Skip to main content
atmosfera

Novi trend akcijske prodaje festivalskih ulaznica

Recesija i velika ponuda glazbenih festivala stvara nove ideje za privlačenje publike, poput akcije koja za kupljenu trodnevnu ulaznicu uključuje ulaznicu gratis.

Piše: 

Naslovna foto

atmosfera

Trenutno takvu akciju za inozemne goste provodi vodeći rumunjski festival i jedan od najvećih u istočnoj Europi, B'estfest. Svjesni ekspanzije glazbenih festivala na europskom tržištu, ali i recesije dosjetili su se pokrenuti akciju koja za kupljenu trodnevnu ulaznicu ( 60 eura) uključuje jednu gratis. U svakom slučaju isplativo s obzirom da je jednodnevna ulaznica 28 eura.

{youtube}82oGO42MeCo{/youtube}

Inače na B'estfest na rubu Bukurešta, na uređenom zelenom polju pokraj jezera od 6. do 8. srpnja na 7 pozornica nastupit će Royksopp, Booka Shade, Garbage, Pulp, Caro Emerald, Stanton Warriors, Andy C i mnogi drugi, a našao se u odabiru Top 20 europskih festivala po odabiru The Timesa 2009. i Guardiana 2011.

Mi se samo nadamo da će se i u Hrvatskoj dosjetiti sličnih akcija, jer bi rado išli na sve što se nudi ove godine, a akcija 1+1 gratis nam se čini pristupačnom.

jovica 300x600
Vezani članci
Jedan od najpoznatijih podcasta elektroničke glazbe nastavlja ugošćavati regionalne snage
jovica 300x600
Jedan od najpoznatijih podcasta elektroničke glazbe nastavlja ugošćavati regionalne snage