Skip to main content
  • 5.10.2023.

Ultra Europe slavi 10 godina u Splitu i objavljuje datume održavanja

Veliki rođendan hrvatskog glazbenog diva! Festival ULTRA Europe sprema se za posebno slavlje kojim će zaokružiti nevjerojatnih prvih deset godina

Piše: 


Pustolovina je ovo kojoj se, kroz godine, pridružilo više od 1 300 000 posjetitelja kao i najveće glazbene superzvijezde i ikone svjetske elektroničke scene. Ovo posebno jubilarno izdanje održat će se od 12. do 14. srpnja 2024. godine u splitskom Parku mladeži, nakon čega kreće Destination ULTRA Europe, glazbeno putovanje koje vodi na čarobni Brač, Hvar i Vis. Organizatori najavljuju početak prodaje najpovoljnijih festivalskih early bird ulaznica po cijeni od samo 89€, u ograničenoj količini. Prodaja kreće 10. listopada, točno u 10 sati i 10 minuta!


Foto Silvan van der Bruggen

Nobody parties like ULTRA Europe!”

U deset godina puno se toga promijenilo. Festival je započeo kao dvodnevno događanje na Poljudu, koje je privuklo posjetitelje iz 70 država svijeta, a danas je ULTRA Europe veliki svjetski brend koji traje 7 dana, odvija se u 4 grada i na 10 pozornica. Predvodnik inauguracijskog izdanja festivala bio je Avicii, jedna od najtraženijih zvijezda u to vrijeme, a svojim je dolaskom potvrdio da vjeruje u veliki potencijal ovog festivala, koji je narednih godina postao vodeći svjetski destinacijski festival. Od tranzitnog grada, Split je postao nezaobilazna turistička destinacija, a Vlada RH proglasila je festival strateški važnim projektom zbog njegovih pozitivnih multiplikativnih efekata na hrvatsko gospodarstvo i promociju Hrvatske kao turističkog odredišta. Festival je odigrao ključnu ulogu u promicanju i uspostavljanju Hrvatske, Dalmacije i Splita kao globalne destinacije, posebno za mlade od 18 do 35 godina. Preko 1 300 000 gostiju iz cijelog svijeta, iz više od 150 zemalja svijeta, došlo je u Hrvatsku kako bi bili dijelom festivala od 2013. godine, generirajući tako preko 2 200 000 noćenja. Uz to, tijekom posljednjih 10 godina generirano je više od 1 milijarde eura dodatnih potrošnje u Hrvatskoj, kao rezultat potrošnje gostiju koji su sudjelovali na jedom od devet festivalskih izdanja.


Foto Julien Duval

ULTRA Europe se u samo 9 godina uspjela popeti na visoko drugo mjesto prema brojkama posjetitelja i ostalim festivalskim sadržajima unutar velike ULTRA Worldwide obitelji, što znači da je ispred gradova domaćina kao što su Tokyo, Hong Kong, Shangai, Sao Paolo, Johanesburg, Singapur, Abu Dhabi i Lima. Ono po čemu se ULTRA Europe razlikuje od svih drugih festivala na svijetu je način na koji povezuje glazbu i destinacije. Destination ULTRA Europevodi na put od Splita do Brača, Hvara i Visa, a gosti nakon festivala rado otputuju i u Dubrovnik, do slapova Krke te Plitvičkih jezera, mjesta koja su u službenoj anketi odabrali kao ona koja se svakako trebaju posjetiti. U Hrvatskoj se u prosjeku zadržavaju gotovo sedam dana, a slike i uspomene nose sa sobom na sve krajeve svijeta čime Hrvatska dobiva promociju koja je teško mjerljiva bilo kakvim brojkama.


Foto Julien Duval

Od prvog smo dana istinski vjerovali da će ovaj projekt biti uspješan i posebno smo zahvalni svima onima koji su od početka dijelili to uvjerenje s nama, koji nas i dalje motiviraju da svake godine budemo još bolji i da nastavimo razvijati festival ULTRA Europe koji je po brojnim faktorima jedinstven na ovim prostorima. Split je otvorio svoja vrata i svoja srca milijunima posjetitelja, pokazao kako je to biti pravi domaćin raznim kulturama i nacijama. Za nevjerojatni uspjeh ove glazbene priče ključna je sinergija cijele naše obitelji, građana Splita, nadležnih tijela i institucija, svih naših partnera, posjetitelja i izvođača. Festival je već postigao odlične rezultate, ali čvrsto vjerujem da postoji još mnogo više potencijala za rast i njegov ukupni utjecaj na grad Split, Dalmaciju i Hrvatsku. Ostvarili smo 65% našeg potencijala pa će tako naša budućnost biti usmjerena na postizanje još većih i još boljih rezultata“, izjavio je Joe Bašić, ispred organizacije festivala ULTRA Europe te je dodao: “Deseto izdanje bit će dostojno obilježavanja ovakvog jubileja. Spremamo pravi vatromet emocija i sigurni smo da je ispred nas novo i vrlo uzbudljivo poglavlje. Bit će ovo najspektakularnije izdanje do sad, prepuno trenutaka koji se pamte zauvijek.“


Foto Julien Duval

Osim datuma rođendanskog susreta pod zvjezdanim nebom Splita, grada koji je pod zaštitom UNESCO-a i koji se prometnuo u jednog od najboljeg festivalskog domaćina na svijetu, organizatori su najavili i prve informacije vezane uz prodaju ulaznica. Naime, 10. listopada, točno u 10 sati i 10 minuta, započinje prodaja ograničenog kontingenta early bird regionalnih ulaznica, po najpovoljnijim cijenamatrodnevne GA ulaznice po cijeni od 89€, trodnevne VIP ulaznice po cijeni od 289€ te fan pit ulaznicepo cijeni od 139€.Ulaznice će se moći osigiurati putem sustava Entrio, a nakon što se proda ovaj posebni kontingent, u prodaju kreće ulaznice po višim cijenama.

Sve informacije o festivalu, osim na službenoj stranici www.ultraeurope.com, mogu se pronaći i na Facebook stranici festivala, Twitter profilu te Instagram profilu.

RASPORED DOGAĐANJA DESTINATION ULTRA 2024:

12-14. srpnja – ULTRA Europe, stadion Park mladeži, Split

15. srpnja – Regatta Party, 585 Club, Bol, Brač

16. srpnja – ULTRA Beach, Carpe Diem Beach Club, Pakleni otoci, Hvar

16. srpnja – RESISTANCE Hvar, Carpe Diem Beach Club, Pakleni otoci, Hvar

17. srpnja – RESISTANCE VIS, tvrđava Fort George, Vis

sonus 2
paul 2 mobile
Snimljen na Burning Manu 2012., ovaj dokumentarac prkosi stereotipima o poznatom festivalu prateći nevjerojatnu avanturu dvoje 60-godišnjih roditelja.
promo clubs
Snimljen na Burning Manu 2012., ovaj dokumentarac prkosi stereotipima o poznatom festivalu prateći nevjerojatnu avanturu dvoje 60-godišnjih roditelja.