Skip to main content
  • derrick may
  • 21.10.2010.

ADE 2010 – Diskusija o Detroit technu naišla na veliki interes

Započela je najstarija i najveća europska glazbena konferencija Amsterdam Dance Event a traje do 23. listopada.

Piše: 

Naslovna foto

Derrick May

Kao i u mnogim mjestima na svijetu jedna od top tema je 25 godina etikete Metroplex od Juan Atkinsa, odnosno možemo slobodno konstatirati 25 godina Detroit techno glazbe.

Trojac, Juan Atkins, Kevin Saunderson i Derrick May održali su diskusiju o ovom fenomenu. U drugom obraćanju publici pridružili su im se Carl Craig i Kenny Larkin, zatim Al Lester iz Underground Resistancea, Monty Luke – zaposlenik etikete Planet E i newcomer Greg Gow.

Diskusija je započela interesantnim pitanjem kojeg je postavio moderator Derrick May a ono glasi: koji je bio ključan trenutak da DJ-i iz rasprave odluče se fokusirati na glazbu i kada je ona postala dio njihova života?

Za Carl Craiga to je bilo slušanje Beatboxa od Art of Noisea. Kenny Larkin je svoj glazbeni izričaj razvio lutajući ulicama Detroita tražeći pritom nastup Richie Hawtina i slušajući radijsku emisiju Derrick Maya. Al Lester iz UR-a se sjeća svoje tinejdžerske dobi od 14.g. kada je za ovakvom glazbom trčao u lokalni klub.

Kevin Saunderson se sjeća svakodnevnih partija kada je bio u vlastitom svijetu. Iskustvo je stekao odlazeći na tajne partije oko ponoći a izlazeći iz kluba oko podneva. Također ističe da mu je u radu mnogo pomogao mentor Juan Atkins u čije sposobnosti je imao potpuno povjerenje.

Juan Atkins je dobio prve instrumente s 10 godina a prvi uradak izbacio je sa 16.g. On je pak inspiraciju dobio slušajući legendarnog Detroit DJ-a, Electrifying Mojo koji je puštao svoje produkcije na radiu.

Za j ključan trenutak je bio preseljenje u Belleville gdje je sreo Atkinsa i Saundersona.

Kevin Saunderson je u ovoj raspravi naglašavao nekoliko puta kako su on i Derrick May zajednički išli u Chicago nakon završetka produkcija kako bi opskrbili distributere, trgovine vinylima i radio DJ-e s njihovim radovima. Jednom su podijelili 70,000 izdanja a danas za glazbenike sve to rade specijalizirane kuće ili digitalne trgovine.

brejcha 1
Vezani članci
Pariška koncertna dvorana za dvije tisuće posjetitelja – L’Olympia – u 131 godinu dugoj povijesti ugostila je i Paul Kalkbrennera
defected zagreb mobile
Pariška koncertna dvorana za dvije tisuće posjetitelja – L’Olympia – u 131 godinu dugoj povijesti ugostila je i Paul Kalkbrennera
brejcha 2