Dekmantel Selectors 2025. – hipnotički rave u Tisnom koji je doveo publiku do delirija
The Garden Resort u Tisnom je još jednom bio domaćin Dekmantel Selectorsa, jednog od najprofinjenijih elektroničkih festivala
Na samoj jadranskoj obali od 21. do 25. kolovoza plesalo se čitav dan uz domaće pivo. Tijekom prvog dana festivala u Gardenu, Cami Layé Okún je započela svoj set na Beach Baru. Kubanska selektorka, poznata po interesu za vinil i istraživanjima arhiva, publici je pružila ne samo muziku, već i povijest.
Afro-kubanski i karipski ritmovi su pretvoreni u zvučni zapis za jutro, koji je polako uvodio posjetitelje u festival. Set je imao obrazovnu svrhu jer je kombinirao rijetke ploče sa pričom, podsjećajući publiku da je Dekmantel Selectors putovanje kroz različite muzičke svijetove, a ne samo zabava.
Na Magnolia bini, Loma Doom je nastavila u promišljenijem tonu, povezujući ambijentalne i eksperimentalne elemente sa post-klubskim trenutcima. A zatim je preuzeo Vladimir Ivković, jedan od najcijenjenijih selektora europske underground scene. Njegov set je bio tamniji, sa dubokom svemirskom elektronikom koja se kretala od proto-techna do balearskih utjecaja, što je bilo idealno za zalazak sunca.
Kasnije navečer Ben UFO je podigao atmosferu, pokazao zašto ga smatraju jednim od najautentičnijih DJ-eva današnjice. Njegov set je prolazio kroz UK bass, techno strukture i neočekivane break-ove.
Na Voodoo stageu je dominirala raznolika kombinacija – od DJ Maria do Mama Snake & Disconnected dua, koji su donijeli trance i snažnu techno energiju. Konduku je isporučio set sa industrijskim nijansama, dok je RHR na The Nest-u vrtio brze jungle trake sa puno heavy bass linija.
Boat Party je imao poseban značaj
Private Hearts i Adriatic Coasting su donijeli mekši, balearski zvuk, koji je savršen za plovidbu Jadranom. Na brodovima, publika često bira intimnije iskustvo, a taj kontrast između dnevnog sunca, otvorenog mora i pulsirajućeg house-a daje Dekmantelu posebnu dimenziju.
Drugi dan je donio veći fokus na techno i house estetiku
Phillie P je započeo dan na Beach Baru u soul-house duhu, dok je LUXE svojom ambijentalnom muzikom bacala vilinske čini sve do zalaska sunca. Verraco i Nyksan su za to vrijeme na boatu predstavili svoj TraTraTrax label, ubacujući brze elektro trake sa primjesom vrelih kolumbijskih ritmova sa puno perkusija, energija je bila eksplozivna, a ljudi su se bacali jedni na druge plešući.
Večer zakuhtava Neska na Magnolia bini gdje je svojim bass groovom očarala masu. Publika ju je pažljivo pratila, jer je njen stil istovremeno bio plesno direktan i bogat pričom. Na glavnoj plaži, Makam i nd_baumecker & Ogazón su donijeli berlinski duh Panorama Bara. Prijelazi su bili fluidni, između house-a i techna.
Shanti Celeste je preuzela pult i isporučila jedan od setova dana. Disco, electro i house su se slagali savršeno, sa neobičnim ali zaraznim selekcijama. Nest je ovu večer postao kuća reggaetona, modernog baile funka i afrobeata gde su Rozaly u b2b sa Tash LC, C.FIRM i De Schuman napravili totalni perkusivni karneval.
Voodoo je u petak imao snažan zvuk. AKIRAM EN je zagrijao publiku groovom dok su Lena Willikens i Batu bili na granici performansa i DJ nastupa. Ubacujući hipnotične trake jednu za drugom vodili su nas na putovanje u neku drugu dimenziju. U istom ritmu nastavljaju DJ Nobu i DJ Masda, mračan, hipnotičan techno set je odveo publiku daleko od svakodnevice, u čistu ekstazu.
Treći dan festivala je istakao raznolikost selekcija
Yen Sung je na Beach Baru započela dan sa soulful house-om, dok je Alex Kassian unio balearsku toplinu i euforične melodije. U isto vrijeme, na Magnolia bini, Jonathan Castro je isporučio jedan od najkreativnijih setova festivala – miks latinskih utjecaja, hip-hopa i klupskih beatova. Nakon njega je Narathip prostrujao zvučnike svojim dub setom uz koju trap pjesmu.
Na Beach Mainu i Voodu, večernji setovi su pripali legendama. Dee Diggs je donijela queer house energiju, The Hacker je izveo povratnički elektro/EBM set, dok su Antal i Saffi pokazali zašto su miljenici Dekmantela – selekcija je bez žanrovskih ograničenja, ali sa konstantnom energijom koja je nosila masu do jutra.
Večer smo zatvorili na The Nestu uz set Verraca kog slušamo po drugi put, i dobijamo još luđi i još brži set prepun bass-a i kolumbijskih perkusija sa čestim brzim techno momentima, masa je naprosto napravila show, a Verraco je objasnio kako se radi brzo miksanje.
Noćni after u Barbarellas je donio još jednu eksploziju. DVS1 je izveo svoj poznati house set. To je rijetkost, jer ga većina poznaje po techno nastupima. Njegova selekcija je bila puni krug – topla, euforična i istovremeno duboka.
Četvrti dan je bio najveseliji i najsvježiji sa mnogo kontrasta
Castro & Nemo su na Beach Baru su otvorili scenu sa svojim ludim setom od nezamislivih 7 sati, od disca do floating house-a, trake su samo ulijetale. Fenna Fiction i Karim Semin su donijeli ambience predah na Magnolia bini, dok je Alfred Anders, ne znajući da je Magnolia više listening session stage, donio USB pun party bangera i pretvorio Magnoliju u pravi hipnotički rave.
The Nest postaje pristonica dub/reggae i heavy bass muzike, gde je DJ Flight ubacivala plesne jungle i reggae ritmove, izmamljujući publici osmijeh od uha do uha, a nakon nje je uslijedila Darwin sa svojim mračnim dub setom. Bass je bio toliko dubok da nam se mutilo pred očima, ali naravno puno dub entuzijasta je upijalo taj bass ravno ispred Function One sound systema. Skee Mask je na Voodoo-u odradio magičan set, koji je djelovao kao iskomponiran od početka do kraja, to je definitivno bio novi način za slušanje techna.
Večer u Gardenu zatvara pretalentirani Call Super na Beach Mainu, sa svojim pretežno UK garage setom u koji je ubacivao trake od elektra do housea. Energija na moru je bila jaka i nastavila se u Barbarellas. Ray Colino i D. Tiffany & Roza Terenzi su pružili after, koji je ostao zapamćen kao jedan od najenergičnijih cijelog festivala. Ray Colino, predstavljajući svoj Kalahari Oystercult label iz Amsterdama, vrtio je trancy techno dok je Roza Terenzi svoj set gradila kroz acid, electro i iznenađujuće garage slojeve, dovodeći publiku do delirija.
Posljednji dan festivala je bio emocionalno nabijen
Jennifer Loveless je otvorila Beach Bar sa house setom punim groove-a, dok je Job Jobse kasnije potvrdio svoj status miljenika nizozemske publike. Njegov set je emotivno obojen, kombinacija pop hitova i melodičnog house-a, što je odgovaralo završnici festivala. Job Jobse-ov set je bio toliko posjećen da je more promjenilo boju, ljudi su se grlili i plesali kao da će nakon tog seta biti smak svijeta.
Sa druge strane, na Magnoliji Ezri Jade nam priređuje veoma zanimljiv perkusivni afrobeat set, sa dosta bass muzike. Večer smo otvorili uz Roel de Boera, koji je od Magnolije napravio pravi balearic ljubavni kutak uz poneku tursku orijentalnu pjesmu. Ljudi su lagano plesali u košuljama ispijajući espresso martini. Mia Koden nas prodrmava svojim heavy bass setom na The Nest-u, puštajući spore i duge bass ritmove, ljudi su se razvlačili po floor-u, a zatim su energiju podigle Sherelle i Loraine James u eksplozivnom b2b setu.
B2b je bio prepun jungle i footwork momenata. Na Voodoo-u DJ Koolt zatvara groove techno setom, na veliku žalost mnogih bez Jane Fitz, koja je bila spriječena doći. DJ Koolt je bio na nivou zadatka i bez Jane, miljenice mnogih posetitelja. Za većinu festival zatvara Young Marco na Beach Mainu, bacivši publiku u ekstazu još jednom pred svitanje.