Baner

Marketing

Utorak, 27 Veljača 2001

Klubskascena.hr je portal elektroničke plesne glazbe i klupske kulture koji je osnovan 2001.g.


Promovira festivale, klubove, partye, lifestyle brand-ove i DJ-e, te organizira vlastite partije ili godišnjice; partije sa ciljem osvjetljavanja novih mladih snaga i lokalne scene, osmišljava nove formate poput dodjele nagrada Ambasador; edukativne platforme Jezgra; Novi val, izložbe; emitira radijske emisije s ciljem poticanja hrvatskog glazbenog stvaralaštva.



2018. smo zabilježili:

1400 dnevnih posjetitelja i preko 780 tisuća impresija

Tijekom 2018. objavljena su čak 1093 članka i 74 galerije fotografija



Osvježava se dnevno sa aktualnim vijestima, fotogalerijama; stručnim člancima, koje pišu renomirani autori - domaći i regionalni glazbenici (DJ-i i producenti). Tijekom 18 godina, kvalitetnim informacijama i člancima stranica je osigurala povjerenje čitatelja i postala jedno od najposjećenijih elektroničkih odredišta na kojoj će čitatelji potražiti vijesti iz noćnog života, zabave, kulture i životnog stila.

Klubsku scenu čita:
68% posjetitelja iz Zagreba
16% dolazi iz Dalmacije
8% iz Istre i Kvarnera
4% iz Slavonije i Baranje
4% iz regije (Srbija, Slovenija i Bosna i Hercegovina)

Najviše su se u 2018. čitale najave, vijesti, kalendar, festivale, fotogalerije i lifestyle



Najveći broj posjetitelja jest slijedeće životne dobi:
25-34 godina starosti i oni čine 48%
35-44 čine 24% čitateljia
18-24 kojih oko 10% otvara KS
45-54 prate sa 11%

KS najviše čitaju žene i to njih 56%, dok stranicu otvara 44% muškaraca



Zašto je bitno da se oglašavate i promovirate na KS i zašto je KS bitna kao medij?

Sve što uložite u promociju na KS vratit će vam se desetorostruko. To su brojke koje ne možete mjeriti na jednom eventu, već morate uzeti nešto duži period. Kroz takav vid kontinuirane kampanje zamislite koliko će ljudi pročitati članke o vašem projektu pa to pomnožite sa impresijama ostvarenima na društvenim mrežama.

KS ima vrlo jake društvene kanale:
FB 37800+ fanova
IG 3900+ followera
TW 1600+ followera

Trenutno nas 73% čitatelja prati sa smartphonea, 26% sa računala i 1% sa tableta

U 2019. ćemo dobiti mobilnu verziju portala




Svaki od tih pojedinaca može ispričati još četvorici oko sebe i koje su njihove funkcije u stvarnom životu. Određeni dio čitatelja djeluje na nekim pozicijama koje danas, sutra, ili prekosutra mogu biti ključne u odlučivanju za financiranje vaših ili naših projekata, odnosno sad smo došli do bitne spoznaje da bez medija nema ni scene jer samo kroz medije javnost može saznati da scena uopće i postoji.

Mediji poput ovoga žive od marketinga odnosno oglašavanja i promocije klubova, festivala, brendova, DJ-a a veći dio ostvarenih prihoda ide u troškove redakcije i razvijanje projekata koji su ključni za daljnji razvoj scene, a ima i drugi važan benefit, a to je da utječe na svijest o elektroničkoj glazbi.



Tako je za 10. rođendan nastao potpuno novi dizajn, rebranding i vizualni identitet stranice te party na kojem je sviralo preko 35 DJa na 4 floora, a za 15. rođendan Takeover turneja u 9 gradova; 2 izložbe u Zagrebu i Splitu; edukativna predavanja Jezgra u srcu Zagreba; tribina za osnivanje DJ udruge i dodjela nagrada Ambasador, te gostovanjem Ricarda Villalobosa u suradnji sa Sonus festivalom.



Ove 2018. godine poveli smo našu party scenu na predstavljanje u Pariz, te pokrenul projekt Novi val za mlade i neafirmirane DJe, te obilježili Svjetski dan glazbe na trgovima 6 gradova i vratili party scenu u tunel Grič.






KS promovira kompletnu hrvatsku i regionalnu elektroničku scenu i sve koji se bave elektronikom, potiče nove mlade umjetnike i kreativce te im osigurava medijski prostor da budu predstavljeni pred širokim auditorijem ljubitelja elektroničke glazbe, a kao medij ima veliki utjecaj na svijest čitatelja o postojanju elektroničkog zvuka i njegovom djelovanju.



Upravo na taj način puno utječe i na regiju prenošenjem informacija o eventima u Hrvatskoj gdje su festivali imali najveću ulogu u zadnjih 7 godina na razvoj kompletne regionalne scene. Da nije bilo KS ne bi danas u nekoj mjeri bilo ni festivala, ni klubova, ni DJ-a, ni financijske potpore institucija mnogim projektima na sceni, a ujedno ni medijske potpore jer se kroz ovakav medij informacije najbrže prenose u onaj dio svijeta koji čine osobe na pozicijama koji čine mass publiku, a KS je kroz svoje objave i ekskluzivne članke baš uspjela doći do tih ljudi koji odlučuju da promjene svoju svijest i elektroničku glazbu počnu shvaćati kao dio globalnog pokreta, a ne kao mikro subkulturnu scenu.

Kruna za 15 godina Klubske Scene - gostovanje Ricarda Villalobosa



Svi znamo da je šira javnost prije elektroničku glazbu percipirala isključivo kao drogu, a da se to posljednjih 6-7 godina promjenilo i da se sada na nacionalnom nivou i ona gleda kao dio kulture tj. nešto što potiče ekonomiju, turizam i zapošljavanje, a ključnu ulogu u tome imaju mediji.



Kroz projekte koji su stvoreni na KS utječe se na medije i institucije u osvjetljavanju svih vaših i naših projekata kao dijela kulturnog nasljeđa RH. Ako pojedinci na sceni misle da će jednom besplatnom najavom profitirati grdno se varaju jer upravo medij koji sada čitate ima redakciju koja pokušava preživiti i stvoriti nove formate koji scenu dižu na jedan veći nivo. Danas party scena nisu samo partiji u klubovima ili festivali već puno različitih formi. Najviše treba raditi na edukaciji publike jer tu smo u deficitu. Na ovom još uvijek malom - mikro tržištu, KS djeluje s ciljem da scenu učini boljom, kvalitetnijom, vidljivijom, odnosno sve se to odnosi i na vaš projekt.



Ako scena ne podržava medije koji joj čine dobro, nastaju rupe u znanju publike koja postaje nezainteresirana i za odlaske na partije i scena gubi smisao i posjetitelje te nastaju amplitude u njenom razvoju. Zrela scena podržava sve svoje medije, a danas najviše one digitalne zbog brzine prenošenja informacija, a koji otvaraju nove vidike i zajedničkim snagama svi skupa sceni daju jedan novi obol.


 




U ponudi imamo različite pakete promocije koji uključuju objave PR članaka kroz sadržaj na stranici, bannere i društvene mreže.

Media pack za agencije zatražite na

Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript


Odobravamo:
- agencijski popust
- welcome popust


Svoje zadovoljstvo suradnjom sa nama iskazali su brojni oglašivači. Izdvajamo samo neke:
korporacije (Heineken, Tuborg, Becks, T-Com, Badel1862, Burn, Erste Bank..)
klubovi (Crkva, Boogaloo, Byblos, Kalypso, Revelin, Aquarius Zrće, 585..)
festivali (Sonus, Exit, Sea Star, Outlook, Dimensions, Labyrinth Open..)
party brandovi (We Love Sound, Futurescope, Pozitivan Ritam, Less is More, Seriously Twisted, RatCat..)