Skip to main content
derrick may

Ponovno izlaze klasici Derrick Maya iz 1992.g.

Etiketa Rush Hour nastavlja s projektom u kojem ponovno izdaju house i techno klasike, produkcije od neprocjenjive važnosti za elektronsku scenu.

Piše: 

Naslovna foto

Derrick May

 

Nizozemska etiketa nedavno je objavila limitiranu 12″ verziju vinyla na kojoj se nalaze četiri produkcije Derrick Maya iz 1992. Pjesme su uzete s njegove kompilacije Relics – A Transmat Compilation is spomenute godine.

Ovi radovi napravljeni su pod Derrickovim alias-ima Rhythim Is Rhythim, Long Ago, Long Long Ago i Longer Than Long Ago. Vinyl naslovljen “Relics Sampler” izašao je u samo 1000 primjeraka. Stilski sadrži Detroit techno uz mnogo tužnih synth melodija, zazivajućih bass linija te vragolastih bubnjeva.

Tracklist:
1. Rhythim Is Rhythim – MS 6
2. Long Ago – A Relic
3. Long Long Ago – Another Relic
4. Longer Than Long Ago – A Relic

{seyretpic id=524 align=center}

Derrick May – ukratko
Jedan je od trojice najzaslužnijih ljudi svjetskog techno pokreta koji su isprobavali granice duha elektronske plesne glazbe te istoj dali novi oblik i ime. Njegov ugled, kao začetnika, ostao je vrlo visok unatoč višegodišnjoj neaktivnosti što se tiče produciranja novih stvari.

Dok se na Juana Atkinsa s pravom gledalo kao na čovjeka koji je technu dao ime (‘godfather of techno’), počevši svoju snimateljsku karijeru ranih osamdesetih u doba electro scene, kada je stvorio neke od najinspirativnijih stvari elektronske plesne glazbe danas, a na Kevina Saundersona kao na detroitskog producenta koji je postigao najveći ‘mainstream’ uspjeh surađujući sa vokalisticom Paris Gray na projektu ‘Inner City’ (najveći hitovi: ‘Big Fun’ i ‘Good Life’), Derrickov položaj producenta u devedesetima pomalo pada zahvaljujući neobjašnjivom pomanjkanju aktivnosti.

Koliko god utjecaj vrijedi kao dio izjednačavanja sa drugima, May snima pjesme koje su najbolji producenti plesne glazbe ocjenili kao najutjecajnije i najizvornije. Klasičan zvuk Derricka Maya je pametna ravnoteža između prirodnih zvukova udaraljki (percussion), teških zvuènih kaskada sa sampleovima žičanih instrumenata (strings), topline zvuka koju je dobio za vremena provedenog u Chicagu te izbrazdanosti neophodnim ‘grooveom’ DJ-a poput Rona Hardya i Frankiea Knucklesa. Opširnije ovdje.
hard 600
Vezani članci
Techno se pleše na mjestu gdje je nekad bilo jezero prepuno života
hard 600
Techno se pleše na mjestu gdje je nekad bilo jezero prepuno života