Baner

Marketing

Utorak, 27 Veljača 2001

Klubskascena.hr je portal elektroničke plesne glazbe i klupske kulture koji je osnovan 2001.g.


Promovira festivale, klubove, partye, lifestyle brand-ove i DJ-e, te organizira vlastite partije ili godišnjice; partije sa ciljem osvjetljavanja novih mladih snaga i lokalne scene, osmišljava nove formate poput dodjele nagrada Ambasador; edukativne platforme Jezgra; Novi val, izložbe; emitira radijske emisije s ciljem poticanja hrvatskog glazbenog stvaralaštva.



2019. smo zabilježili:

1430 dnevnih posjetitelja i preko 790 tisuća impresija

Osvježava se dnevno sa aktualnim vijestima, fotogalerijama; stručnim člancima, koje pišu renomirani autori - domaći i regionalni glazbenici (DJ-i i producenti). Tijekom 19 godina, kvalitetnim informacijama i člancima stranica je osigurala povjerenje čitatelja i postala jedno od najposjećenijih elektroničkih odredišta na kojoj će čitatelji potražiti vijesti iz noćnog života, zabave, kulture i životnog stila.



Klubsku scenu čita:
69% posjetitelja iz Zagreba
15% dolazi iz Dalmacije
8% iz Istre i Kvarnera
4% iz Slavonije i Baranje
4% iz regije (Srbija, Slovenija i Bosna i Hercegovina)

Najviše su se u 2019. čitale najave, vijesti, kalendar, izvještaji, fotogalerije i lifestyle



Demografija posjetitelja
18-24 - 5% posjetitelja
25-34 - 40% posjetitelja
35-44 - 28% posjetitelja
45-54 - 18% posjetitelja

KS najviše čitaju žene i to njih 57%, dok stranicu otvara 43% muškaraca



Zašto je bitno da se oglašavate i promovirate na KS i zašto je KS bitna kao medij?

Sve što uložite u promociju na KS vratit će vam se desetorostruko. To su brojke koje ne možete mjeriti na jednom eventu jer svaki pravi projekt u marketing bi trebao ulagati dugoročno čime gradi kvalitetan imidž; stvara prepoznatljvost te gradi svoj community . Kroz takav vid kontinuirane kampanje zamislite koliko će ljudi pročitati članke o vašem projektu pa to pomnožite sa impresijama ostvarenima na društvenim mrežama.



KS ima vrlo jake društvene kanale:
FB 38400+ fanova
IG 5200+ followera
TW 1600+ followera

Trenutno nas 80% čitatelja prati sa smartphonea i tableta, 20% sa računala

U 2020. ćemo dobiti novi dizajn i mobilnu verziju portala




Svaki posjetitelj koji vidi informaciju na našem webu ili društvenim mrežama u pravilu informaciju može ispričati četvorici oko sebe. Određeni dio čitatelja zaposleni su na nekim poslovima koji danas, sutra, ili prekosutra mogu biti ključne u odlučivanju za financiranje vaših ili naših projekata. Dolazimo tako do bitne spoznaje da bez medija nema ni scene jer oni bitno utječu na svijest o našoj kulturi i njenom postojanju.

Samo kroz ovakve specijalizirane medije javnost može saznati da scena uopće i postoji, jer prate scenu kontinuirano, i ne samo onda kada je ona popularna. Kroz projekte poput open air partya, festivala, koncerata, klubova svi skupa djelujemo na svijest publike, medija i institucija.




Tako je za 10. rođendan nastao potpuno novi dizajn, rebranding i vizualni identitet stranice te party na kojem je sviralo preko 35 DJa na 4 floora, a za 15. rođendan Takeover turneja u 9 gradova; 2 izložbe u Zagrebu i Splitu; edukativna predavanja Jezgra u srcu Zagreba; tribina za osnivanje DJ udruge i dodjela nagrada Ambasador, te gostovanjem Ricarda Villalobosa u suradnji sa Sonus festivalom.



Ove 2018. godine poveli smo našu party scenu na predstavljanje u Pariz, te pokrenul projekt Novi val za mlade i neafirmirane DJe, te obilježili Svjetski dan glazbe na trgovima 6 gradova i vratili party scenu u tunel Grič.



Mediji poput našega žive od marketinga odnosno oglašavanja i promocije klubova, festivala, brendova, DJ-a, a veći dio ostvarenih prihoda ide u troškove redakcije i razvijanje projekata koji su ključni za daljnji razvoj scene, a ima i drugi važan benefit, a to je da utječe na svijest o elektroničkoj glazbi.



KS promovira kompletnu hrvatsku i regionalnu elektroničku scenu i sve koji se bave elektronikom, potiče nove mlade umjetnike, kreativce, kolektive te im osigurava medijski prostor da budu predstavljeni pred širokim auditorijem ljubitelja elektroničke glazbe.

Kao medij ima veliki utjecaj na svijest čitatelja o postojanju elektroničkog zvuka i njegovom djelovanju.



Tu počinje zadaća Klubske scene – stvoriti ugodno, jedinstveno i kreativno mjesto koje će biti vrelo ažurnih informacija te prostor za prezentaciju raznih ideja, koncepata i zanimljivih ljudi. Naša scena više nije samo scena, nego i važan dio turističke strategije te kultura u pravom smislu riječi, zbog čega je važno da ima platformu koji će okupljati njezine aktere.



Upravo na taj način puno utječe i na regiju prenošenjem informacija o eventima u Hrvatskoj gdje su festivali imali najveću ulogu u zadnjih 7 godina na razvoj kompletne regionalne scene. Da nije bilo KS ne bi danas u nekoj mjeri bilo ni festivala, ni klubova, ni DJ-a, ni financijske potpore institucija mnogim projektima na sceni, a ujedno ni medijske potpore.



kroz ovakav medij informacije najbrže prenose u onaj dio svijeta koji čine osobe na pozicijama koji čine mass publiku, a KS je kroz svoje objave i ekskluzivne članke baš uspjela doći do tih ljudi koji odlučuju da promjene svoju svijest i elektroničku glazbu počnu shvaćati kao dio globalnog pokreta, a ne kao nebitnu alternativnu i mikro subkulturnu scenu.

Kruna za 15 godina Klubske Scene - gostovanje Ricarda Villalobosa

Svi znamo da je šira javnost prije elektroničku glazbu percipirala potpuno negativno, a da se to posljednjih 7-8 godina promjenilo i da se sada na nacionalnom nivou i ona gleda kao dio kulture tj. nešto što potiče ekonomiju, turizam i zapošljavanje, a ključnu ulogu u tome imaju mediji.

18. rođendan kakvog smo samo mogli i poželjeti!




Kroz projekte koji su stvoreni na KS utječe se na medije i institucije u osvjetljavanju svih vaših i naših projekata kao dijela kulturnog nasljeđa RH. Ako pojedinci na sceni misle da će jednom besplatnom najavom profitirati grdno se varaju jer upravo medij koji sada čitate ima redakciju i kreativni team koja pokušava stvoriti nove formate čime otvaraju nove dimenzije na sceni.



Danas party scena nisu samo partiji u klubovima ili festivali već puno različitih formi. Najviše treba raditi na edukaciji publike jer tu smo u deficitu. Na ovom još uvijek malom - mikro tržištu, KS djeluje s ciljem da scenu učini boljom, kvalitetnijom, vidljivijom, odnosno sve se to odnosi i na vaš projekt.



Ako scena ne podržava medije koji joj čine dobro, nastaju rupe u znanju publike koja postaje nezainteresirana i za odlaske na partije i scena gubi smisao i posjetitelje. Tada nastaju amplitude u njenom razvoju kao i percepciji javnosti, medija i institucija prema postojanju scene. Zrela scena podržava sve svoje medije, a danas najviše one digitalne zbog brzine prenošenja informacija, a koji otvaraju nove vidike i zajedničkim snagama svi skupa sceni daju jedan novi obol.




U ponudi imamo različite pakete promocije koji uključuju objave PR članaka kroz sadržaj na stranici, bannere i promociju na društvenim mrežama.

Media Kit za agencije zatražite na

Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript


Odobravamo:
- agencijski popust
- welcome popust


Svoje zadovoljstvo suradnjom sa nama iskazali su brojni oglašivači. Izdvajamo samo neke:
korporacije (Heineken, Tuborg, Becks, T-Com, Badel1862, Burn, Erste Bank..)
klubovi (Steel, Crkva, Boogaloo, Byblos, Kalypso, Revelin, Aquarius Zrće, 585..)
festivali (Sonus, Exit, Sea Star, Outlook, Dimensions, Flyaway festival..)
party brandovi (We Love Sound, Futurescope, Pozitivan Ritam, Seriously Twisted, RatCat..)