Skip to main content

Dutch Candy: U carstvu ecstasy tableta, logotip ima puno dublje značenje

U svijetu elektroničke glazbe i klupske kulture, dizajn ecstasy tableta postao je neočekivani oblik vizualne komunikacije, odražavajući globalne kulturne trendove i estetiku underground scene

Piše: 

Naslovna foto

Dutch Candy – Alien

Ružičasti delfin, crveni Ferrari, mitski Mitsubishi, srce, Alien, PlayStation logo, smiley… male tablete velikih priča. Projekt Dutch Candy iz Amsterdama istražuje ovu pojavu kroz visokorezolucijske fotografije tableta te pristupa dizajnu ecstasya kao kulturnim artefaktima.

Dutch Candy – Alien

Isto tako ih tretira kao kulturne artefakte koji pričaju priče o vremenu i mjestu svog nastanka čuvajući ih kao što se čuvaju stripovi, vinili ili stari flyeri.

Svaka forma, boja i utisnuti simbol nisu samo tragovi jednog hedonističkog trenutka, već emotivni suveniri ere, scene i ljudi. Ovo nije glorifikacija, već arhiva osjećaja, mjesta i identiteta rave generacija koje su plesale prije nego što je iPhone snimio prvi after.

Tablete često nose logotipe poznatih brendova poput srca, Batmana, Aliena, Supermana, Spidermana, Mickey Mousea, Netflixa, Applea ili Hello Kitty, ne zbog njihove povezanosti s proizvodom, već kao simboli kulturne relevantnosti i prepoznatljivosti.

Dutch Candy – Tomorrowland

Nizozemska, kao proizvođač oko 80% svjetskog MDMA-a, postala je epicentar ove neformalne industrije dizajna

U ovom kontekstu, dizajn tablete služi trima osnovnim svrhama:

1. Prepoznatljivost

Jedinstveni izgled omogućuje korisnicima da zapamte i preporuče određenu tabletu.

2. Percepcija kvalitete

Detaljan i profesionalan dizajn sugerira pažnju i kvalitetu u proizvodnji.

3. Estetska privlačnost

Kao i kod modnih dodataka, atraktivan dizajn povećava želju za konzumacijom.

Dutch Candy – Skull

U svijetu ecstasy tableta brendiranje postaje mjerilo kulturnog statusa

Ironično, ovi principi odražavaju strategije legitimnog brendiranja, iako se odvijaju u ilegalnom kontekstu. U svijetu ecstasya brendiranje postaje mjerilo kulturnog statusa; prisutnost logotipa na tableti signalizira da je brend dosegao određeni nivo kulturne važnosti.

Međutim, ovaj fenomen nosi i rizike. Ista vizualna obilježja mogu prikrivati različite kemijske sastave, što može dovesti do opasnih posljedica za korisnike. Na primjer, tablete s istim dizajnom mogu sadržavati od 202 mg do 477 mg MDMA-a, što ukazuje na nedostatak standardizacije i potencijalne opasnosti.

Dutch Candy ne glorificira niti osuđuje upotrebu ecstasya, već potiče na razmišljanje o ulozi dizajna i brendiranja u noćnoj ekonomiji. Kroz objektiv ovog projekta, tablete ecstasya postaju više od sredstava za zabavu; one postaju ogledala društvenih i kulturnih struja koje oblikuju našu svakodnevicu.

Za više informacija i vizualni uvid u projekt posjetite dutchcandy.art

sonus desktop
schranz 600
Tajna Chicaga sada je itekako otkrivena: DJ-evi house glazbe nastupaju u klubovima i na festivalima od Londona do Cape Towna
kalkbrenner st 600
Tajna Chicaga sada je itekako otkrivena: DJ-evi house glazbe nastupaju u klubovima i na festivalima od Londona do Cape Towna