Skip to main content
  • baile musik
  • 9.12.2012.

Intervju: Luka Vujeva aka Lucien See Why

Alfa i Omega etikete Baile Musik, Luka Vujeva slavi mali jubilej, treći rođendan od osnivanja čijim povodom je napravio podcast, te odgovorio na pitanja našeg suradnika Matije Kovača. Za kraj tu je i poklon čitateljima, besplatna traka za download.

Piše: 

Naslovna foto

Baile Musik


1. Bok, Luka! Krenimo s Baile Musik. Koliko se Baile isprofilirala kao etiketa od njenog osnivanja do danas? Je li postala prepoznatljivi brand? Ima li kruha u tome?

Pozdrav Klubskoj Sceni i Vašim čitateljima, Baile Musik aktivno radi već tri godine i ja sam jako zadovoljan s onim što je label napravio u ove tri godine. Postigli smo svoj cilj i isprofilirali svoj glazbeni stil, konstantu izdanja i napretka. Možda nisam najbolja osoba da Vam odgovorim je li postala prepoznatljiv brand ali smatram da u našem stilu glazbe jako puno ljudi zna za Baile, tjedno dobijemo preko 20 demo izdanja. Kruha u tome u HR nema, od kad smo se ja i label preselili u Njemačku situacija se popravlja, radimo kao u prijevodu mini obrt i situacija je zadovoljavajuća iako svakako uz taj posao čovjek mora imati regularan posao.

Da se nadovežem na situaciju u HR s labelima, u HR je pratički nemoguće profitabilno otisnuti vinyl, plasirati ga na tržište i bilo što zaraditi s njim, pa čak i digitalno izdanje ako će te priuštiti profesionalan mastering i promociju. To je razlog zašto i nismo u HR tiskali vinyle. Ovdje je situacija dosta drugačija i povoljnija, plus label svakako sa sobom nosi dio pozitivnog marketinga i promocije.

2. Puno je poznatih DJ-a poduprlo Baile u svojim setovima, puštajući neku stvar s etikete, te mnogo imena izdaje za tu etiketu. Nekako je osjećaj da se kod nas slabo zna za ta imena, pogotovo u Zagrebu. Zašto? I koliko domaći DJ-i podupiru izdanja s BM?

Istina do sad su nas poduprli i svirali skoro svih poznatiji svjetski DJ-i. Najviše su nas gurali Marco Carola, Maceo Plex, Raresh, DJ-T,  Staecy Pullen, Troy Pierce itd. Domaći DJ-i su nam dali podršku, ali nekakav generalni osjećaj je da smo cijenjeniji vani nego u HR.

3. Koga bi volio potpisati za BM? Koga planiraš potpisati uskoro, ima li kakvih novih imena? Isto pitamo i za mlađu sestru BM-a BM Slim?

Svakako bih volio ponovno potpisati Julien Brachta, koji je svoju svoju prvu traku izdao za Baile Musik a sada je pod okriljem Cadenze. Nova imena u 2013. vam nažalost nemogu otkriti, ali svakako i Vama i Vašim čitateljima mogu preporučiti da nas prate u prosincu jer nam izlaze 2 izuzetno kvalitetna izdanja.

BM Slim ne postoji više od 18 mjeseci. Label je povučen jer se nažalost nije uspio glazbeno isprofilirati ali svakako uspio je u svojoj misiji pronalaženja mladih i talentiranih producenata koji su kasnije imali uspješna izdanja na Baile Musik i na nekim drugim labelima. Trenutno na Baile Musiku postoji paralelan projekt pod nazivom Deep Department koji je fokusiran na izdavanje isljučivo kvalitetne house i deep house glazbe. Do sad smo izdali 2 EP izdanja na DD, a gosti na tim izdanjima su bili John Dimas, Marcin Augustin sa Noira, po meni glazbeno najveći talenat u Splitu Cuisine Dub itd. DD je ponajvise prepoznao njemački dvojac M.A.N.D.Y.

4. Koja su najuspješnija izdanja za Baile? Koje je tvoje najdraže izdanje?

Ne bi sad volio posebno izdvajati neka izdanja ali bilo je stvarno dosta uspješnih izdanja a sva izdanja su mi na svoj način draga jer sad kad bi ih poslušao od 1. pa sad do evo 34. vidio bi taj razvoj glazbe, razvoj stilova itd..

5. U ekspanziji deepa, pitamo se, koliko je teško napraviti neku uspješnu deep/tech stvar, samim time i kreativnu? I koliko misliš da je rok trajanja svemu tome?

Smatram da je ekspanzija deepa prošlo i svršeno vrijeme, ali to i tako mogu reći samo sa svog osobnog stajališta. Uvijek je teško napraviti dobru traku. Nema veze koji je stil u pitanju, treba dosta kreativnosti, ponajviše iskustva. Kvalitetni uvijeti su naravno jedan od presudnih faktora i naravno treba pogoditi pravu traku u pravom vremenskom periodu.

6. Je li danas elektronska glazba, pogotovo taj sveprisutni deep house, danas posh muzika? Kakva publika je ta koja to sluša, gledano po njihovom statusu u životu?

Teško pitanje, el. glazba se defitivno sofisticirala s vremenom i postala pristupačnija širem krugu ljudi. Što se tiče deep housea on je imao neku svoj ekspanziju prije 2-3 godine, danas je to totalno drugačije pomalo se gasi i taj hype oko disko elemenata u house glazbi. Mislim da nebi trebao komentirati društveni status drugih ljudi ali eto na Youtubeu preporučam svima da pogledaju snimku s nekog partija iz 1995. i jedan iz 2012. pa će svima razlika bit jasna.

7. Kakav je danas noćni život u Splitu? Dosta se toga događa u Zagrebu, Rijeka ima ponešto, čak se i Slavonija angažirala što se tiče partija… Nekako se čini da Split spava? Općenito je teško dovući ljude na neko mjesto jednom tjedno, ima li uopće smisla organizirati nešto?

Iskreno neznam kakav je trenutno noćni život u Splitu, početkom 2012. sam se trajno preselio u njemački Frankfurt. Ono što znam da dok sam živio u ST da je bio katastrofalan. Sama činjenica da sam sa partnerom iz Italije organiziraio Troy Peircea u ST i da je unatoč jakoj promociji došlo 100 ljudi, na kraju smo po narudžbama karata došli do saznanja da je od tih 100 ljudi pola došlo iz Hercegovine, Srbije, Zagreba itd..

Split je nažalost godinama što se tiče glazbe, sustavno zatupljivan i to je rezultat današnje scene. Split je jedna jako teška sredina s puno apsurda i paradoksa, pa ako pogledate u srž, tko vlada gradom i sl. onda priče o sceni el glazbe postaju suvišne. Ono pozitivno što vidim kod HR je da je sve više i više stranih promotora, partija i festivala sa izuzetno kvalitetnim line upovima.

8. U kojoj si ti priči mimo etikete? Istražuješ li nešto novo, što danas puštaš, slušaš? Produciraš li štogod?

Sretno oženjen, radim, kad puštam onda puštam nekakvu kombinaciju house, tech glazbe i rumunjskog minimal techna. Što se tiče produkcije tu sam imao duzu pauzu preko godinu ipo dana. Počeo sam ponovno producirati nedavno, a za 2 tjedna izlazi remix na Baile. Trenutno kad uhvatim slobodnog vremena produciram svoj EP za Baile koji bi trebao "out" u prvoj polovici 2013. U budućnosti nemam namjeru izdavati puno traka – 3-4 godišnje.

9. Je li Beatport danas mjerilo uspjeha? Koliko je teško dospijeti na Beatport u vremenu kad ima hrpa producenata iz 'dnevne sobe' koji na dnevnoj bazi izbacuju stvari?

Beatport definitivno nije mjerilo uspjeha ali je značajan faktor. Što se tiče online shopova ja osobno preferiram i jako cijenim Whatpeopleplay i decks.de. Beatport, iako je pre zatrpan izdanjima ima jako dobar vrijednosni sustav u odlučivanju koja će izdanja izaći na vidjelo. Baile je dosta puta bio uvršten u "Featured" izdanja što je za nas bila i neka vrsta priznanja za uporan i kvalitetan rad, ali svakako treba reći i istinu – bez jako kvalitetnog distributera teško je doći do "Featured" izdanja i pravog proboja na BP.

10. Za kraj nam napiši neki tvoj trenutni Top 5!

–    YAYA & JUN AKIMOTO – Only That Time [Maison D'Etre]
–    SASCHA DIVE – Out Of Dark Into Light (THILO DIETRICH Remix) [Be Chosen]
–    PRIKU – Bobohalma [Arpiar]
–    DOYEK – Wihtout Music (YATE Remix) [Protez]
–    T. RUGGIERI – Let's Do It (P. JONES Remix) [Baile Musik]

Poklon download: 
(desni klik, save link as)
John Jastszebski – Saveur De Peche (John Dimas Everlasting Remix)

{enclose /special/John_Jastszebski_-_Saveur_de_Peche_John_Dimas_Everlasting_Rmx).mp3}

 

sonus 1
Vezani članci
Pariška koncertna dvorana za dvije tisuće posjetitelja – L’Olympia – u 131 godinu dugoj povijesti ugostila je i Paul Kalkbrennera
sonus 1
Pariška koncertna dvorana za dvije tisuće posjetitelja – L’Olympia – u 131 godinu dugoj povijesti ugostila je i Paul Kalkbrennera
sonus 2