• 21.10.2016.

ADE 2016. Beats From Croatia – 8 pari hrvatskih ruku za Amsterdam

Amsterdam pleše još jednom! S prstom čvrsto na pulsu društvene žile kucavice, dva desetljeća od startnog pištolja, ADE je mutirao u globalnu elektroničku hidru.

Profilirao se u ušima predanih hodočasnika beatom kao najvažniji godišnji presjek scene, sažetak najznačajnijih umjetnika i presjek inovativnih praksi i tehnologija koje tek imaju doći i nastala je najveća globalna platforma elektronike. Ove godine posvojeni Amsterdamac si od 19. do 23 listopada, dok organizatori love vilicu po podu u očekivanju 375 000 nacionalnih i internacionalnih posjetitelja u 21. izdanju. ADE postaje punoljetan!

A party nije party dok se ne čuje i poneki beat jedne divne balkanske zemlje otvorenih rasplesanih ljudi. Pa je stoga vrijedna ekipa pod okriljem domaćeg labela Beatality Records, u rukama house meštra i producenta Yakke, nominiranog u Ambasadoru za najboljeg tech-house DJ-a, najbolji single i najbolji remix, sastavila fenomenoznu kompilaciju nazive "ADE 2016 Beats from Croatia". momci su se okupili iz house i techno zaleđa ne bi li složili oktogonalnu kompilaciju s 8 stvari koje variraju od hipnoze deep lounge housea pa sve do baš tvrdog i neumoljivog techna.

Ergelu na kompilaciji izdanoj 17. listopada čine imena koje ste već mogli uhvatiti na dosadašnjim Beatality izdanjima  – Yakka, Pillsman, Hatar, Jay Fusion (ex Jasmin Barbir), Philip H. (ex Ferry Van Hreen) – no pridružile su se i novopridošlice Andrologic, Phoenix Kraundler i Klass. Zašto su slili svoje priče u jedan koherentni narativ? Kako bi promovirali domaće produkcije na amsterdamskom tlu i pokazali širinu zvuka koji Hrvatska ima za ponuditi izvan ograničenja na specifični žanr i ujedno kao poziv i proglas svima koji bi Beatalityju voljeli poslati svoje produkcije i tako okušali svoju vještinu u potencijalu da budu izdani na službenim izdanjima.

Elektroničku oktavu kompilacije donosimo niže i uz svaku kačimo i nekoliko riječi samih autora koji donose pozadinske priče. pa se udobno smjesti i namjesti svoj play nišan.

Yakka – Blackbird
"Blackbird je nastala još sredinom 2015. godine i u početku je bila namijenjena mom prvom albumu na kojem sam radio, međutim materijal za album sam na kraju ipak podijelio u nekoliko izdanja, a neke stvari su ostale neizdane. Među njima je Blackbird koju sam odlučio staviti na našu ADE kompilaciju. Stvar ima dosta tvrdi groove pa je nježni vokal koji se pojavljuje možda malo iznenađujuć, ali mislim da je dobro sjeo i nosi poruku. Ispod svega je sample koji se proteže od početka do kraja, a inače je iz jedne EX YU pjesme 80-ih. Stari znalci bi možda mogli prepoznati pa tko pogodi može računati na ćevape i pivo od mene."

Klass – Have Me Like 90's
"Have Me Like 90's je nastala tako što mi je ćale održao lekciju o mjuzi nakon par sati tamburanja moderne elektroničke mjuze te mi je objasnio kako je današnja moderna glazba isfurana i dao mi par savjeta o tome kako dalje. Naravno poslušao sam ga, istražio malo o 90-ima i boom! U par sati vremena nastala je traka! Više sam nego zadovoljan jer traka nosi u sebi potpis devedesetih te njihov klasični master. Feels like 90's bro!"

Jay Fusion – In & Out of My Life
"In & Out of My Life je nastala još prije 4 godine, ali sam ju za ovu priliku remasteriziro kako bi izvukao bolji zvuk od prve verzije. Samu traku bih okarakterizirao kao vedru i pozitivnu uplifting techy stvar s punchy grooveom koja tjera na gibanje. Dosadašnji rad pod imenom Jamsin Barbir zamjenjuje novo umjetničko ime Jay Fusion pod kojim bi glazba koju stvaram trebala biti uplifting s daškom deep underground zvuka."

Hatar – Need U
"Need U je nastala 2016. godine čisto iz zabave, u principu iz nekakvog jammanja. Traka je krenula u lounge điru, a na kraju je završila kao ljetni deep house. Naziv je bio inspiriran od strane vokala koji je sempliran. Cilj je bio izdati 3 slične trake u EP, no ADE kompilacija je zvučala neodoljivo pa se traka našla na njoj."

Andrologic – Body Language
"Traka Body Language nastala je početkom ljeta koje je iza nas, što se i osjeti kroz samu atmosferu trake. Sami prizvuk je dosta strastvenog tipa iskombiniran s dubokim grooveom i sampleom vokala koji joj daje posebnu ljetnu atmosferu. Kroz tu priču se proteže i specifična synth dionica koja je temelj cijele trake."

Pillsman – Nightwalk
"Nightwalk je nastala jedne tople ljetne večeri, a zamislite ju kao večernju šetnju ulicama grada, prolaženje raskrižjima i prečacima da bi došao do odredišta. Iza jednog ugla djevojka na ulici svira saksofon dok se na njemu ocrtava odsjaj crvenog neonskog svjetla znaka sa zgrade. Jeka saksofona prati me i dalje dok hodam ulicama, a osjećam se kao da lebdim. Dolazim na odredište, a zvuk saksofona je još uvijek u mojoj glavi no pretočen u cjelokupnu pjesmu."

Philip H. – Singulartiy
"Pjesma je nastala spontano nakon nekoliko dana igre sa Rolandovim TR-8 i TB-3. Prvo je snimljen ritam preko kojeg sam napravio bassline i odsvirao melodiju, te nastojao zadržati taj jednostavan koncept do kraja projekta što sam i uspio. U laganijim setovima nastojim težiti zvuku kojeg sam isproducirao; ne prebrzo, ali dinamično i tvrdo."

Phoenix Kraundler – Vapour
"Traka je nastala ovoga ljeta, za vrijeme mojeg boravka u Crnoj Gori, gdje sam radio nastupe i posjetio mnoge festivale. U to vrijeme izradio sam nekoliko traka, nešto laganijeg dub karaktera. Htio sam napraviti još jednu traku koja će biti zvukom idealna za nastupe koji su me očekivali u Hrvatskoj nakon mojeg povratka. Tako sam uspio završiti traku svega par dana prije mojeg povratka kući i publika u Zagrebu, Varaždinu i Čakovcu je već imala prilike čuti traku, a sada će biti dostupna svima."

Sve trake si možeš slobodno kupiti u vlasništvo klizneš li na Beatport ovdje. Uživajte u slušanju dragi naši i sretan vam bio 21. ADE.

wls 20 mobile
wls 20 desktop