• 27.01.2016.

Odali počast Dinu Dvorniku remiksom trake Hipnotiziran. Poslušajte!

I ovog puta u suradnji s dugogodišnjim suradnikom, producentom Zvonimirom Dusperom Dusom, PlayOne je nastavio uspješan niz, te je napravio svoju verziju velikog hita Dine Dvornika "Hipnotiziran" čime su odali počast hrvatskom kralju funka.

D'Knock se prisjeća trenutka kada su Dino i Danijela Dvornik još sredinom 2008. godine izrazili želju da PlayOne remixira tada još neobjavljeni Dinov singl "Hipnotiziran" s kojim je planirao najaviti svoj album 'Pandorina kutija'. U tom je periodu PlayOne upravo završavao prvi zajednički singl s "kraljicom house glazbe" Barbarom Tucker, te su remix pjesme "Hipnotiziran" planirali napraviti na jesen te godine. Nažalost, zbog Dinovog iznenadnog odlaska, PlayOne je odlučio pričekati s realizacijom ovog projekta.

Danas, 7 godina kasnije, njihova je verzija konačno ugledala svjetlo dana. PlayOne ističe da je bilo posebno emotivno mixati Dinov vokal u novom aranžmanu, slušati njegove originalne kanale koje im je poslao autor pjesme "Hipnotiziran" Srđan Sekulović Skansi i tako po nebrojeno puta ponovo doživjeti Dinov glazbenu kvalitetu i kreaciju, koja je utjecala na mnoge glazbenike. Dino je bio čovjek ispred svog vremena, netko tko je pomicao granice i umjetnik koji je volio širinu te je često koketirao s clubbingom. PlayOne je sa svojom verzijom imao cilj približiti pjesmu "Hipnotiziran" novim generacijama, a opet zadržati i neke prepoznatljive elemente njegovog izvornog sounda kao što je saksofon. Radi se o klupskom zvuku targetiranom za radio airplay, a u extended verziji i za DJ setove.

PlayOne i Dus su cijeli projekt dogovorili i iskoordinirali s Danijelom Dvornik, autorom pjesme Skansijem, te izdavačem originalne verzije pjesme, Dancing Bearom. Kao gostujući muzičar na singlu se pojavljuje saksofonist Ivica Premelč, inače član "Dino Dvornik – Official tribute banda" i dobitnik nagrade Status za najboljeg instrumentalistu (puhačka glazbala) 2015. god. u kategoriji zabavne, pop, rock i urbane glazbe.
{youtube}Zx-SAppbS_c{/youtube}

Današnja verzija koja nosi naziv "PlayOne & Dino Dvornik – Hipnotiziran" izlazi u radio edit i extended verziji za klubove, a iza nje diskografski stoje Hit Records i Dancing Bear.

wls 20 mobile