Skip to main content
  • 4.03.2013.

Homeboy za Dan žena u Mastersu

Pseudonim koji je postao aktivan 2006. i kojim Marko potpisuje većinu svoje produkcije danas je sinonim za iznimno plesan i zabavan live nastup i kvalitetan house.

Piše: 


Homeboy je nedavno pokrenuo i etiketu sugestivnog naziva "House Is OK" te izbacio prvu ploču koja i više nego potvrđuje premisu izraženu imenom. Homeboy će nastupiti 08.03. kao gost petog izdanja večeri Cycle u Mastersu, a uz njega na meniju za Dan žena su rezidenti programa Ratko Filipović Examine i Jan Kinčl Zero. Upad je 20 kn do ponoći, 30 kn nakon.

{youtube}yOY_VFBSDzU{/youtube}

HOMEBOY
Homeboy i Marko Pelaić su u sličnoj relaciji kao Superman i Clark Kent. Marko je svoje glazbeno putovanje počeo svirajući bubnjeve u bendovima te kao član glazbenih projekata na području Hrvatske i Njemačke. Moglo bi se reći da je studij u Njemačkoj bio njegov Kripton, gdje je bio izložen tamošnjoj house sceni, a to je ubrzalo metamorfozu Marka u Homeboya koji je preuzeo njegovu osobnost 2006. godine čime se ovaj producent usredotočio na zaigranu i zarazno plesnu glazbu.

Homeboy svira live, a njegova eklektična i plesna glazba poigrava se s techno, house i disco zvukovima. Glazbenu igru domaćeg dečka svakako su prepoznale strane etikete – do sada je izdao za Speak Recordings iz New Yorka, engleski Hypercolour, ali i domaći Burek, te je 2010. godine nominiran i za najvažniju hrvatsku diskografsku nagradu Porin, u kategoriji najbolji album klupske glazbe. Od 2012. Homeboy pokreće i vlastitu etiketu „House is OK“ i izbacuje prvu ploču, s namjerom da se pozabavi novim aspektima elektronske glazbe za dobrobit čovječanstva.

Video snimka dijela Markovog nastupa u emisiji Zero Show na Radiju 808 je vjerojatno najbolji uvod za ono što će vas dočekati u mraku Mastersa.

brejcha 2
soul gravity mobile
Uspon i pad plesne glazbe iz ere 70-ih u New Yorku koji nudi blistav, propulzivan pogled na živahnu, ali osuđenu na propast njujoršku kulturnu eksploziju
dobar house mobile
Uspon i pad plesne glazbe iz ere 70-ih u New Yorku koji nudi blistav, propulzivan pogled na živahnu, ali osuđenu na propast njujoršku kulturnu eksploziju