• 9.02.2021.

Netflix će prikazati koncert Hernana Cattanea, Connected

Netflix od 1. ožujka predstavlja „Connected“ pravi glazbeni spektakl velikog umjetnika Hernana Cattanea, koncerta snimljenog još 2018. godine u režiji Miltona Kremera.

Nakon što se nekoliko puta uspješno okušao u zajedničkom preformansu s izvođačima klasične glazbe u rodnoj Argentini, 2018. godine plaža Fillmore Miami u SAD-u bila je odabrano mjesto za održavanje ovog vrlo posebnog događaja.

Tijekom četverodnevnog snimanja poznati DJ i producent Hernan Cattaneo poznat kao El Maestro, ponovno je oživio svoju umjetničku viziju s projektom “Connected” koji mu je omogućio da na drugačiji način izrazi svoju umjetničku perspektivu odavajući počast pjesmama i umjetnicima kojima je on sam nadahnut.

Uz potporu svojih kolega, glazbenog dvojca Soundexila i Nicka Warrena te orkestralnom režijom maestra Gerarda Gardelina, Cattaneo oživljava svoju perspektivu i pretvara klasike poput  The Little Fluffy Clouds The Orb-a, "Unfinished Sympathy", Massive Attacka i  "Enjoy The Silence" Depeche Mode-a u uzbudljiva nova glazbena iskustva, gdje se elektronička glazba susreće s bezvremenskim zvukovima klasičnih instrumenata. Na pozornici je stupio s kompletnim orkestrom, kojim je dirigirao Gerardo Gardelin, te četiri gostujuća glazbenika Richard Coleman, Leandr Fresco, Oriani Favaro i Josefina Silveyra, dok je Martín Keledjian svirao violončelo, a Mercurio vodio gitare.

Koncept koji stoji iza Connected-a svidio se velikom broju tadašnjih posjetitelja iz mnogih razloga, počevši od njegove vlastite reputacije DJ-a i producenta svjetske klase, kao i zbog jedinstvenog integriranog spoja glazbenih genija. Odlična je činjenica što je tu vrijednost prepoznao i Netflix time što će prikazivanjem zasigurno još više doprinjeti širenju i prihvaćanju elektroničke glazbe i njenih nosioca.

soul gravity desktop
sea star mobile
Na YouTubeu se pojavio rijedak dokumentarac o techno sceni iz 1995. godine koji donosi uzbudljive uvide.