Uvod u večer započeo je Axel Haube. Zavodljiva i mračna melodija protezala se kroz set, no ostali smo dojma da je bio nezgrapno složen.
Osjećaj koherentnog toka priče je često izostajao jer je, osobito pred kraj seta, ubacio pjesme sa podužim, vrlo sličnim dizalicama i dropovima što je efektno poništilo dozu iščekivanja koja se gradila do tad. Na trenutke dobro, na trenutke monotono.
Headllinerica Henri Bergmann nas je uvela u svoj set emotivno i sa iščekivanjem. Set korektno složen, odisao je eklektičnom kombinacijom melodičnog dubokog housea, techna i disca. Solidnom pričom i osluškivanjem publike podigla je vibru na novu razinu.
Večer je zatvorila Sammer. I to kako!
Od trena kad je kročila za pult osjetila se dominacija kako muzikom, tako i prostorom prvenstveno zahvaljujući svojoj samouvjerenosti i znalačkim slaganjem seta. Nakon desetak minuta u set, kad se opustila, pojavio joj se smiješak na faci, počela je animirati publiku i kompletno se prepustila muzici koju pušta. To rijetko viđamo na sceni u današnje vrijeme.
Sammer je bila u potpunosti prožeta muzikom i energijom publike. Tako predana i prirodna, svoja na svom, odvela nas je na melankolično i mistično putovanje kroz vrijeme i prostor. Šuma šumarum, malo je reći da smo oduševljeni ukupnim dojmom večeri.
Više pogledajte u fotogaleriji i video sažetku u nastavku.
Splitsko-dalmatinska županija predstavila je projekt u kojemu spajaj kulturu i turizam. Riječ je o inicijativi koja ne samo da obogaćuje turističku ponudu, već i aktivno uključuje posjetitelje u stvaranje kulture.
Klavir u zračnoj luci postavljen je po uzoru na neke od najvažnijih turističkih destinacija na svijetu, a na kojem će se svakodnevno izmjenjivati razni glazbenici svirajući najveće dalmatinske i svjetske hitove. Također, klavir će biti dostupan i za javnost pa će se tako svi zainteresirani moći okušati u svojim glazbenim vještinama.
Direktorica Turističke zajednice Ivana Vladović naglasila je kako je umjetnost vitalni segment turističke ponude koji prevazilazi barijere i stvara jedinstvena iskustva. “Želimo pokazati da je umjetnost ona koja ljude spaja. Umjetnost nema granica, samo ljepotu. Oni koji šire ljepotu su dobrodošli u našu prekrasnu županiju, a upravo na aerodromu koji prima milijunske goste želimo ih dočekati s pjesmom.”
S obzirom na veliki broj glazbenika, a posebice DJ-eva koji će ovog ljeta sletjeti upravo na “Resnik” vjerujemo da će se i neki od njih naći za klavirom i odsvirati pokoju notu prije nego što se upute prema svom odredištu. U to vjeruje i sama direktorica Turističke zajednice te zaključuje “Ovo je ujedno i prva pozornica glazbenicima koji će dolaziti na naše brojne festivale.“
Hot Since 82 nedvojbeno je jedan od najtalentiranijih i najutjecajnijih DJ-a na sceni elektroničke glazbe koji ovog vikenda 24. svibnja nastupa na Sea Star festivalu u Umagu.
Ograničeni broj festivalskih ulaznica s 10% popusta uz promo kod Endorphin dostupan je na Entrio. Osiguraj svoju ovdje. *Promo kod vrijedi samo za “Festivalska ulaznica (IV)“
Foto Luke Dyson
Kako je Hot Since 82 dobio svoje umjetničko ime?
Umjetničko ime Hot Since 82 inspirirano je razgovorom koji je vodio s bakom. Komentirala je da je “zgodan od 82. godine” jer je oduvijek imao strast prema glazbi od malih nogu.
Koji žanr glazbe pušta Hot Since 82?
Hot Since 82 poznat je po svojoj jedinstvenoj mješavini deep housea. Njegovu glazbu karakteriziraju zarazni ritmovi, soulful melodije i zadivljujuće bas linije .
Je li Hot Since 82 osvojio kakvu nagradu?
Da , Hot Since 82 dobio je brojna priznanja tijekom svoje karijere. Dobitnik je DJ Awardsa kao “Breakthrough DJ” 2013. i Ibiza DJ Awards kao “Best Deep House DJ” 2015. godine.
Ima li Hot Since 82 izdavačku kuću?
Da, Hot Since 82 pokrenuo je vlastitu izdavačku kuću pod nazivom Knee Deep In Sound 2014. Izdavačka kuća izbacuje njegovu vlastitu glazbu, kao i izdanja drugih talentiranih izvođača.
Kako Hot Since 82 komunicira sa svojim obožavateljima?
Hot Since 82 aktivno komunicira sa svojim obožavateljima putem platformi društvenih medija poput Instagrama i Twittera (X). Također održava sesije pitanja i odgovora uživo i komunicira s obožavateljima tijekom svojih nastupa.
Koje je značajne suradnje ostvario?
Hot Since 82 surađivao je s raznim umjetnicima, uključujući Green Velvet, Alexa Millsa i Jema Cookea. Ove suradnje rezultiraju dinamičnim i zadivljujućim pjesmama koje pokazuju njegovu svestranost.
Odakle je Hot Since 82?
Hot Since 82 rođen je i odrastao u Barnsleyu, South Yorkshire, Engleska.
Kako se Hot Since 82 priprema za svoje DJ setove?
Hot Since 82 priprema se za svoje DJ setove pomnim odabirom pjesama koje se besprijekorno spajaju. Provodi sate pripremajući playliste i eksperimentirajući s različitim miksevima kako bi stvorio jedinstvena i nezaboravna iskustva za svoju publiku.
Svira li Hot Since 82 neki glazbeni instrument?
Da, Hot Since 82 je vješt u sviranju klavira i uključuje svoje glazbene vještine u svoje produkcije.
Koja je filozofija Hot Since 82 o glazbi?
Hot Since 82 vjeruje da glazba ima moć povezivanja ljudi i izazivanja emocija. Njegova je filozofija stvarati glazbu koja pokreće i inspirira i njega i publiku.
Sa svojim jedinstvenim house stilom i sposobnošću da osvoji publiku diljem svijeta, Hot Since nastavlja pomicati granice. Od skromnih početaka u Yorkshireu u Engleskoj, do nastupa na velikim glazbenim festivalima i suradnje s renomiranim umjetnicima konstantno radi na redefiniciji krajolika elektroničke glazbe.
Početkom ljeta, točnije 4. srpnja, BSH events stiže u Dubrovnik gdje će uz lokalnu podršku Sonic festivala, preuzeti povijesni park Orsula koji slovi za jednu od najljepših ljetnih pozornica na svijetu pretvoriti u plesni podij.
Park Orsula je dobro poznata koncertna lokacija grada Dubrovnika, koja za svoju kulisu ima panoramu grada i jedan od najljepših pogleda na dubrovački akvatorij. Park se nalazi svega 10-ak minuta od Dubrovnika, a naziv je podbila po crkvi sv. Orsule podignute sredinom 14. stoljeća.
Orusla je tijekom povijesti imala važnu ulogu, predstavljala je kraj urbanog i zadnju sigurnu točku od Dubrovnika prema jugu. Tuda je prolazio i karavanski put te se s te točke putnicima s istoka otvarao prvi pogled na Dubrovnik.
foto: Ivan Ivankovićfoto: Ivan Ivanković
Usprkos svom povijesnom značaju, park Orsula je dugi niz godina bio zapušten, a iz drače ga je podigla građanska inicijativa koja ga je “kamen po kamen” pretvorila u amfiteatar, predivnu ljetnu pozornicu i panoramskividikovac.
Tijekom godina Orsula je ugostila kultne Dubrovačke ljetne igre, kao i brojne druge kulturne događaje, posebice koncerte alternativne, urbane i elektroničke scene. Svoje koncerte i nastupe na jednoj od najljepših svjetskih pozornica su odradili Alex Barack, Dječaci, Eddy Ramich, Edo Maajka, Elemental, Frenkie, General Woo, Josipa Lisac, Nightmares On Wax, Rambo Amadeus, TBF, Tamara Obrovac, Zemlja Gruva i mnogi drugi.
Listu izvođača koji su nastupili u Orsuli će BSH uskoro iz podebljati kada otkriju tko sve stižeovog ljeta na krajnji jug. Druga faza ulaznica “na slijepo” za BSH Panorama: Dubrovnik je dostupna kroz sustav Entrio.
Nakon četiri mjeseca odmora od nastupa te skladanja novih stvari u studiju, kao i same pripreme za izlazak novog, dugoiščekivanog albuma “Level One”, Boris Brejcha se vratio nastupima. Prije svog prvog nastupa nakon izlaska albuma, nešto ranije ovog mjeseca, popularni “Joker” je s DJ Life magazinom odradio veliki intervju, a mi izdvajamo nekoliko najzanimljivijih razmišljanja njemačkog maestra.
Kako si kreativno pristupio stvaranju novog albuma? Što “Level One” znači za tebe?
Za mene, album je emotivni “roller coaster“. Namjerno sam ga nazvao “Level One” jer on označava novi početak za mene. Trake na albumu me predstavljaju 100% kao umjetnika. Tu su stvari koje podsjećaju na Borisa iz ranih dana, ali kao i na Borisa koji tek dolazi. Sve je to upakirano u jedan lijepi album. Imao sam puno pjesama koje sam htio objaviti, i zaključio sam da je najbolje da ih sve spojim u album koji ima priču od početka do kraja.
Da budem potpuno iskren, kod kuće ne slušam elektroničku glazbu, jer ne želim da utječe na moje ideje.
Kako biraš suradnje za album i tko će s tobom raditi pjesme?
Takve stvari se dogode spontano. Ja započnem pjesmu i kada osjetim da trebam vokal za nju, provjerim u svom “bazenu” vokalista koji mi se sviđaju čiji bi glas mogao ležati na toj skladbi. Primjerice, Malenu Narvay sam otkrio na Instagramu, odmah mi se svidjela i sa mnom je odradila pjesmu “Vienna.”
Generalno, kako izgleda tvoj proces stvaranja glazbe?
Pokušavam da sve bude spontano. Krećem sa stvaranje beata, kojemu zatim dodajem bas linije i onda gledam gdje će me glazbeno putovanje odvesti. Volim ovako producirati, jer onda mogu sam sebe često iznenaditi. Nekad, isto tako znamsjesti za klavir i samo krenuti svirati iz glave, tako je primjerice nastala “Gravity” koja je jako emotivna pjesma.
Čiju glazbu posebno cijeniš? Imaš li nekog najdražeg producenta?
Da budem potpuno iskren, kod kuće ne slušam elektroničku glazbu, jer ne želim da utječe na moje ideje. Iako moram spomenuti Moritza Hofbauera, jako je talentirani producent, ima odlične ideje i radi jako dobru muziku.
Kada si za DJ pultom kako izgleda tvoj setup? Kako bi opisao svoj način miksanja glazbe?
Koristim standardni Pioneerov mikser i dva CDJ-a. Mislim da sam jako klasičan DJ, bez puno efekata, tehniciranja i zafrkancija. Smatram da je važno i volim svirati pjesme od početka do kraja, a ne raditi tranzicije svako dvije minute. Jednostavno, svaka pjesma ima to nešto svoje, zbog čega je tu. S obzirom da sviram samo svoje produkcije, znam svaku pjesmu “u srce” i kada koja može stvoriti kakav osjećaj.
Što je danas posao DJ-a uopće?
Ovih dana, posao DJ-a se promjenio. Moraš biti zabavljač. To je sada cool. Iako ja mislim da treba imati balans. Volim biti na pozornici i svirati svoje produkcije te gledati kako ljudi plešu uz njih. Takvi trenutci mi daju osjećaje koje ne bih za ništa mjenjao na svijetu.
Što te čeka dalje?
Vratio sam se na turneju i na njoj sam sve do kraja prosinca. Radujem se svim nastupima i uzbuđen sam. Četiri mjeseca sam bio na odmoru, iskoristio sam ga za dosta produciranja, tako da imate priliku poslušati album, ali i još poneku novu stvar na mojim nadolazećim nastupima. Glazbeno, uzimam pauzu od produciranja neko vrijeme, ali to ne znači da nemam spremne trake za objavu.
U subotu 25. svibnja, rezidenti rovinjskog kluba Steel i njihovi prijatelji sa svojim techno ritmovima preuzimaju riječku Crkvu u sastavu Adoo, Tomo in der Muhlen, Ka Oz i Lanchatech. Iz “Techno Steela” najavljuju večer ispunjenu technom, hard technom, raw technom i drugim inačicama techno zvuka.
Adoo je pulski DJ, rezident Steela koji je na sceni dugi niz godina, a ističe se s kvalitentom produkcijom koja osvaja vrhove ljestvica na Beatportu i dobiva podršku renomiranih kolega. Tomo in der Muhlen je dugogodišnji glazbenik i rezident Steela koji je radio u elektroničkoj glazbi, na TV-u, reklamama, s bendovima, u kazalištu, ali su mu modularni synthovi i raw zvuka techna najveća strast.
Ka Oz je lokalna, riječka techno snaga. Jedan je od osnivača Mental organizacije specijalizirane za tvrde techno ritmove. Lanchatech je novo ime koje će se predstaviti riječkoj publici.
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.