• 31.07.2019.

Project Vojarna je nadmašio očekivanja tvrde akteri domaće scene

Održano je prvo ovogodišnje izdanje Projecta Vojarna u dvodnevnoj varijanti 26. i 27. srpnja uz headlinere Dave Clarkea i Moniku Kruse.

Mnogobrojna publika zaista je uživala u jednoj i drugoj večeri. Dio atmosfere i kraće video isječke pogledajte ispod izjava DJ-a. Dok su memoari još svježi uhvatili smo aktere domaće scene da nam prenesu svoje dojmove i energiju iz vojarne Bribirskih knezova. Project Vojarna ide dalje i nastavlja se 17. kolovoza kada u Šibenik stiže Fatboy Slim.

SKEPTIK
Ova godina je pokazala da se Vojarna prometnula u ozbiljan projekt koji premašuje granice Šibenske županije. vrlo je zanimljiva kombinacija dvije večeri, jedne s underground technom za istinske technoljupce i druga s malo pitkijim zvukom za šire mase, što u konačnici rezultira s velikom posjećenošću i odličnom atmosferom. Unatoč svim preprekama uvjeren sam da će ekipa koja stoji iza ovog događaja i dogodine napraviti još bolje i veće izdanje.

Objavu dijeli @pero_fullhouse

DJ JOCK
Ovogodisnja vojarna je prošla super. Bilo je ludilo puštat b2b sa Shipom, sound je bio super, atmosfera odlična, čak ni kiša nije otjerala plesače sa podija

Objavu dijeli Klubskascena.hr (@klubskascena)

VOLSTER
Project Vojarna je projekt nekoliko dragih i poslu predanih ljudi što publika i prepoznaje. Svirati nakon Dave Clarka bilo je zadovoljstvo!

Objavu dijeli Marko Dakovic Volster (@volster)

SHIPE
Nakon što sam prošle godine bio sudionik spektakularnog izdanja na šibenskom betonu na prostoru bivše vojarne sa velikim nestrpljenjem sam dočekao i ovogodišnje izdanje koje se izdvajalo po nevjerojatnoj energiji neumornih plesača unatoč svim požarima i vremenskim nepogodama koje su nas zadesile te večeri. Dijeljenje pulta sa mojim dragim kolegom DJ Jockom podsjetilo me na one zlatne neprocjenive trenutke dok nas je samo muzika spajala i vodila.

ONE HELSING
Trenutno je jako teško sabrati dojmove od vikenda jer smo još na licu mjesta događanja i već smo u pripremama za sljedeći projekt koji pripremamo u kolovozu na istom mjestu. Ipak, svjesni smo da je krajnji ishod nadmašio neka naša osobna očekivanja i da smo ipak uspjeli doseći visoko podignutu letvicu od prošle godine. Ako pogledate samo objave Monike Kruse na društvenim mrežama i njeno oduševljenje gostoprimstvom domaćina te atmosferom na partyju može se zaključiti kakva je pozitivna energija vladala čitav vikend uzavrelom vojarnom. Svi artisti bili su na visini zadatka, od prvog do zadnjeg. Petak je bio rezerviran za ljubitelje tvrđeg zvuka na čelu s legendarnim barunom Daveom dok je subota bila obilježena melodičnim groovy techno ritmovima predvođena odlično raspoloženom Monikom. Hvala svima uključenima u projekt, od artista i publike do ekipe koja je danima mukotrpno radila na infrastrukturi projekta jer bez zajedništva nas svih ovoga ničega ne bi ni bilo. Vidimo se 17.08. na Project Vojarna & Future Scope pres. Fatboy Slim!

Objavu dijeli One Helsing (@one_helsing)