Skip to main content
  • 23.03.2020.

Petar Dundov: Ima nešto organskog u tim starim mašinama, kao da imaju svoj karakter

Naš producentski čarobnjak Petar Dundov odlučio je vrijeme karantene obogatiti svima nama prezentirajući opremu iz svog studija

Piše: 


Sa svima koji traže kako ispuniti dan u vremenima poput ovoga, odlučio sam vam pokazati omiljene dijelove opreme u mom studiju. Prvo je moj @roland_us System 100.

Ovo sam čudovište pokupio 1995. godine. Napravljeno je 1973. i do danas ga nije bilo potrebno popravljati. To je apsolutno neophodno za bilo koji dio snimanja koji radim, s tim da većina basova i glavnih dionica mojih zvukova dolazi baš odavde.

To je vrlo moćan sustav sa 6 oscilatora i 6 filtera, s njim možete stvoriti neke ozbiljne zvukove. Praktično nema ograničenog broja kombinacija koje možete učiniti s ovim, tako da uvijek naletim na nešto novo.

Puno ljudi se uvijek pita, zašto analogno?

Analogni zvuk jednostavno ne mogu kopirati u digitalnu domenu. Ima nešto organskog u tim starim mašinama, kao da imaju svoj karakter. Možda su to ljudi izgubili u procesu digitalizacije.

Prije su dizajneri instrumenata tražili zvuk koji bi ugodio njihovom uhu, izrađivali su se synthovi koji su se mogli puštati na duži vremenski period. Fokus je bio na kako to zvuči. Nije bilo toliko važno da instrument ima milijun značajki koje na kraju nikad ne iskoristite. Digitalni dodaci su u redu, ali dizajneri nikada ne znaju kroz koji će se konverter, zvuk ispostaviti na kraju.

Ako imate bilo kakvih misli ili pitanja, volio bih ih čuti u nastavku .. (pa pogledajte što su pisali njegovi followeri)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Petar Dundov (@petardundov)


 

sonus 1
Pariška koncertna dvorana za dvije tisuće posjetitelja – L’Olympia – u 131 godinu dugoj povijesti ugostila je i Paul Kalkbrennera
defected zagreb mobile
Pariška koncertna dvorana za dvije tisuće posjetitelja – L’Olympia – u 131 godinu dugoj povijesti ugostila je i Paul Kalkbrennera
defected zg desk