Skip to main content
  • 13.05.2011.

Hrvatska dobila turistički brend Party Leauge Croatia

U svrhu brendiranja već odavno zaboravljenog noćnog života na hrvatskoj Jadranskoj obali, program Party League ovoga ljeta kreće s iznimno atraktivnim projektima diljem Hrvatske. Sam program se, kako poručuju organizatori, sastoji od gostovanja poznatih hrvatskih klupskih glazbenika u klubovima diljem Republike i turistički emitivnih zemalja, a na taj će se način promovirati Hrvatska kao centar zabave za mlade ljude željne noćnog provoda i tuluma.

Piše: 

Naslovna foto

Party League Croatia


Gradovi koji će imati priliku prvi ugostiti ovaj jedinstveni turistički brend su Zagreb, Zadar, Split, Dubrovnik, Šibenik, Pula, Slavonski Brod, Osijek, Rijeka i Varaždin. S glazbenicima Hrvatskom putuje i tim promotora koji bi će zasigurno biti pravi animatori vrhunske zabave u svim gradovima koji su domaćinima ove atraktivne turističko –zabavne akcije. Također, organizatori najavljuju da će se u Hrvatskoj organizirati audicija za klupske glazbenike i promotore kako bi odabrali najbolje što Republika može ponuditi, i to predstavili potencijalnim posjetiteljima Hrvatske.

Također, sam projekt usmjeren je ka gospodarskim ciljevima ekonomske politike Republike, pa su tako u Managementu projekta poručili kako su ciljana publika mladi iz cijele Europe koji su samostalnoi, dobri potrošači, jer je uz dobru zabavu usko povezana i dobra potrošnja. Takvi su mladi, kako poručuju iz projekta, čuli za Ibizu i Santorini, ali odsada vrhunsku zabavu mogu doživjeti kod sebe – u svom gradu. “Organizirat ćemo nezaboravan party na osnovu kojeg bi se mogli odlučiti za ljetovanje u Hrvatskoj, te tako započeli dugotrajan proces brendiranja Hrvatske kao centra vrhunske zabave, što će zasigurno doprinijeti ciljevima razvoja naše zemlje u europskim okvirima.”, zaključuju u Managementu.

Eventovi se održavaju na trgovima navedenih gradova. U devetom mjesecu Party League Croatia kreće na europsku turneju po turističkim sajmovima gdje će uz potporu Ministarstva turizma i HT zajednice promovirati naše DJ-e i destinaciju kao nezaobilaznu u ovom dijelu Europe.

01. lipnja 2011. Opening Session
Zadar, Zadarska

03. lipnja 2011.
Split, Splitsko – dalmatinska

08. lipnja 2011.
Hvar, Splitsko – dalmatinska

10. lipnja 2011.
Pula, Istarska

15. lipnja 2011.
Rijeka, Primorsko – goranska

17. lipnja 2011.
Zagreb, Grad Zagreb

22. lipnja 2011.
Slavonski brod, Brodsko – posavska

24. lipnja 2011.
Osijek, Osječko – baranjska

29. lipnja 2011. Spectacular Closing Session
Dubrovnik, Dubrovačko – neretvanska

brejcha 1
Vezani članci
Pariška koncertna dvorana za dvije tisuće posjetitelja – L’Olympia – u 131 godinu dugoj povijesti ugostila je i Paul Kalkbrennera
brejcha 1
Pariška koncertna dvorana za dvije tisuće posjetitelja – L’Olympia – u 131 godinu dugoj povijesti ugostila je i Paul Kalkbrennera
defected zg desk