• 18.07.2016.

Posveta Ludviga & Stelara za 12 godina prijateljstva i suradnje

Prije 12 ljeta i zima domaći flaneri zvukom pogonjenih sudbina, Damir Ludvig i Goran "Stelar" Štetić, spojili su estetike u projekt jednostavno nepretenciozno nazvan samo Ludvig & Stelar.

U nižim BPM-ovima, usidreni u downtempo recepte za potpunu relaksaciju, jednako prikladne za puštanje sidra na podiju na kojem zaboravljaš koordinate realnosti i na slušanje u vrući ljetni dan s hladnim pićem u ruci ili na kišno nedjeljno jesensko jutro, izgradili su nešto što je postalo više od inicijalne namjere.

Otkada im je je Café Del Mar Music 2004. iskazao povjerenje izdavanjem prve zajedničke trake "Signal",dva majstora atmosfere uglavila su svoju viziju sonornog u filmove kao što je američki višestruko nagrađivani dokumentarac "Astralis – Institucija", u reklame i kao pozdravnu melodiju za sve ranoranioce na Dobro Jutro Hrvatska, a glazbeni puls koji nastaje zajedničkim snagama emitira se na preko 90 globalnih radio postaja pa radio val tako u hrvatske zvuke omata i Kinu, Argentinu, Australiju, Južnu Afriku, Japan, Švedsku, Njemačku, Veliku Britaniju, SAD…

Prošao je tako i puni tucet godina i kao naklon svemu što je bilo, što jest i što tek dolazi, nastaje glazbena posveta u obliku kolaža simbolički nazvanog "Twelve" na kojem su se zatekle poznate trake poput How Does It Feel, Love feat. Ivana Kindl, Reflection, Relax, Signal i Twilight s Café Del Mar kompilacije, kao i ostale trake koje su bacile najdublje korijene u srčanu čakru.
{youtube}PQ_W6lQ1sqM{/youtube}

Službeno izašao 15. srpnja, Twelve je specfična vremeplovska pruostovska poslastica regresije za publiku s istančanim ukusom, a objavila ga je njemačka izdavačka kuća ZEN DNA, koja je prije dvije godine objavila i prethodni album projekta Ludvig & Stelar – BeyondSecondThoughts. Ti si ga, dragi naš zvuka likantropski gladni slušaoče, slobodno uhvati na nekome od narednih digitalnih lokacija i uživaj u šetnji kroz prethodnih 12. Enjoy!

wls 20 mobile