• alt
  • 27.08.2015.

Novi FFFC EP na samo 150 vinilki

FFFC je abrevijacija za Florence Foster Fan Club koji je već poznat svim pravim undergroundčanima.

FFFC je zbirni projekt koji postaje više no sama suma dijelova i objedinjuje više umjetnika koji su se već podobro profilirali u svojim vlastitim odvojenim projektima izvan Fan Cluba. Nedavno su počeli operirati iz napuštene tvornice nekada smještene iza željezne zavjese u koju su ugurali svu opremu popucali članke na prstima (ne, to im nimalo neće naškoditi) i krenuli stvarati. Kao rezultat nastaje 12 inčni EP nakrcan pulsirajućim technom i EBM beatom protkan synth tapiserijom.

alt

EP je nazvan jednostavno i nepretenciozno “Songs From The Lab” i produkt je labaratorijskih zvučnih eksperimenata Zarkoffa i Le Chocolat Noir. Nakon nešto logističkih problema napokon ga možete uhvatiti na Gooilard Elektro labelu i to u limitiranoj seriji od samo 150 vinilki.

Nakon dvije godine i gotovo 20 ploča Gooilard Elektro/Enfant Terrible mijenja malo tempo i preorijentira se na ovaj novi način izdavanja limitiranih serija s kojima je do sada izašao FOQL sa pomalo duhovnim  strukturama glazbenih zavojnica, zatim Monocorpse s tamnim okultnim technom i naposlijetku FFFC-ov spomenuti “Songs From The Lab” i sve to u tvrdim koricama koje printa sam veliki boss labela, glavom, bradom i printerom. No ono što se ne mijenja je Gooilardova potraga za novim i neuobičajenim zvukom koji teško da ćete moći pronaći igdje drugdje.

alt

Za okus onoga kako zvuči jedna od četiri neimenovane trake labaratorijskih pjesama klizni na zvučni oblak i uživaj u pomaknutim futurističkim pulsevima ritma. Enjoy!