• 26.04.2017.

Chicago house škola – Phil Weeks @ K4, Ljubljana

20.4.-og obilježavo se dan 4/20 i baš kao naručeno toga vikenda u Sloveniji, točnije Klubu K4 stiglo je gostovanje koje je upotpunilo slavlje.

Za pultom se našao jedan jedini, Phil Weeks. Ovaj francuski house pionir je gostovanje koje nikako nisi želio propustiti. U moru svih festivala koje planiraš posjetiti tijekom ljeta nedostaje ti jedno odlično klupsko iskustvo da osjetiš taj đir iliti vibru koju festival ne može pobjediti. Znaš ono kako u muzici postoje neka imena koja slušaš i super su ti, ali imaš feeling kako ih nikada nećeš uloviti live? Upravo to je slučaj s Phil Weeksom i zato njegovo gostovanje nikako nisam htio propustiti. Samim odlaskom na event želio sam pružiti support i SOLVDmagu koji je sa tim eventom proslavio svoju prvu godišnjicu. Mlada ekipa koja se primila posla i radi jako odličan posao, a samim time kaj su u Ljubljanu doveli Phil Weeksa, puno i govori.

Event se održao u klubu Kersnikova 4, pravog imena K4 i spoznaja da se nalazi zapravo u centru grada jako me zanimalo kako to sve iznutra izgleda. Nakon frustirajućeg čekanja na granici za ulazak u Sloveniju od 3 sata, te kasnog dolaska u Ljubljanu, na putu do hostela nisam čuo ni jednu osobu koja priča slovenski i to me nekako iznenadilo.

Ulaskom u prostor stekneš dojam kao da je netko svoj podrum odlučio pretvoriti u klub.

Na dva floora imao sam prilike čuti Dejvida i Evidenta (mali floor) te Alex Ranero i Phil Weeks (veliki floor). U klub se ušlo oko 00.30 kada je bio otvoren samo mali floor za čijim je pultom bio Dejvid koji je fino vrtio na vinylima. Fina house muzika izlazila je iz zvučnika, baš volim kada rezident odrade dobar warmup, a Dejvid je vrtio dosta svoje produkcije te ima i album pun dobrog house-a koji treba chekirati. Spuštanjem u klub osjeti se intimna vibra i floor koji nije nista prevelik, ali upravo zbog toga lako se napravila topla i odlična atmosfera. Floor se fino popunjavao i kao i na putu do hostela i u klubu sam imao dojam da je bilo dosta stranaca i svi zajedno smo uživali u Dejvidovom groove dok smo čekali da se otvori veliki floor. Sa svojih 25 godina vidio sam se kao osobu koja spada među najstarije u klubu jer dosta mlada ekipa plesala je floorom i dizala atmosferu. Iz tog razloga svim tim mladim novim diggerima Phil Weeks će biti odlična škola za daljni muzički razvoj.

Oko 1.30 otvara se veliki floor i 90% ljudi odlazi tamo, ali Dejvid je nastavio u svom stilu i bacao fine bassove po flooru za sve koji su ostali. Alex Ranero zagrijavao nas je za Phill Weeksa i odmah se primio groove-a i dodatno zagrijao publiku. Sve nas je fino razbacao po flooru.
{youtube}Bddzr8pOCtM{/youtube}

Kako je groove tekao niz zvučnike sve više smo se približavali dolasku Phil Weeksa za pult i to se događa oko 2.50. Vidio sam ga iz blizine i odmah osjetio pozitivnu energiju. Ispio je malo svog šampanjca i odlučio nam pokazati kako to radi Chicago House škola. Ulazak u set sam podijelio na 3 trake. Prva traka je bila samo prijelaz u kojoj se odmah osjetila razlika i znao si da je netko drugi za pultom. Druga traka je bila, ''da,  to sam ja, Phil Weeks'' i treća je bila ''draga publiko, ovo je moj groove i ti ga samo trebaš pustiti u svoje tijelo da te raspleše do maksimuma''.

Baš se osjetilo da je za pultom DJ koji ima mikseva i mikseva u svojim prstima, jednako kao i gro muzike koju je bacao floorom i rasplesavao publiku gdje god je svirao. K4 se pokazao odlično, prošao je test i svi su dobro upijali vibru koja je harala floorom. Nakon što je ispio malo šampanjca, Phill je povukao par dimova svoje biljke koja ga prati na svakom nastupu i tada se skroz opustio i od toga trenutka sve je bilo plesnije i plesnije. Najveća atmosfera napravljena je na beatovima njegovih najpopularnijih traka.
{youtube}F1W39ZyIS9I{/youtube}

{youtube}mN2MS-kX8RA{/youtube}

Fućkanje je odmah doletavalo sa svih strana i postajalo je jako vruće u klubu, a to je znak da ti je moving dobar i da je vibra u zraku.

Phil je vrtio nekih 3 sata i kroz svo vrijeme imao si priliku čuti odličan house i vjerujem da je mlada publika upila znanje i napravila bar jedan korak naprijed u svom clubbing napredovanju. Ekipi kluba hvala na dobrodošlici, na gostovanju Phil Weeksa i hvala K4 koji je i meni samome donio novo iskustvo clubbinga. Za kraj još samo jedna od odličnih traka koje je Phil puštao u svom setu.
{youtube}0YCgkz_yK1w{/youtube}