Skip to main content

Ophodnja partijanera po festivalima je veća nego ikada

Festicket kompaniju čini preko milijun članova i na taj način mogu su potpuno detalji prikazati rezultati porasta odlaska na festivale. Za 2020. očekuje se porast tržišne vrijednosti na 4.1 milijardi dolara.

Piše: 

I sami smo svjedoci da je festivala svake godine sve više i upravo to milijuni ljudi željnih novi avantura odlučuje se na letove u druge države pa čak i oceana ne bili doživjeli nešto neviđeno. Brojke su te koje ne lažu i tako na vrhu festivalskog tržišta nalazi se UK sa čak dvadeset sedam najvećih festivala. Primjera radi, Hrvatska ih ima ''samo'' osam.





No u unutrašjnosti Europe se bilježe veliki pomaci, toliko da je Italija porasla za 457% više putnika u odnosu na 2016. godinu. Festicket je napravila detaljnu analizu svih segmenata vezanih za festivala, pa sljedeći podatak potpuno iznenađuje, ili možda ipak ne? Odlazak u strane zemlje na festivale zahtjeva veliku financijsku požrtvovnost i tako saznajemo da se čak 67% partijanera odlučuje za kampiranje, dok se ostali odlučuju sa finiju verziju odlaska u hotel gdje prednjače Talijani i Belgijci.



Kada je potrošnja na festivalima u pitanju, Hrvati bi zasigurno pomislili da su Britanci na prvome mjestu, ali nema ih na popisu. Na festivalima u SAD-u prosječnja potrošnja iznosi 578€, dok primjerice na Tajlandu 396€, a što se tiče samih putnika na vrhu su Argetinci sa 409€.





CEO Festicketa Zack Sabban, iznijeo je svoje mišljenje: ''Nakon pet godina rada sa festivalima diljem svijeta i prikupljanju informacija iz prve ruke, nevjerojatno je za vidjeti koliko tržište raste i mijenja se s vremena na vrijeme. Ljudi više nego ikada odlaze na festivale, a čak se odlučuju i za daljnje lokacije kako bi pronašli pravo iskustvo za sebe. U isto vrijeme, sami festivali se više šire pružajući sve veći izbor za posjetitelje.''

hard 600
Techno se pleše na mjestu gdje je nekad bilo jezero prepuno života
hard 600
Techno se pleše na mjestu gdje je nekad bilo jezero prepuno života