Skip to main content
alt

Više plesa, manje pića?

Nizozemski proizvođač piva Heineken namjerio se dokazati kako kvaliteta DJ-a utječe na količinu ispijenog pića u klubu.

 
Kako bi u tome uspio, Heineken je udružio snage s trance producentom i DJ-em Arminom van Buurenom unutar kampanje Dance More Drink Slow u sklopu koje je van Buuren izdao i službeni singl “Save My Night”.
{youtube}WRup4Xk7uKE{/youtube}
 
“Ako je glazba dobra, ljudi su na plesnom podiju i što više plešu, to sporije piju”, uvjeren je Armin van Buuren. Sama kampanja svakako je hvalevrijedna, ali pomalo je čudno što jedan Heineken želi da pijete manje, a tu je i pretpostavka da nitko od partijanera ne konzumira što drugo osim alkohola.
 
sonus desktop
sonus 600
Vezani članci
Kako bi proslavili 10 godina albuma ‘How Deep Is Your Love’, Disciples dijele priču o tome kako su s Calvinom Harrisom stvorili svoj hit koji je oborio ljestvice
hard 600
Kako bi proslavili 10 godina albuma ‘How Deep Is Your Love’, Disciples dijele priču o tome kako su s Calvinom Harrisom stvorili svoj hit koji je oborio ljestvice