Skip to main content
  • 15.11.2016.

Petar Dundov u Australiji i Aziji!

Da recimo sada staviš naočari na nos, namjestiš se u pozu Rodinova mislioca i kreneš kontemplirati ishodišta i filozofske implikacije techna stigao bi na razmeđe.

 
Zvuk koji je sredinom 80-ih izronio iz detroitskog podzemlja jednako je nužan nusprodukt stroja samog i njegovih novih mašinskih mogućnosti kao i ljudskog elementa. Duh u stroju koji animira mašinu upravljan mesnatim središtem u glavi. Služi li čovjek tehnologiji, ili ona njemu, ili je kiborška simbioza u službi plesa?
 
Nije nužno odlučiti sada, ali čisto kao ideja za promišljanje na neku kišnu jesensku nedjelju kada si u glavi na afteru. Zaključak ti ni ne treba sada jer Petar Dundov stiže kao onaj koji povezuje oboje, stvarajući techno s dušom koji sintetički zvuk čini naizgled organskim u prirodi. 
{youtube}UN_UtC70WeA{/youtube}
 
Rođen u Zagrebu ranih 70-ih, danas ga poznaješ kao onoga čija karijera se proteže preko dva desetljeća i koji je u divljinu produkcije ušao početkom novoga milenija i od tada je na ples tjerao između ostalog i mega festivale kao I Love Techno, EXIT, Awakenings i Wire, a u efemerni techno eksperiment najboljeg hrvatskog izvoznog proizvoda uronjeni su i Berghain, Matter (RIP), Womb, Air, Fuse i Space. Kako napominje sam: "Techno je glazba koja prethodi pokretu, dovoljno čvrsta da prenosi emocije floorom i dovoljno apstraktna da ostane predložak zauvijek". 
 
Obični 4/4 beatovi nikada nisu bili dovoljni Petru već su poslužili samo kao kostur na koji dalje slaže kompleksno meso melodijske linije neobičnih progresija. Baš ti se učini da si shvatio i da se otvorio prozor razumijevanja i onda nađeš u traci nešto što nikada prije nisi primijetio. Tehnički ono što Dundov gradi u zvučnoj arhitekturi jest techno, ali u realnosti je križanje mnogostrukih linija globalne elektroničke scene i onoga što ton može.
{youtube}vY3jj5B_ZBk{/youtube}
 
Glazba za njega sa sobom nosi i filozofsku podstruju: "Moj konačni cilj kao producenta i glazbenika je premostiti svijet inspiracije i fizički svijet do te mjere da slušaoc više neće moći razlučiti između njih. Glazba ima jedno univerzalno svojstvo da komunicira emocije koje se nalaze u svima nama. Jednostavno samo ih zaboravimo koristiti, i moja potraga se sastoji u tome da ih iznova oživim do trena kada ćemo svi rezonirati kao jedno."

 
Inteligentna promišljena elektronika gospodina Dundova tako je krenula i na internacionalno i interkontinentalno putovanje. Nakon Oxford Art Factoryja u Sydneyu i Darkbeata u Melbourneu, na australskom dijelu mini turneje ostao je još jedan datum. 18. studenoga domaća njuška raspakirava vještine za pultom Strawberry Fieldsa u Victoriji, da bi ga zatim puti (i avioni) odveli pred jednu sasvim drugačiju publiku. Zemlja tradicije ukrižane sa suvremenim čini se kao idealni mentalni narativ za ono što Petar nosi, pa će se 19. studenog zateći u singapurškom Kilou, da bi ga 22. odveo u Tokyo inačicu Sankeysa. 
{youtube}vY3jj5B_ZBk{/youtube}
defected zagreb mobile
Vezani članci
Pariška koncertna dvorana za dvije tisuće posjetitelja – L’Olympia – u 131 godinu dugoj povijesti ugostila je i Paul Kalkbrennera
brejcha 1
Pariška koncertna dvorana za dvije tisuće posjetitelja – L’Olympia – u 131 godinu dugoj povijesti ugostila je i Paul Kalkbrennera
defected zg desk