• 19.02.2009.

Recenzija: Save The Rave @ FISkultura, Sarajevo (13.02)

13.2.2009. godine u sarajevskom klubu FISkultura održan je treći party pod nazivom SAVE THE RAVE – Svako dobro Bosno i Hercegovino.

Ovaj put gostovao je DJ Mika, bosanskohercegovački dj koji je inače iz Mostara i koji je ujedno i jedini techno dj na prostorima Bosne i Hercegovine. Save the rave projekt zamišljen je na odgovor prevelikoj komercijalizaciji elektronske muzike i također pobuna protiv zatvaranja velikih evropskih klubova koji su godinama bili nosioci ove kulture i prepoznatljiva mjesta okupljanja svih ljubitelja spomenute muzike. Zamisao je koncipirana kao povratak zamračenim i malim prostorima, gdje je uz glasnu muziku i dobro društvo provod zagaraniran.

Poslije dva uspješna party-a koji su održani u Clubu AG, ovaj put su rezidenti samog projekta Ajnspric i Wedran ugostili Miku. Ovaj jako omiljeni dj naišao je na solidan odziv sarajevske publike, te pružio izvrstan nastup koji je doprinijeo tome da organizatori još jednom povjeruju u ispravnost i uspjeh samog projekta.

Sto se tiče organizacija Symbiosis i Trip2nite, te niza party-a pod nazivom Save the rave, dj Mika ima sve pozitivne kritike. Kaže da je i sam na početku svoje karijere pokušavao organizirati par evenata, no zbog nezainteresiranosti mostarske publike došlo je do neuspjeha s te strane, te je odustao od takve vrste doprinosa elektronskoj muzici. Također smatra da bi ovakav ili sličan projekt u drugim gradovima Bosne i Hercegovine, konkretno u Mostaru, ne bi imao prolaza prije svega zbog vrste muzike koja se pušta, odnosno zbog opće zaluđenosti publike house i dance ritmovima koji su doveli do komercijalizacije iste.

Kao što je već spomenuto, Mika je jedini bosanskohercegovački techno dj, a u posljednje vrijeme se više okrenuo produkciji nego dj-ingu i javnim nastupima. Inače je prepoznatljiv po svojim izdanjima na londonskom Ying Yang labelu koji vodi jedna od ikona svjetske techno scene Pedro Delgardo, a njegovu upornost i kvalitet opravdava i činjenica da je  početkom 2008. godine pokrenuo vlastiti Innervate Records vinil label.

Svojim nastupom Mika je u petak navečer 13.2. podržao Save the Rave projekat, koji će u skorijoj budućnosti svoju publiku nastojati iznenaditi sa još kvalitetnih i prepoznatljivih imena sa domaće scene.