Skip to main content
  • 14.04.2008.

Nešto o projektu Sharkastique Tunes

Sharkastique Tunes, zajednička je muza DJ-eva Sharka, Jake, Sylvaina i Angel Anxa. Rodila se jedne čarobne noći, 2000.-e godine i poprimila oblik posebne klupske priče. Za tim imenom skriva se izdavačka kuća, namjenjena prije svega promociji i razvoju domaće plesne produkcije, s vremena na vrijeme zaživi kao radijska emisija, a povremeno kao komadić mozaika većih zabava. Najviše prijatelja, pridobila je postavši sinonim za hedonističke zabave, među kojima istupa noćno krstarenje po Piranskom zaljevu-Sharkastique Love Boat, koji se održava svake godine.

Piše: 

GLAZBA

"Ovaj projekt razvio se iz obične potrebe"-kaže DJ Shark, prisjetivši se početaka koji je svemu ovome posudio i svoje ime." S pjevačicom Mayom snimio sam pjesmu Never Let it Go, ali se o uvjetima nisam uspio dogovoriti s nijednom prikladnom izdavačkom kućom. Javilo mi se nekoliko brendova, ali odlučio sam se za osnivanje vlastitog, jer sam shvatio da je za pozornost medija, klubova, agebata i publike bole da je stvar koncentrirana na jednom mjestu.
Cilj rada je jasan: promovirati slovenski zvuk, što su dosad iskoristili Jaka ( The Way You Love Me s MC Mikom) i Sylvain (If I Fell…In Love" s Ursynom) koji sa Sharkom tvore srž ekipe Sharkasique Tunes."Prva izdanja promovirali smo preko britanske agencije Future Traxx, pohvaliti se možemo dobrim recenzijama u vodećim klupskim medijimakao što su Mixmag i DJ. Nažalost, na scenu smo se probili baš u vrijeme kad je internetno piratstvo uzelo maha, pa je izdavači dio malo stao".

ZABAVE

Namjera platforme Sharkastique Tunes je promocija slovenske house produkcije, pa je ekipa pod istim imenom skočila i u radijske i klupske vode. Sa odabirom prestižnih lokacija, koncepata i gostiju, izgradila si je image vodećih promotora house glazbe u središnjem dijelu Slovenije. S programskim večerima u klubovima Lipa i B.O.F. i nizom zabava za odabranu ekipu (od kojih najviše pamtimo one u legendarnom klubu Sadje in Zelenjava), pridobili su krug vjernih posjetitelja, koji su ih pratili i na zabave na kojima su se pojavljivali kao dio programa. "zbog prije nabrojanih faktora, za nas su se počele zanimati organizatori zabava iz Slovenije, susjednih država a najviše smo prodrli na područje bivše Jugoslavije gdje želimo u buduće biti više prisutni."

NOVI IZAZOVI

Uoči sedmog rođendana, ekipa Sharkastique Tunes se dobro osvježila. Ostaje vjerna disco stilu s vokalnim house elementima i vječnom potragom za novim zvucima. Dečki su organizacijski i produkcijski sazrijeli, pridružilo im se par majstora, novonastala izdavačka kuća usmjerit će se u izdavanje glazbe u digitalnom formatu, koji će biti u prodaji u vodećim internetnim glazbenim trgovinama.
Etiketa Sharkastique Tunes biti će i dalje prisutna na domaćim glazbenim festivalima, od Woodshocka do DiscoNautice, ekipa će i dalje raditi na samostalnim projektima, kao što je sad već legendarni Sharkastique Love Boat. S obzirom na to da je kvaliteta klupske scene u Sloveniji malo oslabila, opet ćemo se posvetiti promociji našeg provjerenog koncepta djelovanja. Želimo da ljudi na naše zabave dolaze zbog naših gostiju koji su drugačiji, posebni. Smeta nas što organizatori angažiraju samo još zvijezde, a posve zanemaruju promociju svježih, mladih DJ-eva, i kvalitetne domaće produkcije, Dj-eva i koncepta zabava koji se temelje na kvaliteti događaja, a ne na medijskoj eksponiranosti gostiju. Da je na našim sadržaj najbitniji, stariji poklonici već znaju, pa ćemo se više posvetiti mlađima. U tu svrhu, smo ekipu obogatili s dvjema promotoricama, koje vode računa o našoj prisutnosti na internetu, distribuciju promocijskih mixeva i ostalog materijala.

brejcha 1
Vezani članci
Poznata radijska voditeljica i utjecajna figura scene Annie Mac u kraćem dokumentarcu priča s Fatboy Slimom koji otkriva najsočnije detalje iz svoje karijere
sea star mobile
Poznata radijska voditeljica i utjecajna figura scene Annie Mac u kraćem dokumentarcu priča s Fatboy Slimom koji otkriva najsočnije detalje iz svoje karijere
brejcha 2