• 11.03.2009.

Recenzija: Scarlett Etienne & Ivee @ Sarajevo

7. ožujka ove godine ekipa koja nas je navikla na odlične party-e u Domu Mladih u Sarajevu, odlučila je svoje goste počastiti uneobičajenim line-upom.

Party je počeo oko 22 sata i do iza ponoći posjetioce je zagrijavao rezident Focho, a onda je u skladu sa osmomartovskim praznikom miksetom zavladala karizmatična Scarlett Etienne. Uz kombinovane minimal i elektro ritmove njenog zvuka odlično raspoloženu masu zabavljala je sat i po vremena, a oko 3 sata zamijenila ju je beograđanka Ivee. Njen hard techno zvuk prostirao se arenom Doma Mladih sat vremena. Dame su naišle na izuzetno dobre reakcije posjetilaca kojih je tu noć bilo više od hiljadu u sarajevskom Domu Mladih, a malo iza četiri sata mixetu su opet prepustile domaćinima. Party je završio odličnim setom dj Wedrana, od koga su posjetioci već navikli da ih do ranih jutarnjih sati drži svojim psytrance zvukom.

Na pitanje kakav je bio put do uspjeha i kako su se snašle u pretežno muškom svijetu elektronske muzike, djevojke su imale podijeljeno mišljenje. Scarlett kaže da to što je djevojka nije stvaralo nikakvu prepreku, i da je uvijek bez problema ostvarivala ono što je htjela, dok je Ivee o svom putu do ostvarenja onoga što je danas rekla da nije bio nimalo lak, te da i dan danas nalazi na prepreke, negodovanja i diskriminacije.

No, oko jednoga su se cure složile, a to su sve pozitivne kritike na atmosferu koja je tu noć vladala u Domu Mladih. Za Ivee nema bolje publike od one na Balkanu, a Scarlett u poređenju sa londonskom publikom daje malu prednost Bosancima pred kojima je svirala tu noć, jer tvrdi da je to publika koja zna da cijeni ono što im se pruža, dok su oni u Londonu pomalo razmaženi zbog velikog broja opcija koji im grad svaku noć nudi kada je u pitanju elektronska scena.

Još jedan od niza partija u Domu Mladih završen je više nego uspješno, i publika se nada da će rezidenti uskoro pripremiti još sličnih iznenađenja.