Najuža Fiat Panda na svijetu vozi se kao potpuno funkcionalan električni automobil
Mnogo je sporiji od tipične Pande, ali barem je dovoljno malen da stane između dva automobila, pa čak i na uske ceste
Električni automobil dolazi s jednim sjedalom izrađen od ponovno korištenih komponenti. Vozilo je široko samo 50 centimetara i zadržalo je originalne dijelove modela iz 1993. godine koji koristi.
Ima dovoljno mjesta samo za vozača, a unutar modificiranog automobila vozač može provozati vozilo pomoću malog upravljača. Jedno prednje svjetlo pomaže vozaču da se vozi noću, a straga, dizajn automobila podsjeća na pramac broda ili jahte.
Ručno ga je izradio Andrea Marazzi
Andrea Marazzi proizveo je nazvanu najužom Fiat Pandom na svijetu tijekom 12 mjeseci. Ručno je izradio vozilo koristeći ’99 posto originalnih dijelova’ iz modela iz 1993. koji je koristio. Zadržao je krov, vrata i stilske detalje, ali je preoblikovao karoseriju, okvir i unutarnju strukturu kako bi stvorio jedno sjedalo za potpuno električno vozilo. Čak je zadržao i dizajn s četiri kotača originalnog automobila, uspijevajući ih sve smjestiti u ovo smanjeno vozilo.
Na kraju, proglašena najužom Fiat Pandom na svijetu teži samo 264 kg, visoka je 145 cm i dugačka 340 cm. Njegov električni motor omogućuje mu postizanje skromne maksimalne brzine od 15 km/h, slično brzini hodanja ili umjerene vožnje biciklom, a domet s punim punjenjem iznosi otprilike 25 kilometara.
Kvaka je u tome što vozilo nije legalno za cestovnu vožnju; napravljeno je kao izložbeni primjerak za događaje, sajmove i predstave. Zbog toga je ručno izrađeno vozilo više umjetnički automobil u voznom stanju, čak i skulpturalni projekt, nego tradicionalno vozilo prilagođeno cestovnoj vožnji, piše Matthew Burgos za Designboom.
Tvorac najuže Fiat Pande na svijetu radio je na projektu samostalno, koristeći svoj obiteljski posao i radionicu za recikliranje automobila. Vozilo je oživjelo u Autodemolizione Marazzi u Bagnolo Cremascu, otpadu u vlasništvu Andree Marazzija i njegove obitelji.
Tridesetogodišnji obrtnik imao je ideju sažeti širinu originalnog vozila na pola metra, taman toliko da jedna osoba može sjediti u sredini, te je na kraju stvorio nazvani najuži i potpuno funkcionalni Fiat Pandu na svijetu. Trenutno on i njegov mali tim pripremaju službenu prijavu za priznanje Guinnessove knjige rekorda kao najuži automobil ikad proizveden.