-ih, pojavio se ujedno i kao jedan od prvih rezidenata i posvojeni sin velike Ambasade Gavioli. 2005. pokreće uspješan Jesus Loved You label. Ne znamo zašto je glagol u prošlosti i što je učinjeno da vas više ne voli, ali to ćemo ga zasigurno jednom priupitati kada ga pridobijemo u Scenin intervju stolac.

No sada smo ovdje zbog jednog drugog labela i drugog uzroka – nizozemskog, čavrljanju nastrojenog, Bla Bla labela i na njemu izdanog uzroka s rednim brojem prvi. "Primera causa" ili prvi uzrok neminovno aludira na metafizička pitanja – Tko je pokrenuo sve što je imalo biti pokrenuto? Tko je nepokrenuti pokretač koji nije trebao biti pokrenut od ničega izvanjskog? Od kuda mu momentum da nastavi i primjenjuje li se zakon očuvanja energije i na metafiziku?

Zašto je "Primera Causa" tako specifično izdanje? Na stranu kvaliteta, Kanzyanijevo izdanje ujedno označava i novi serijal limitiranog izdanja ploča u bojama na Bla Bla etiketi naziva RYB. Tako ćete naredne vinilke hvatati u crvenoj, žutoj i plavoj, a Valentino je dobio čast okinuti ovu šarenu utrku crvenom vinilkom jučer 2. prosinca. Na A strani nalaze se traka "Guitars without a Poet" i njen remix koji je načinio University of Nowhere, dok je na B strani pjesma naslova koji golica svakog somnambulista – "Sleeping is a Fictius Need". Žutu i plavu ploču preuzet će kasnije Švicarac Digitline i Nijemac Christian Burkhardt. Sva izdanja će doći kao limitirana serija od 300 vinilki i eventualno biti izdana kao box set. Po svoj primjerak i na preslušavanje možeš skoknuti na Decks records ovdje. Koji god razlog danas da imaš za uživanje uzmi ga, prvi ili posljednji, irelevantno je.

disco fever mobile
dam swindle mobile
disco fever desktop