• 16.12.2020.

Zvuci dnevne sobe; review

U Zagrebu, na pragu Zapadnog kolodvora smjestio se Pločnik, raj za ljubitelje vinila, obožavatelje ugodnog klupskog ambijenta i poklonika dnevnog caffe boravka u prizemlju.

Ime Pločnik nastalo je iz razloga što se kroz svaku etažu provlači tema gramofonskih ploča, dok je unutrašnji i vanjski prostor oblikovan u stilu keramičkih pločica.

Pločnik podsjeća na toplu i ugododnu vibru kakva je bila uobičajna prije stupanja novih mjera. Pločnik su također krasile predivne rasplesane noći koje su upotpunjavale naš žar za glazbom i plesanjem, no ekipa iz Pločnika nije stala sa svojim radom, te naš veselo i topao Pločnik i dalje krase očaravajući setovi, talentirani glazbenici i zadivljujuća glazba.

Iz podruma Pločnika svaki tjedan možemo poslušati nove izvedbe regionalnih i domaćih glazbenika i zasigurno svaki ljubitelj elektroničke glazbe može naći nešto karakteristično za njegov stil i glazbeni ukus. Tijekom prosinca slušali smo Maju i Slavicu, umjetnice fantastično hladnog i mračnog ugođaja, glazbenog fana i životnog entuzijasta Jermaina Bowleya, te Paquistan Krew.

sliP nas je ugodno iznenadio rock i alternativnim pločama, a ostatak seta je posvetio elektroničkoj glazbi. sliP je relativno novi umjetnik na sceni kojeg smo imali priliku slušati na afterima i za vrijeme ljetnih dana u dvorištu Tehničkog muzeja, zajedno sa svojim crew-om VHS koji već iza sebe ima nekoliko uspješnih stranih i domaćih gostovanja u Zagrebu i Rijeci.

Za svoj odsvirani set navodi:Tijekom stvaranja seta nisam previše razmišljao i pokušao sam stvoriti atmosferu kakvu bih i doma htio čuti, malo sa Housa preći na sporiji techno. Al da ništa prebitno samo dobra vibra.“ sliP je s nama podijelio njemu osobno drage trake, a to su Blue screen of death -Sagats (Vakum records), cyber gunas -dj Spielberg (No She Doesnt), knowledge revolution -Elizabeth Merrick-Jefferson (BUREK).

U glazbenom programu koji glazbu dovodi na radio i male ekrane sudjeluje radio 808, prvi digitalni radio u Hrvatskoj kojeg opisuje pažljivo odabrana nova glazba, zanimljive emisije, svjetske top liste i zanimljivi žanrovi. Sljedeći put pričat ćemo o sound systemu ukljućujući voditelja radia 808, glazbenog znalca i kritičara Bass Couture-a, a do tada pratite Zvukove dnevne sobe u večernjim terminima gdje će zasvirati Richma, Volumen i DJ Stankoff.