• 16.02.2009.

Osvrt na gostovanje Westbama u Džungli (Doboj, 13.2)

Doboj je u petak 13. veljače opet postao centar provoda i dobre muzike.

Westbam

Ljudi iz organizacije Energy Team su odlično organizirali cijeli event, što se i očekivalo s obzirom na njihovo iskustvo. Oni već duži niz godina dovode poznata dj imena, a svi pamtimo prošlogodišnji nastup Valentina Kanzyani-a. Press konferencija je održana u 19 sati. Westbamu je rekao da mu je jako drago što je pozvan u Doboj i da to smatra novim iskustvom. Inače, veliki je prijatelj sa Perom Fullhouse-om, dj-om iz Splita koji je dijelio mix pult sa Westbamom. Osim sa njim, Westbam nije imao suradnju sa dj-evima sa balkanskih prostora ali kaže da je otvoren za svaki vid komunikcije. Svojom opuštenošću i smislom za humor (uz pratnju prilično simpatičnih gestova) Westbam nas je svima izmamio osmjeh na lice. Nije htio komentarisati druge dj-eve ili izdvojiti neke njemu značajne sa evropske scene jer je, kako kaže, sam u svom svijetu. Naravno, nije moglo proći bez pitanja o minimalu, koji sve više dobija prostora u elektronskoj muzici, a njegov odgovor je da je to samo jedan u nizu defanzivnih muzičkih pravaca koji će splasnuti vremenom.

Iako današnji 21- vijek sa internetom i ostalim zavrzlamama lako otvara put prema sceni, Westbam je mišljenja da je danas puno teže biti dj i izdvojiti se među masom drugorazrednih izvođača. Put do uspjeha je originalnost i nema druge formule. Ulaznica od 20 km, odnosno 25 km je bila presudna da se broj posjetilaca ograniči na otprilike 250, tako da nisu bili prisutni pozeri već pravi ljubitelji elektronskog zvuka kojima nije bilo teško izdvojiti taj novac. Atmosfera je bila više nego odlična, što se i očekivalo. Prijatno su iznenadili i prateći dj-evi ( DJ Pero Fullhouse iz Splita, DJ-vi iz Control Music organizacije,

DJ Fedja Knajdl & DJ G. Edd kao i DJ Armatronic iz Travnika …). Naravno, ludnica je nastupila oko 02h kada se pojavila zvijezda večeri. Ritmovi Beat Box Rockera, sigurno najpoznatija Westbamova stvar izazvala je seriju ovacija od strane publike. Poznati technoelektro zvuk, neki kažu i Westbam sound, okupirao je cijelu Džunglu naredna 3 sata. Sa tolikim iskustvom na sceni i kvalitetom koji ga je načinio evropskim kraljem elektronske scene Westbam tačno zna šta ljudi hoće i u kom momentu treba odreagirati na mixeti. Koliko je važan ovaj događaj potvrđuje i činjenica da je Javni radijsko servis BH radio 1 uživo prenosio Westbamov set.

Rani jutarnji sati su donijeli kraj večeri. Umorni i slomljeni posjetitečko (ali ipak presretni) su napustili Džunglu noseći u sebi još jednu prelijepu uspomenu i još veću želju da se vrate povodom nekog drugog događaja. A sudeći po riječima Senaida Begića iz Energy team –a ove godine u Doboju se može očekivati jako puno poznatih dj-eva. Nismo uspjeli izvući informaciju, ko bi to mogao biti ali vjerujemo u njihov ukus.

Na YouTubeu se pojavio rijedak dokumentarac o techno sceni iz 1995. godine koji donosi uzbudljive uvide.