Skip to main content
  • Roisin Murphy
  • 27.11.2011.

Kod Roisin na tulumu

Drago nam je što se Electronic Beats  Festival koji se posljednjih deset godina održava diljem Europe napokon organizirao i kod nas, ali je velika šteta da pogrešan odabir prostora može toliko utjecati na cjelokupni dojam feativala i zasjeniti odlične izvođače.

Naslovna foto

Roisin Murphy

Kao u zlatno doba Stereo Studija zagrebačka Tvornica je rasprodala ulaznice za Electronic Beats Festival  koji se po prvi put organizirao i u našoj metropoli.  Gužva je samim time bila očekivana baš kao i vrućina te nedostatak ventilacije koji su karakteristični za Tvornicu bez obzira što se svake godine iznova „preuređuje“, ostaje konstanta da se u tom prostoru jednostavno nije osiguralo dovoljno zraka za veću masu ljudi. No vratimo se glazbi zbog koje smo i bili tamo. Krenimo od Digitalisma, jer ni ovog puta nismo stigli ranije da bi dali osvrt na nastupe naših uzdanika elektronike How Convinienta iWhen Saints Go Machine, ali je zato Digitalism privukao većinu ljudi u Tvornicu i napravio odličnu uvertiru za glavnu zvijezdu. Po mnogima će Digitalism ipak biti najveće zvijezde ovog festivala, jer su kombinacijom starih i novih pjesama s albuma I Love You Dude držali publiku u odličnom raspoloženju. Kvalitetni vizualni efekti, rasvjeta i komunikacija s fanovima svakako su mogli trajati i duže od sat vremena, jer Roisin bez Moloka nije uspjela biti „špica“ večeri.

Nešto kratko nakon 1h na scenu je pomalo ogoljeno bez benda išetala prekrasna Roisin Murphy u sivom odjelcu sa šeširom, maramom  i kako nam se činilo bila je potpuno svjesna da time što nastupa samo u ulozi Dja neće neće izazvati pretjerane hvalospjeve hrvatske publike. Već potpuno mokri do gole kože imali smo osjećaj kao da smo pozvani na Roisin tulum, ona pušta dobru glazbu, svi plešemo zadovoljni,  jer ipak je lijepo vidjeti je tu. Srećom ona je prije svega performerica i glazbenica pa se na obostrano zadovoljstvo ubrzo dohvatila mikrofona i uz plesne izvedbe odmakla od laptopa na kojemu snimljena muzika i matrice i tako mogu bez njenog upletanja. Uslijedili su i hitovi poput "You Know Me Better" i „Forever More“  u kojima joj se vokalno pridružila i publika, a otpjevala nam je premijerno i jednu novu stvar . U nekima je  istina samo „poduplala“ svoj glas, ali njoj i to prolazi. S obzirom da smo unaprijed znali da se radi o takvoj vrsti nastupa nema mjesta razočarenju štoviše Roisin zrači posebnošću i zna svakako što je dobra glazba, a bez njenih hitova ni razvoj elektronike ne bi bio isti, za razliku od samodopadne Lady Gage, Moloko je taj koji se može pohvaliti da su albumom Miscellaneous napravili određenu revoluciju u glazbi u koju se Gaga samo mogla ugledati. Mogu bez ustupanja reći „Roisin you're my kind of girl“!

When Saints Go Machine

Većina publike se razbježala iz užarene Tvornice odmah nakon njenog nastupa, pa su ostali samo oni željni plesa dočekavši napokon malo mjesta na podiju i dašak zraka iz ventilacije. U takvu atmosferu se idealno uklopio kako izgledom tako i izvedbom izvođač iz Londona Totally Enormous Extinct Dinosaurs, u društvu odmah preimenovan u dinosaura, a prema nekima i u cvijet!

Nakon što sam u WCu na sušilu za ruke osušila potpuno mokru kosu kako bi mogla izaći na hladnu zagrebačku zimu, hodajući do auta zaključila sam da se radi o izvrsnom događaju u loše odabranom prostoru. Kritike za konobare, garderobu, i nesnošljivu vrućinu koja je natjerala nekolicinu djevojaka da ostanu samo u grudnjacima ( što nikako ne može biti loše ). Ali za razliku od onih koji nisu bili i ne žale i onih koji su bili i žale mogu samo reći da nama nije žao, štoviše velika podrška za organizaciju, izvođače i ekipu, pohvala za koncept festivala bez stanki i pauza, gdje se glazba umiksava odmah nakon nastupa, želimo Electronic Beats svake godine, sljedeći već nadamo se  u većem i boljem prostoru.

Fotogalerija

sea star desk
sonus 1
Vezani članci
Na YouTubeu se pojavio rijedak dokumentarac o techno sceni iz 1995. godine koji donosi uzbudljive uvide.
sea star mobile
Na YouTubeu se pojavio rijedak dokumentarac o techno sceni iz 1995. godine koji donosi uzbudljive uvide.