Skip to main content
  • Paulette
  • 19.02.2006.

Intervju: Paulette (UK)

Paulette voli glazbu. Ona živi glazbu, onda jede glazbu i nikad ne ostane gladna poslije toga. U 13 godina karijere za DJ Paulette se slobodno može reći da je ona pravi ženski DJ te da po kvaliteti stoji bok uz bok sa svjetskom klasom poput Smokin Jo, Lisa Loud, Rachel Auburn i Princess Julia. Čast nam je bila posjetiti club "Gallery", u petak, 10. veljače te razgovarati sa njom…

Piše: 

Naslovna foto

Paulette
Tvoja karijera traje duže od desetljeća i kako i sama kažeš bavila si se raznim poslovima vezanim uz glazbu. Reci nam nešto o tvojoj prošlosti i kako si započela?

S radom u glazbenoj industriji započela sam sa 18 godina. Radila sam za radio postaju u Manchesteru, bila sam reporter tinejdžerskog programa za koji sam radila intervjue i recenzije. S dj-ingom sam započela kad sam imala 24 godine i to sasvim slučajno. Mnogo godina sam već išla na partyje i bila sam poznata na sceni ali samo po tome što sam izlazila u klubove i plesala u njima. Jedna moja prijateljica je organizirala party, platila je flyere i najam kluba, ali na kraju nije imala novca za platiti dj-a.

I tu si ti uskočila…

Da, jer sam imala mnogo ploča i mislila sam da će biti zabavno. Prijateljica mi je rekla da će mi platiti 30 funti da sviram od 9 navečer do 2 ujutro. Onda sam potrošila 150 funti na ploče pa nisam ništa zaradila (smijeh…), ali bio je to odličan party u odličnom klubu, pravom underground mjestu u Manchesteru. Ljudima koji su tada započeli s novim programom u manchesterskoj Haciendi se svidjelo kako radim. Pitali su me želim li biti rezident jednom mjesečno na drugom flooru u Haciendi. To je bila čista sreća da odjedanput sviram u tada najvećem engleskom klubu. Od tada sam svugdje svirala.

Što misliš o glazbi i što te inspiriralo da se počneš baviti ovim poslom?

Volim glazbu, ona je moja duševna inspiracija. Volim se baviti glazbom, volim svakakvu glazbu, imam stvarno ogromnu kolekciju ploča. Izlazila sam u klubove od svoje 13. godine i uživala u tome, dj-evi su bili moji prijatelji i to je ono što me inspiriralo. Izlaženje i slušanje odličnih dj-eva, znanje o tome što čini dobar party, primanje utjecaja i stvaranje mojih vlastitih. To sam činila.

Kako bi opisala svoj stil?

Hahaha…malo vokala, malo…hmm, može čak biti punky, volim bučnu glazbu s dosta dinamičnosti. Volim glazbu koja tjera ljude da zaplešu. Zapravo kad bih išla opisati svoju glazbu na najbolji način to bi bilo: sve što tjera ljude da plešu. Tako sviram (smijeh…)

Kamo si sve išla nedavno?

Bila sam u Egiptu, Južnoj Africi, Rusiji, na Ibizi, po čitavoj Francuskoj , Engleskoj, Sjevernoj Americi, Montrealu…bila sam svugdje.

Postoji li nešto u ovom poslu što mrziš?

Nemam posebnih primjedbi jer radim ono što volim, a mislim da nema puno ljudi koji dobiju priliku raditi ono što vole i dobiti plaću za to. Zato zahvljujem Bogu, sretnim zvijezdama ili bilo čemu što mi je dalo priliku da radim ono što volim i da dajem to drugim ljudima u nadi da će se i njima svidjeti.

Što je ovog trenutka veliko na house sceni u Londonu i Parizu…znam da si se tamo preselila…na koji način je drukčije?

Scena je potpuno drukčija. London je još uvijek jači u vocal house sceni, više Defected, Hed Kandi, Soulfuric, takve ploče. U Francuskoj ima više electro housea. Zvuk Steve Angela, Eric Prydza, M.A.N.D.Y., Booka Shade, Trentemoller, takve stvari. Drukčiji je stil, još uvijek možete svirati vocal, ali u Francuskoj ima mnogo više energije i više je za velike prostore.

Kako si se povezala s dj-em Dan Marcianom, zbog pjevanja na njegovom novom maxi-u?

Poznajem Dana već dugi niz godina. Dok sam živjela u Londonu neko vrijeme sam stalno vrtila njegovu stvar ½Try Again Later½. Nakon toga smo kontaktirali preko e-maila, a kad sam se preselila u Francusku susreli smo se i odlučili zajedno napraviti jednu stvar.

Kakvu glazbu trenutno stvaraš?

Više je u francuskom stilu, electro house, vrlo energetični i snažni beatovi, pune bass linije i sigurno ću i malo zapjevati ali ne puno.

Smatraš li sebe dj-em ili producentom?

Ja sam dj. Trenutno (smijeh…)

Što možemo očekivati od tebe kad te dođemo poslušati?

Svaki put je drukčije. Kako sviram dosta ovisi o reakciji publike, ali uvijek možete očekivati da ćete čuti funky, groovy, energičan set.

Osim što sviraš, vodiš i par radijskih emisija. Jedna je za Radio FG a druga je za Ministry of Sound. Možeš li mi nešto reći o tome?

Ministry of Sound sam započela voditi 2000. godine. Radila sam tjednu emisiju za njih dok se nisam preselila iz Londona u Pariz. Tada sam počela raditi za Radio FG ali emisije su bile drukčije. U Londonu sam puštala svega pomalo, vocal house, dosta tribala, i mekše i tvrđe stvari jer se emisija zvala ½Hard & Soul½. U Parizu puštam samo najbolje od electro housea.

Nova kompilacija za Fashion TV, FTV Winter Session, kako si to napravila?

Samo sam napisala listu stvari koje mi se sviđaju i poslala je labelu (smijeh…)

Jesli li uspjela da na cd stave sve stvari koje si htjela?

Način na koji se kompilacije stvaraju je da ti labelovi uvijek kažu da staviš i nešto njihove glazbe.

Jesu li na ovom cd-u i stvari koje se mogu naći u tvojim setovima?

Svakako. 70-80% stvari koje su na Fashion TV cd-u možete čuti i u mojim setovima kad sviram u klubovima.

Što misliš gdje će se taj cd slušati?

(smijeh…) Kod kuće, u autu, u klubu, u baru, na plaži, bilo gdje. Mislim da svugdje možete slušati taj cd, to je jednostavno odlična zabava.

Misliš li da house glazba može napredovati još dalje nego što je u zadnjih 15 godina? Što misliš o digitalnoj revoluciji, hoće li utjecati na tvoje svirke?

Mislim da je digitalna revolucija sigurno promijenila načina na koji sviram. Sjećam se da je samo sviranje na cd-u bila nova stvar. U početku sam se bojala korištenja cd playera a danas je vjerojatno 50% mojih stvari na cd-ima. Slala sam dosta MP3-ca labelovima. Labelovi danas više gotovo i ne šalju vinile nego MP3-ce kojem direktno downloadam i stavljam na cd-ove. MP3 ne koristim u svojim setovima jer mislim da zvuk nije dovoljno kvalitetan za klubove.
Zvuk je previše linearan, nema dovoljno topline i pozitive koja se može dobiti s pravilno masteriziranog vinila. S razvojem će se i to popraviti i onda ću koristiti MP3 u setovima. House glazba će se također razvijati i evoluirati. Zvuk će se sigurno promijeniti, čujemo sve više raznih utjecaja koji se probijaju. Ljudi gledaju da nađu nešto novo, nešto drukčije i mislim da će to stalno osvježavati scenu.

Hoćeš li otići na ovogodišnji WMC u Miamiju?

Neću moći jer moram raditi u Parizu. Prije sam išla svake godine.

Želiš li još nešto poručiti čitateljima?

Živite ljubav, živite glazbu i idite na plesni podij (smijeh…)

Interview by: Alen Špiler

 

sea star desk
brejcha 1
Vezani članci
“The Godfather of Disco – Mel Cheren – West-End Records” je očaravajući pregled uspona i pada plesne glazbe iz ere 70-ih u New Yorku koji nudi blistav, propulzivan pogled na živahnu, ali osuđenu na propast njujoršku kulturnu eksploziju
dobar house mobile
“The Godfather of Disco – Mel Cheren – West-End Records” je očaravajući pregled uspona i pada plesne glazbe iz ere 70-ih u New Yorku koji nudi blistav, propulzivan pogled na živahnu, ali osuđenu na propast njujoršku kulturnu eksploziju