• 28.03.2016.

Petar Dundov u proljeće s novim izdanjima!

Najbolji domaći izvozni proizvod elektroničkog, sklon eksperimentalnim i neuobičajenim zvučnim pejzažima, već je preko 20 godina jedan od potpornih stupova na kojima počiva domaći techno.

Petar Dundov zvučni je arhitekt rođen ranih 70-ih na zagrebačkim ulicama. Od klinca iz kvarta uspeo se na pozornice festivala kao što su “I Love Techno”, “EXIT”, “Awakenings and Wire”, te zasjeo za pult klubova kao što su “Berghain”, “Matter” (RIP), “Womb”, “Air”, “Fuse and Space”, “Tresor". Već deset godina ljubuje s golemim belgijskim labelom Music Man, a za Millsov Tomorrow izdao je ujedno i mini LP "Sculptures".

U trenutnoj diskografiji nalazi se preko pedeset samostalnih izdanja i tri albuma, “Escapements” ,"Ideas from the Pond" i “Sailing Off The Grid", na koje se usidrila glazba nerijetko uspoređivana s opskurnim tonalitetnim istraživanjima glazbenika poput Phillipa Glassa ili Jean Michela Jarrea. Petar je tako uzeo techno kakv jest, provukao ga kroz prostore sebe, napravio nekoliko prilagodbi i uveo žanr u eru evolucijskog skoka.

No Petar u jedrima nosi jednako jake oluje kao kada je priča započela i proljeće stiže s novim izdanjima na horizontu. Tako nastaje i remix za Secret Cinema – Poolside, koji izlazi na Silver izdanju limitirane serije slaveći 25 godina prisutnosti u glazbi.

Paralalelno se radilo i na remixu za Parquet Recordings gdje je za desetu godišnjicu remixana traka Solee-Ten. Prikladnog imena za slavlje, label boss se zatvorio u studijo ne bi li stvorio ostvarenje koje se vraća na samo ishodište originalnog stila labela, a rano skidanje šešira u znak pohvale već stiže od umjetnika kao što su Âme, Carl Craig, Stephan Bodzin, Dusty Kid, Adriatique, Gardens of God, Musumeci, Undercatt, Yotto, DJ Hell, Timo Maas, John Digweed…

Dašak remix svježine dolazi i s novim mixom načinjenim za Christian Smithov Tronic Radio.

Pa tako do novih proljeća, novih buđenja, i novih izdanja gospodina Dundova, ostanite nam divni, rasplesani i znatiželjni. Enjoy!