Skip to main content
  • electric daisy carnival
  • 23.06.2012.

Kako je Amerika preuzela europsku glazbu

Elektronska glazba oduvijek je više bila europska stvar, ako izuzmemo Detroit koji je i tako oduvijek odskakao u glazbenom smislu, Amerika je odlučila preuzeti scenu.

Naslovna foto

electric daisy carnival

 

Neki bi odmah nadodali i komercijalizirati ili uništiti ju no ono što je bitno u svom tom „boomu“ koji je elektronska glazba doživjela u Americi izvođači kojima je stalo imaju odgovornost pripaziti da ne posklizne. Dok smo vjerovali da scena nestaje u Americi su tek otkrili neku novu sferu koja bi u fokusu mogla održati elektronsku glazbu primarnom bar još deset godina.

Richie Hawtin uspoređuje ovaj američki „boom“ s rave pokretom početkom 90-tih i prvom autobusnom turnejom koju je imao s Mobyjem i Prodigyjem. To što su mainsteram mediji i organizatori otkrili u posljednjih godinu dana elektronsku glazbu i na trentuke ju mijenjaju za pop glazbu pomalo je zastrašujuće, no Richie smatra da je vrlo bitno održati kontrolu da taj interes brzo ne dođe do zasićenja. Trebamo svi pripaziti da se glazbenici ne pretvore u businessmene i da kapitalizam ne uništi kreaciju.

Potreban je mainsteram u elektronici kako bi underground imao mogućnost doći više do izražaja, već se kroz medije sve više govori o tome što je kvaliteta, a što ne, trebamo li biti u strahu da će Amerika uništiti elektronsku glazbu. Što vi mislite?

brejcha 1
Vezani članci
Pariška koncertna dvorana za dvije tisuće posjetitelja – L’Olympia – u 131 godinu dugoj povijesti ugostila je i Paul Kalkbrennera
brejcha 1
Pariška koncertna dvorana za dvije tisuće posjetitelja – L’Olympia – u 131 godinu dugoj povijesti ugostila je i Paul Kalkbrennera
sonus 2