Skip to main content
  • 20.05.2017.

Uspješno slanje demo traka labelima!

Životno pravilo već znaš – ako uspjeh onoga što radiš ovisi o publici možeš imati najbolju stvar ikada u rukama, no to ti neće koristiti ako do publike ne možeš ili ne znaš predstaviti svoj rad.


Ugrizla te buba, pustila elektronički otrov u vene i sada kola tobom, a protuotrova, osim dugih noći na podiju i bankrota uoči ljetnih fetivala, nema. S podija se seliš za pult, shvaćaš koliko ulaganja truda, vremena i novca će od tebe zahtijevati ova nova etapa života, zaključiš da je vrijedno toga i krećeš učiti. Dođeš na određenu točku na kojoj misliš da si spreman, da si ispolirao neke stvari do razine na kojoj ih želiš podijeliti sa svijetom i krećeš producirati. Nakon metode pokušaja i pogrešaka nalaziš točno onu stvar koja ti je tako dugo bila zaglavljena u glavi i sada slijedi naredni korak u kojem je cilj naći label koji ima resurse kako bi glazba stigla do onih za koje je stvarana.

Pa da ne bi ispao kao onaj koji baca trud u vjetar koji se samo jalovo dere u eter, nadajući se da će netko primijetiti, reagiraj ciljano, istraži label kojem se javljaš i načini personalizirano predstavljanje sebe i svoga rada. Postoji razlog zašto se demo tako zove – ime stoji kao demonstracija svega onoga što možeš i imaš priliku okrenuti postotke uspjeha u svoju korist uglancaš li malo svoje pristupanje onima koji ti mogu pomoći. Naša prva i primarna sugestija jest – šalji isječke dovršenih traka, a ne hrpu na pola dovršenih projekata na kojima još radiš. Napravi najbolje što možeš, nešto na što si ponosan i pošalji komadić toga.

Pažljivo biraj label
Nemoj trošiti svoje i tuđe vrijeme šaljući na sve što naiđeš. Istraži žanrove i stilove koje preferiraju i pronađi one koji su najkompatibilniji s tvojim radom, filozofijom i emocijom glazbe koju želiš izdavati. Kao i toliko puta na spojevima, ljudi se pitaju sviđaju li se drugoj osobi zaboravljajući pitati sviđa li se ona njima.

Ako si zaista na početku i ne znaš od kuda krenuti, pronađi nekoliko umjetnika koji orbitiraju žanrovski u sličnom susjedstvu i straži labelove na kojima su izdavali. Neminovno je da će se neki ponavljati i to ti je odlična baza za započeti.

Komuniciraj službenim kanalima
Svaki label ujedno ima i svoju prisutnost na društvenoj mreži, ali više manje uglavnm kao megafon i jer je nužno da postoje na ovoj platformi ne zato da bi im ti u komentare linkao demo trake (osim ako izričito nije napomenuti da je to poželjno).

Koristi profesionalne kanale na webu labela, bilo da se radi o mailu ili posebnoj metodi uploada trake koju nude. Ovo pokazuje da razumiješ kako stvari funkcioniraju i poštuješ vrijeme osobe s druge tsrane, pokazuje zrelog profesionalca koji je spreman za više i respekt prema ljudima iza labela.

Personaliziraj
Kvaliteta nad kvantitetom. Istraži label, predstavi sebe i svoju demo traku i objasni zašto misliš da bi kao umjetnik bio dobar dodatak labelu. Odgovorni za premetanje kroz demo šumu će uočiti preko volje ili masovno raspršene materijale i karakterizirati to lijenim pokušajem koji teško da će rezultirati željom da ti pruže priliku.

Pošalji link umjesto privitka
Kako neki mail poslužitelji imaju ograničenu količinu podataka koji se može prenijeti jednim mailom moguće je da tvoj neće biti dostavljen ili neće biti pravilno dostavljen zbog prevelike podatkovne težine. Umjesto toga uploadaj fileove na neke od prepoznatih kvalitetnih platforma poput SoundClouda, Dropboxa ili Google Drivea i uzmi u obzir da ih jasno naznačiš mijenjajući generičko ime dokumenta. Također učini upload privatnim kako bi ga mogli vidjeti samo oni kojima je poslan.

Strpljenje
Ovo je jedan od razloga zašto stari tvrde kako je mladost potraćena na mlade, Strpljenje je vještina koja se uči kroz mnoga nestrpljenja. Ne očekuj instantni odgovor – možda će stići, možda neće, ali u 99.99% slučajeva neće stići odmah. Daj nekoliko tjedana vremena i nikako, ali baš nikako, se nemoj bojati riječi "ne". Možda jednostavno nije ispravan demo za njih, ili nije ispravan za njih sada – to ne utječe na tebe i nije osobni napad na čitavu kvalitetu tvoga rada, Jednostavno je "ne" kao jedan od tisuća dopuštenih odgovora na svako pitanje. Budi optimist, ali nemoj biti vezan za ishod.

brejcha 1
Vezani članci
Honey Dijon, David Morales i François K samo su neki od poznatih aktera koji su sudjelovali u stvaranju novog dokumentarca.
sonus 1
Honey Dijon, David Morales i François K samo su neki od poznatih aktera koji su sudjelovali u stvaranju novog dokumentarca.
wls 20 desktop