• Beatality Records
  • 7.06.2011.

Novi hrvatski label – Beatality Records

Beatality Records je novi  hrvatski label osnovan u ožujku 2011. godine, a pokrenut je s ciljem da  ojača domaću scenu  i doprinosi njenom razvoju kvalitetnim izdanjima domaćih i stranih producenata, te da izgradi prepoznatljivo ime u regiji kad je u pitanju house glazba.

Beatality Records

Iz Beatality Records poručuju: "U današnje vrijeme kad postoji  brdo labela diljem svijeta i izdaje se svašta, potrebno se usredotočiti na određen stil / žanr te izgraditi svoj prepoznatljiv zvuk da bi se otvorila prilika za isticanje i privlačenje pažnje pa tako se i Beatality smjestio u svoju domenu gdje dominira soulful / funky / deep / jazzy / oldschool / chicago & classic house stil uz nešto tech house zvuka. Dakle, većinom klasičan house zvuk koji teži njegovoj izvornoj formi, kako je zvučao kasnih 80-ih i u 90-ima. Iz tog možete zaključiti da electro, trance, progrressive i slični žanrovi nisu zastupljeni i neće pronalaziti svoje mjesto na Beatality izdanjima."

Prvo izdanje donosi tri soulful vocal house stvari upakirane u EP pod nazivom "Love Of House" koji je u potpunosi odradio Tai Davis iz Chicaga, dj, producent i pjevač. Lagani ritmovi sa odličnim vokalom i riječima, idealni su za chillout i uživanje u glazbi. EP je podržan od strane raznih stranih i domaćih DJa među kojima valja istaknuti support od Alfonsa Padille.

Poslušajte!