• 22.09.2021.

Reportaža: Ni kiša nije uspjela poremetiti energiju na flooru Sea Dance festivala

Već smo pošteno zakoračili u deveti mjesec, ljeto nam se bliži kraju, a festivalska sezona je iza nas.

Tako se vrijedi prisjetiti, kako je prije samo par tjedana bilo u Crnoj Gori, na plaži Buljarici koja je bila domaćin sedmog izdanja Sea Dance Festivala iz Exitove festivalske obitelji.

Sea Dance se kroz svoja posljednja dva izdanja profilirao kao veliko ljetno finale, a ni ove godine ništa manje se nije očekivalo. S obzirom na okolnosti, Sea Dance je kasno bio najavljen i to upravo za vrijeme povratničkog i slavljeničkog Exita, koji je uspješno prošao usprkos situaciji u svijetu. Nadležna tijela iz Crne Gore su digli prst gore i dali dopuštenje Sea Dance Festivalu da se održi sa svim sigurnosnim protokolima kao i na Exitu.

Dva mjeseca za organizaciju festivala nije puno vremena, a ekipa Sea Dance Festivala je uspjela okupiti poznata svjetska lica sa samog vrha elektroničke scene, koji su bili popraćeni s odličnim lokalnim DJ-ima, a cijeli program je kompletiran uz prepoznatljiva regionalna rap i trep imena.

Ovogodišnje izdanje je dobilo dodatan dan, tako je cijeli program u Buljarici krenuo već u četvrtak, koji je bio lagana uvertira u festivalski vikend ispred nas. Odmah na ulasku u festival se moglo vidjeti da nas čeka nešto manje, intimnije izdanje festivala jer je ove godine imao samo tri pozornice – Mainstage, Radio Play Stage i Silent Disco Stage. Mainstage se s obližnjeg platoa, prebacio na plažu tik uz more, a na drugoj strani plaže je bila i Radio Play pozornica.

Headlineri prvog dana su bili Meduza i Satori koji su fantastično zagrijali, ali i iznenadili publiku. Vožnjom festivalskim shuttleom moglo se načuti u razgovorima kako ekipa očekuje radijske hitove talijanskog trija, ali Meduza za svoje setove ipak ima nešto drugačiji pristup u kojem ulazi u nešto dublje house zvukove, bez komercijalnih hitova po kojim su inače poznati. S druge strane, Satori je pružio drugačiji zvuk elektroničke glazbe, koji je obogaćen instrumentima koje svira uživo.

Drugi dan festivala je krenuo jako s regionalnim reperima i treperima, dobar dio publike je došao ciljano na njih, ali ipak glavna zvijezda večeri je bio Maceo Plex. Posjetitelji koji nisu bili zainteresirani za rap i trap, imali su priliku poslušati i dati podršku crnogorskim DJ-ima koji su imali priliku sebe predstaviti na Radio Play Stageu. Petak je bio nešto više posjećeniji, pogotovo u kasnijim satima, jer nakon Macea Plexa, šećer na kraju je bila Tijana T. Maceo Plex je odradio odličan set u kojem je i malo eksperimentirao sa svojim novim zvukom, a za vrijeme njegovog remixa Insomnije, kiša je krenula padati nad Buljaricom, no na sreću se nije dugo zadržala i do zore se plesalo prvu uz njega, a zatim uz Tijanu T.

Kako je Tijana T završavala sa svojim setom, tako je došlo i loše vrijeme. Kiša i grmljavina kako su krenuli padati u ranojutarnje sate subote, nisu stajali sve do nedjelje. Što je organizatore prisililo da otkažu treću festivalsku večer, iako je publika bila spremna plesati i po kiši, samo da čuju Tale of Us koji su bili zvijezde subotnje večeri, ali ipak viša sila je presudila.

Subotnji program se uspješno prebacio na nedjelju i posljednju festivalsku večer koja je trajala 16 sati. Nedjeljni program je već krenuo oko 14 sati uz lokalne DJ-e koji su pratili publiku u kupanju i sunčanju, te su ih uveli u večer koju su preuzeli reperi i treperi. Nakon što je otkucala  ponoć, Topic je preuzeo Mainstage i odradio totalno drugačiji set od očekivanog. Njemački DJ, hrvatskih korijena poznat je po svojim radijskim hitovima, ali na Sea Danceu je pokazao svoju mračnu stranu i odradio zagrijavanje za Tale Of Us i Borisa Brejchu koji su bili iza njega. talijanski duo s berlinskom adresom, Tale Of Us je ispunio sva očekivanja publike koja je bila spremna i po nevremenu u subotu plesati uz njih.

Vremena za predah nije bilo, Boris Brejcha je preuzeo glavnu pozornicu Sea Dance Festivala sa svojim High Tech Minimal zvukom i do totalnog ludila doveo publiku. Često se zna spomenuti kako na techno imenima nema mobitela u zraku, ali svi su u nekom trenutku htjeli ovjekovječiti nastup velikana pod maskom. Cijeli festival je zaokružen s energičnim seton njegove prijateljice Ann Clue, s kojom se dočekao izlazak sunca i novi radni tjedan.

Iako smo se od festivalske sezone pozdravili u nešto intimnijem izdanju, službene statistike kažu da je bilo preko 22 tisuće posjetitelja, doživljaj je bio neopisiv jer su svi plesali kao da nema sutra, jer ćemo se ipak načekati do nekog sljedećeg velikog festivala na našim prostorima.

U nastavku možete vidjeti video atmosferu sa Sea Dance festivala (video klipove je zabilježio sam autor tijekom boravka na festivalu)

Piše: Toni Jurić