Skip to main content

Hrvatska dobila turistički brend Party Leauge Croatia

U svrhu brendiranja već odavno zaboravljenog noćnog života na hrvatskoj Jadranskoj obali, program Party League ovoga ljeta kreće s iznimno atraktivnim projektima diljem Hrvatske. Sam program se, kako poručuju organizatori, sastoji od gostovanja poznatih hrvatskih klupskih glazbenika u klubovima diljem Republike i turistički emitivnih zemalja, a na taj će se način promovirati Hrvatska kao centar zabave za mlade ljude željne noćnog provoda i tuluma.

Piše: 

Naslovna foto

Party League Croatia


Gradovi koji će imati priliku prvi ugostiti ovaj jedinstveni turistički brend su Zagreb, Zadar, Split, Dubrovnik, Šibenik, Pula, Slavonski Brod, Osijek, Rijeka i Varaždin. S glazbenicima Hrvatskom putuje i tim promotora koji bi će zasigurno biti pravi animatori vrhunske zabave u svim gradovima koji su domaćinima ove atraktivne turističko –zabavne akcije. Također, organizatori najavljuju da će se u Hrvatskoj organizirati audicija za klupske glazbenike i promotore kako bi odabrali najbolje što Republika može ponuditi, i to predstavili potencijalnim posjetiteljima Hrvatske.

Također, sam projekt usmjeren je ka gospodarskim ciljevima ekonomske politike Republike, pa su tako u Managementu projekta poručili kako su ciljana publika mladi iz cijele Europe koji su samostalnoi, dobri potrošači, jer je uz dobru zabavu usko povezana i dobra potrošnja. Takvi su mladi, kako poručuju iz projekta, čuli za Ibizu i Santorini, ali odsada vrhunsku zabavu mogu doživjeti kod sebe – u svom gradu. “Organizirat ćemo nezaboravan party na osnovu kojeg bi se mogli odlučiti za ljetovanje u Hrvatskoj, te tako započeli dugotrajan proces brendiranja Hrvatske kao centra vrhunske zabave, što će zasigurno doprinijeti ciljevima razvoja naše zemlje u europskim okvirima.”, zaključuju u Managementu.

Eventovi se održavaju na trgovima navedenih gradova. U devetom mjesecu Party League Croatia kreće na europsku turneju po turističkim sajmovima gdje će uz potporu Ministarstva turizma i HT zajednice promovirati naše DJ-e i destinaciju kao nezaobilaznu u ovom dijelu Europe.

01. lipnja 2011. Opening Session
Zadar, Zadarska

03. lipnja 2011.
Split, Splitsko – dalmatinska

08. lipnja 2011.
Hvar, Splitsko – dalmatinska

10. lipnja 2011.
Pula, Istarska

15. lipnja 2011.
Rijeka, Primorsko – goranska

17. lipnja 2011.
Zagreb, Grad Zagreb

22. lipnja 2011.
Slavonski brod, Brodsko – posavska

24. lipnja 2011.
Osijek, Osječko – baranjska

29. lipnja 2011. Spectacular Closing Session
Dubrovnik, Dubrovačko – neretvanska

hard 600
Vezani članci
Techno se pleše na mjestu gdje je nekad bilo jezero prepuno života
hard 600
Techno se pleše na mjestu gdje je nekad bilo jezero prepuno života