• bjork
  • 14.05.2011.

Nova Bjork: Biophilia

Enigmatično islandsko stvorenje Bjork nastanit će se ove godine na Manchester International Festivalu, pod umjetničkim imenom Biophilia. Njezin boravak na festivalu trajat će tri tjedna, a obuhvaća šest koncerata u dvorani kapaciteta 1800 osoba. Budući da je riječ o Bjork, koncerti su zapravo višenamjensko umjetničko događanje, a Biophilia će ukjlučivati predstavljanje novih pjesama, instalacija, a i aplikacija za mobilne uređaje.

Bjork

Službeni PR iz ureda Bjork (Bjorkinog?) kaže ovako: Gdje se glazba, tehnologija i priroda udružuju? Bjork predstavlja Biophiliu, izvanredan odgovor na fascinatno pitanje i njezin najambiciozniji i najuzbudljiviji rad do sada. To je multimedijalni projekt koji sadrži glazbu, aplikacije, internet, instalacije i žive izvedbe. Biophilia slavi način na koji glazba funkcionira u prirodi, istražujući beskrajno širenje Svemira, od razine planetarnih sistema pa sve do atoma. Datumi objavljivanja materijala i odgovori na moguća pitanja stižu uskoro. Glazba i aplikacije bit će dostupni preko iTunesa i App Storea.

Bjork je također lansirala i novi izgled svog službenog sajta, sada posvećenog Biophilii (/). 'Za mene, ovo je nastavak Volte', objašnjava Bjork, i kaže kako je Volta imala antropološki pristup, a Biophilia analizira Svemir of planeta do atoma, bez prisustva čovjeka.

Za više informacija o koncertnim nastupima Biophilie u Manchesteru, provjerite ovdje.
{youtube}RHMABQr2p88{/youtube}