Skip to main content

Bass Invaders pres. Makoto & Deizm – 15.12. @ Aquarius

Premda mnogi preferiraju sushi, anime crtiće i hi-tech igračke, ljubitelji glazbe bez oklijevanja će se složiti kako je Makoto Shimizu jedan od najzanimljivijih japanskih izvoznih proizvoda. Jer, premda se radi o mladiću koji jedva da je napunio 30-tu, Makoto već gotovo cijelo desetljeće suvereno vlada svjetskom liquid funk i soulful drum&bass scenom, a uz to, […]

Piše: 

Premda mnogi preferiraju sushi, anime crtiće i hi-tech igračke, ljubitelji glazbe bez oklijevanja će se složiti kako je Makoto Shimizu jedan od najzanimljivijih japanskih izvoznih proizvoda. Jer, premda se radi o mladiću koji jedva da je napunio 30-tu, Makoto već gotovo cijelo desetljeće suvereno vlada svjetskom liquid funk i soulful drum&bass scenom, a uz to, više razonode radi, nevjerojatnom lakoćom izdaje house, downtempo i soul.  Kako su i roditelji bili fascinirani glazbom, tako je i Makoto od malih nogu pozorno slušao sve što se u domu Shimizuovih moglo čuti, bilo da se radi o Beethovenu, Ravelu ili soundtrackovima Ryuichija Sakamota. Za razliku od većine buntovnih tinejdžera, već u adolescenciji pokazuje zrelost slušajući soul, jazz i rare groove klasike, a s punoljetnošću upisuje studij akustike na tokijskom sveučilištu Nippon i zaljubljuje se u drum&bass. Studioznom i marljivom poput svojih sunarodnjaka, Makotu je trebalo svega dvije godine da potpiše za nadaleko poznati Good Looking Records, gdje se isprva afirmira uglavnom singlovima i sudjelovanjem na kompilacijama, a zatim se, sad već legendarnim albumom Human Elements, svrstava u malo društvo najboljih svjetskih drum&bass umjetnika.

Shelley Deeizm, s druge strane, djetinjstvo provodi uz gospel zborove i učitelje pjevanja, a poput pravog čuda od djeteta, karijeru započinje samostalnim r&b albumom s nepunih 17. Kratki r&b angažman ubrzo zamjenjuje hip-hopom, a repertoar dodatno proširuje i elektronskom glazbom upoznavši LTJ Bukema i MC Conrada, preko kojih i započinje suradnju s Makotom. Njihova međusobna kemija, bilo osobna ili glazbena, toliko je intenzivna i očita da ih Bukem mudro nagovara na snimanje zajedničke Progression Sessions kompilacije. Uspjeh je bio neizbježan: kompilacija postaje jednom od najuspješnijih u ionako planetarno poznatom serijalu, a Shelley i Makoto, od vrsnih, ali samostalnih glazbenika, prerastaju u nerazdvojnu cjelinu i u studiju i na pozornici.

Slijedeći filozofiju da glazba mora zvučati ljudski, bez obzira da li nastaje muziciranjem klasičnih glazbenika ili manipulacijom studijskih inženjera, Makoto i Deeizm podjednako privlače ljubitelje elektronike i one ostale, a kako su im nastupi vrlo dinamični i bez iznimke nabijeni veseljem i toplinom, jasno je da se radi o atrakciji svjetskog glasa koja publiku nikad ne ostavlja ravnodušnom.
hard 600
Vezani članci
Techno se pleše na mjestu gdje je nekad bilo jezero prepuno života
hard 600
Techno se pleše na mjestu gdje je nekad bilo jezero prepuno života