Skip to main content
  • 7.05.2017.

Metodologija razvoja neovisne izdavačke kuće

Glazbena industrija iz dana u dan drastično se mijenja, a inovativne labele konstantno bilježe nove uspjehe.


Uspješna izdavačka kuća konstantno će tražiti nove talente, financirati snimanje i produkciju glazbenog djela, organizirati turneje te vršiti promociju i marketinške usluge za izvođače na vlastitoj etiketi. Ali, oni koji se žele upustiti u ovaj posao trebaju dobro razmisliti o potencijalnim fazama poslovanja i mogućim poteškoćama na koje će naići na svom „putovanju“.

1. Planiranje
Definiranje pothvata

Ukoliko tvrtka želi ostvariti efikasan start-up trebala bi se na samom početku poslovanja fokusirati na određeni glazbeni žanr kako bi izgradila vlastitu reputaciju. Ovaj dio će u velikom dijelu biti određen onime što vlasnik želi postići sa svojim poslovanjem- ako ima za cilj zaraditi puno novca, onda bi se trebao usmjeriti na izdavanje popularne glazbe. Ukoliko mu je cilj postati br.1 labela za manje poznate glazbene pravce poput nu-jazza i trip-hopa, u tom slučaju se pristup samom formiranju strategije drastično mijenja.

Pisanje poslovnog plana
Poslovni plan je potreban u mnogim fazama poslovanja. Prvo i osnovno je definirati sam „okvir“ u čijim se granicama poduzetnik želi kretati. Otkrivanje i razvijanje talenata, marketinške i promotivne strategije, stanje na tržištu i analiza konkurencije, planiranje financiranja pothvata te metode pretvaranja poslovanja u profitabilan posao među krucijalnim su stavkama koje osnivač kompanije mora dobro razmotriti.

• U slučaju da vlasnik posjeduje dovoljno vlastitih financijskih sredstava za pokretanje i vođenje kompanije, vjerojatno neće trebati pomoć drugih investitora za ostvarivanje kredibiliteta na tržištu. Ako pokreće labelu i nema dovoljno potrebitih sredstava biti će nužno uvjeriti određenog ulagača da „asistira“ u pothvatu, a da bi to bilo moguće, vlasnik investitoru mora prikazati dobro razrađen poslovni plan kako bi pokazao da zna što radi i da će investitoru vratiti novac, uvećan za ugovoreni postotak ili udio u vlasništvu.

wls 20 mobile
Honey Dijon, David Morales i François K samo su neki od poznatih aktera koji su sudjelovali u stvaranju novog dokumentarca.
defected zagreb mobile
Honey Dijon, David Morales i François K samo su neki od poznatih aktera koji su sudjelovali u stvaranju novog dokumentarca.
brejcha 2