• 27.03.2022.

Lado Electro proslavio 20 godina rada koncertom u Tvornici kulture

LADO Electro održao je u subotu 26. ožujka svoj slavljenički koncert u Velikom pogonu Tvornice kulture

Donosimo vam najbolje trenutke ovog neodoljivog audiovizualnog spektakla. Punih 20 godina projekt LADO Electro spaja tradicijske glazbene izričaje s elektroničkom glazbom.

Projekt LADO Electro pokrenuli su 2002. godine Ansambl LADO i dvojac HR Electro – Hrvoje Crnić Boxer i Ladov solist Boris Harfman, a već godinu dana kasnije objavljen je prvi album koji se odmah našao u vrhu najboljih hrvatskih albuma objavljenih te godine. Obilježavanje 20. obljetnice započelo je početkom ožujka na svjetskoj izložbi u Dubaiu gdje je Ansambl LADO održao nekoliko nastupa predstavljajući hrvatsku kulturu.

Glazba s albuma 2.0 Memorabilium inspirirala je umjetnike različitih pravaca  koji su je koristili u filmovima, predstavama, reklamama i na modnim revijama. Koreografije koje su postavljene na neke od pjesama s albuma prvijenca izvođene su u raznim prigodama poput dodjele diskografske nagrade Porin i otvorenja Svjetskog prvenstva u rukometu. Polufinalnu večer Dore 2010. otvorila je koreografija u sklopu projekta LADO Electro pod nazivom Kontrada.

Samo u 2020. godini obilježenoj brojnim otkazivanjima koncerata uslijed pandemije koronavirusa, LADO Electro zabilježio je nekoliko zapaženih nastupa, poput onoga u sklopu programa Rijeka 2020, tvrđavi Barone u Šibeniku te otvaranja Ljeta u MSU za koji su organizatori rekli kako je to bio jedan od najsnažnijih i umjetnički najuvjerljivijih nastupa na svih sedam Ljeta u MSU.