Skip to main content

U borbi protiv ravea policija uništavala DJ opremu

Policija u istočno engleskom gradu Norfolk u videu koji je postavila na You Tube jasno je razbijanjem DJ opreme htjela odaslati poruku da neće dopustiti porast rave partija u tom gradu, načelnik Dave Marshall poručio je “Ovim činom još jednom želimo poručiti svima da nećemo tolerirati rave partije u Norfolku, oni mogu imati ozbiljne posljedice na ljude koji žive u ruralnim sredinama i spriječit ćemo svakoga tko sudjeluje o ovom zločinu.

{youtube}wCAP-kmnkTA{/youtube}

Smiješno je da se na takav način pokušavaju sputavati bilo kakve ljudske slobode kao i ove koje se tiču organiziranja rave partija u Norfolku. Uništavanje DJ opreme od strane lokalne policije prema sudskom nalogu, osudili su mnogi, pa tako i Adrian Cooke, glasnogovornik za dobrotvorne svrhe Norfolka koji kaže – "Šteta je uništavati tu vrijednu opremu i u najmanju ruku  čudno da policija ostavlja dojam kao da se hvali time, u ovom okrugu postoji mnogo organizacija kojima bi ta DJ oprema pomogla financijski“.

dj mix

No na stranu uništavanje, koliko će policija uspjeti spriječiti partije ovakvim činom ostaje nam za vidjeti s obzirom da sve što je zabranjeno još više je zanimljivo.

Intervju: Blacksoul


Što znači uspjeti u Hrvatskoj? Kako se ti vidiš ovdje, i 'gledaš' li se uopće?
Uspjeti u Hrvatskoj haha? Iskreno neznam što to znači jer smatram da se uspjeh kod nas mjeri i vrednuje na drugačiji i sasvim krivi materijalistički način. Vrijednosti koje se kod nas traže ja ne posjedujem tako da sam se prestao tražiti u tome davnih dana. Moja definicija uspjeha je, kada radiš ono što najviše voliš i uspijevaš napredovati svakim danom. Uspjeh je kada imas respekt kolega iz minimalno istog ili višeg ranga, kada se to što radiš i u što vjeruješ svidi ljudima koji su u toj branši respektabilna imena. Kada te bukiraju zbog glazbe a ne zbog imena. Kada nakon 19 godina bavljenja glazbom i dalje imaš onaj isti žar u očima i entuzijazam. To je po meni definicija uspjeha.
 
 

Koji domaći DJ-i garantiraju popunjenost kluba i odaziv publike i postoje li isti?
Ni jedan. Čak ni oni koji rade komercijalan program ili narodnjake. Nažalost vremena kada su ljudi dolazili zbog glazbe i Dja tj. da čuju nešto novo su gotova. Vani je slična situacija. Ide se na mješta koja su „in“, gdje su najbolji „komadi“ i gdje se moze „nažicat“ VIP pass i piti besplatno. Ono što je dobro da je kompletno barem na Balkanu došlo do zasićenja i da se lagano kreće iz početka. I tu vidim priliku za nove talente, nove klupske večeri i radnje koje bi mogle unaprijediti scene koja je na tankim i neodrživim temeljima trenutno. Ono što je bitno i što se mora promijeniti je kvaliteta sound systema bez kojeg je nemoguće predstaviti ista što nema motornu pilu, cvilenje i noise. U trenutku kada klubovima prioritet bude sound system i atmosfera možemo očekivati pomak na bolje.
 
 

Kako je bilo na ADE? Što si vidio, koga si slušao, što si svirao? Je li moguće imati takav neki događaj u Zagrebu, još k tome da ga organiziraju naši? 
Ovo je bila moja peta godina na ADE-u. Sjecćm se kada sam prvi puta otišao nitko sa ovih proštora nije išao. Sada se situacija poboljšala i svi lagano vide smisao u odlasku jer realno ne biti prisutan na takvom događaju znači da ne postojiš za svjetsku scenu. Što se tebe tiče samih partija poslušao sam hrpu toga, no najviše me se dojmio live performance Francesca Tristana koji je ove godine nastupio na Paramount Artist eventu zajedno sa Carl Craigom, Radio Slaveom, Paul Woolfordom, Agoriom i drugima. Osobno sam nastupio na 4 partija. Dva su bila od moje booking agencije, jedan je bio Blacksoul Music showcase/networking dinner-party i treći bio za Soufly Yours i Fiasco organizaciju. Moram priznati da su mi sve jako dragi a ponajviše moj prvi label showcase na kojem se pojavilo 140 producenata, DJ-a, label ownera, publishera iz cijeloga svijeta pored naravno standardne ekipe. Odlično za biznis i reputaciju u svakom slučaju.  Glazbu koju sam prezentirao je ista kao i uvijek a to je underground house music od indie-a – nu disco do deepa i tech-a. 

 

Blacksoul Music ADE 2012 kompilacija je dostigla broj 1 na Traxsourceovoj prodaji albuma…to je super, pretpostavljamo…reci nam nešto o kompilaciji, i na što treba obratiti pažnju…
Vjerovao sam u ADE 2012 kompilaciju ali nisam očekivao da bi baš toliko mogla dobro proći. Audiowhores – Trapped je bio na prvom mjestu nekoliko tjedana, sama kompilacija isto te nema tko od Dj-a nije chartao neki od trekova koji se nalaze gore. Upravo neki dan je Traxsource objavio top100 chartove za 2012 godinu i u njima se nalazi 6 izdanja sa BSMa.  To je još dalo dodatni poticaj za Blacksoul Music label i buduća izdanja i artiste. Baš sada završavam svoju verziju Trapped-a tako da ćemo to izdati početkom slijedeće godine koju jedva čekam jer sam potpisao toliko dobrih i talentiranih što novih što starih artista.

 
Koliko pridodaješ važnosti društvenim mrežama i vlastitoj promociji na istoj? 
Nužno zlo bez kojeg je nemoguće išta napraviti. Oduzima dosta vremena, no ako ne komuniciraš s ljudima ne možeš očekivati ni povratni feedback. Bitno je pridonijeti a pokušavam ljude obavijesitit o svemu što se događaj putem FB-a, Tweetera, web sajta www.blacksoulmusic.com itd i naravno uvijek podijelim neki mix ili track for free itd.
 
 
Skidaš li ti kad ilegalno mjuzu i što misliš o skidanju mjuze? 
100% glazbe koju koristim za posao i nastupe je legalnog porijekla. Ono što mi se sviđa i kupim bez obzira na ogromnu količinu promoa koje dobivam svakodnedvno. Smatram da ako zarađujes od glazbe moraš nešto i vratiti jer bez toga glazba nebi postojala i sad je vrlo teška situacija za sve. Postoje novi modeli zarade za artiste ali to je preširoka tema. Protivim se skidanju ilegalne glazbe ali u današnje vrijeme je to nemoguće zaustaviti. Teško je nekome shvatiti da za jedno izdanje na labelu je potrebno izdvojiti dosta novca, vremena i truda da bi se uopće pojavilo. Ljudi to ne shvaćaju i nije ih realno ni briga. Neki čak misle da svi zarađuju hrpe para na što ću reći da su totalno u krivu. 95% izdanja jedva doživi solidnu nulu na kraju svega. Ono što je plus u svemu što je vinyl postao opet cool i prodaja vinyla lagano raste i tu je moguće nekako napraviti računicu ali na top limitiranim izdanjima. Ove godine smo dobili ponudu od Prime Direct vinyl distributera da Blacksoul Music i Disko Zoo i sve labelove koje cu hendlati radimo i u limited verzijama vinyla.  Koliko me strah tog svega toliko se i veselim tom potezu stoga možete očekivati 3-4-5 izdanja godišnje na 12“.
 
 

Mnogi producenti se danas odlučuju svoju mjuzu dati ljudima besplatno preko neta… je li to dobro ili nije, gdje to vodi, i je li to budućnost?
To je njihovo pravo i način na koji dolaze do pažnje. Slažem se da na početku karijere je potrebno napraviti extra korak i investirati u tako nešto jer u moru izdanja i producenata i wannabe producenata je jako teško isplivati. Nažalost činjenica je da nitko, barem ne s ovih područja, bez management podrške i nekog label zaleđa nije uspio napraviti ništa po tom pitanju. To je normalna stvar, tako je i u većim zemljama kao Velikoj Britaniji, Americi, Njemačkoj itd. Zato vidim još jednu priliku za BSM kao predstavnika balkanskih talenata za svijet. Jer „know how“ imamo a i iskustvo je daleko veće nego prije 5 ili 10 godina. A priliku kod mene svi koji su kvalitetni i dobiju. Nikada do sada nisam odbio nikoga tko je iole nešto vrijedio a jos uvijek uspijem preslušati iskomentirati sve što mi ljudi pošalju.
 
 
Što ti imaš u planu uskoro? Vidimo da se sprema neka suradnja s Yannom Valdevit? Koga si još otkrio da rastura, a da ćemo tek čut za nju/njega/njih?
Plan je dići sve na još jedan veći nivo. Uskoro kreće klupska večer u Sirupu pod imenom Bears & Honey i plan je raditi jedan event svaki 2 mjeseca ali na drugačiji način. Želim lokaciju – večer gdje će se ljudi doći zabaviti i isključivo zabaviti. Dakle na prvom mjestu je sound system koji je sada vrh, glazba, ugođaj i opustenost. Ono što je prioritet da pored stalne postave dovodimo ljude koji nešto znače za glazbenu scenu i predstavimo nove talente što sa mog labela što van labela. Dati  ću maksimum od sebe da to uspije. Kvaliteta prije kvantitete.


Prva večer je 11. siječnja i osim mene za pultom će biti moj stalni crew koji cine Pintha Indahouse, Kal El te mega talentirani producent i ujedno exclusive Blacksoul Music artists Apple Juice koji dolazi iz Zagreba. Osim toga imat ćemo najpoznatiju beauty blogericu i make-up guru SmashinBeauty koja ce animirati ljude šminkanjem u medvjede te dijelenjem raznoraznih rekvizita koje će ljudi moći koristiti za glupiranje i slikanje. Cilj je zabava uz kvalitetnu glazbu. Za ostatak godine planiramo dovoditi goste a o njima ću kada za to dođe vrijeme. Glazba koja će dominirati je Deep/Tech/Classic House ono za što zivim i s čim sam počeo kada sam krenuo Dj-irat kao klinac. Drago mi je što je taj sound trenutno vrlo popularan na svjetskoj klupskoj sceni. 

 
Što se tiče mojih planova kao producenta, kako si rekao počeo sam raditi s vokalisticom i autoricom Janom Valdevit koja iza sebe ima bogatu inozemnu glazbenu karijeru i prilikom snimanja vokala za moji novi single mislim da smo si sjeli full te da bi suradnja mogla biti dugoročna jer već dugo nisam naletio na nekoga tko je toliko profesionalan i paralelno kvalitetan i brz u radu. Osim toga raditi ćemo i poseban zajednički projekt koji planiram izdati na BSM-u.
 

Po pitanju samog labela, tona odličnih izdanja je potpisana i upravo slažem lineup za 2013. Odlučio sam uložiti još više u neke od lokalnih autora za koje mislim da imaju potencijal tako da imam exclusive deal sa Apple Juiceom iz Zagreba i sa Mr. Joolsom iz Crne Gore za sada i planiram taj način poslovanja proširiti i na nekoliko drugih novih artista iz regije. Osim BSMa i Disko Zooa plan je otvoriti još dva pod labela jedan će biti u suradnji sa Gramophonedziom te drugi Bears & Honey Records koji će pratiti klupsku večer i sve ostalo oko iste te će biti vrlo experimentalan u glazbenom smislu.
 
 
Koja je stvar s kojom ćeš otvoriti idući set, a koja je stvar s kojom oživljavaš dancefloor?
Setove nikada ne planiram unaprijed ali znam da je prva stvar jedan od najbitnijih ako sviraš u špici. Do samog preuzimanja pulta neznam što će biti. Za sam kraj najčešće ide neki od klasika za koji tada osjetim da bi mogao dobro sjesti. Sam set je uvijek up and down jer mi se taj način najviše sviđa i puštam onako kako se osjećam u tom trenutku.
{youtube}9EY11TdF06c{/youtube}
 
 

Jesi li posjetio neki od silnih festivala ovo ljeto u Hrvatskoj, i kako gledaš na te festivale? Je li Hrvatska nova Ibiza?
Hideout, SunceBeat. Ponovit ću i ove godine. Po količini partija i gostiju može se reći da je Hrvatska nova Ibiza, ali po ugostiteljstvu i ponudi još uvijek kaskamo za zapadnim zemljama, no polako dolazi i taj nivo tj. ugostitelji će biti primorani na switch ako ne žđele izgubiti posao od strane konkurencije koja je užasno jaka , organizirana i ima „know how“. Općenito mislim da je svaka zdrava konkurencija dobra čak i nužna za poboljšanje kvalitete ponude.

 
Jedno bezvezno za kraj… Daviš se u sushiju, gdje si jeo najbolji sushi ikad?
Ja sam relativno nov sushi freak, zadnje 3-4 godine pokušavam gdje god dođem pojesti bar jedan set :) pogotovo prije nastupa paše, jer je lagan i ne uspava čovjeka kao naprimjer mesina koju išto tako naravno volim :) . Realno prije se nisam mogao zamisliti da jedem sirovu ribu, no jednom kada probaš, to je to. Sad ceš se smijati ali ono što sam imao prilike isprobati – najbolji sushi mi je bio u Americi  – Miami i Los Angeles, te u bugarskoj Sofiji.
Japanski sushi jos uvijek sanjam, ali nadam se ne zadugo :)

 

Blacksoul – Can`t Help Myself (Koolade Remix) – unofficial video from hiLO on Vimeo.

Loco Dice slavi 5 godina Desolata!

5 Years Desolat sadrži 8 prije neobjavljenih traka koje su pridonijeli producenti s etikete poput Hectora, tINI i samog Loco Dicea.  Među 8 traka našao se i poznati Izraelac Shlomi Aber, koji je nedavno izdao debut materijal za Desolat, kao i rumunjski newcomer Horatio. U miksu koji slijedi kompilaciju, osim svih ovih 8 traka, naći će se i imena poput Allia Borema i Premiesku (Livio & Roby + Paul G).

Izdanje će se moći kupiti od 4. veljače sljedeće godine, a izaći će kao dvostruko vinilno izdanje, i digitalno.

alt

Tracklist:

A1 Loco Dice – 'Lolopopinho'
A2 Shlomi Aber – 'Mancha'
B1 Yaya – 'Our Connection'
B2 Horatio – 'How Much 909 Can You Take?'
C1 tINI – 'Room 305'
C2 Hector – 'Amorphous Mass'
D1 Lucero en Vivo – 'La France'
D2 Alexkid – 'Enty'
{youtube}ZfW4oophfNo{/youtube}

Mix:

01 Alexkid – 'Enty'
02 Yaya – 'Our Connection'
03 tINI – 'Room 305'
04 Loco Dice – 'Lolopopinho'
05 Hector – 'Amorphous Mass'
06 Basti Grub – 'Drunk & High'
07 Guti – 'Caballero'
08 Francisco Allendes – 'Platonic Solid'
09 Dragosh – 'Vorbeseara'
10 Shlomi Aber – 'Mancha'
11 Premiesku – 'Capture'
12 Alli Borem – 'Raving The Days'
13 Benny Rodrigues – 'Klippenklappen'
14 Horatio – 'How Much 909 Can You Take'
15 Lucero en Vivio – 'La France'

Najveći ovogodišnji hitovi Hot Creationsa!

I ova je godina bila odlična za ekipu i etiketu Hot Creations, Jamiea Jonesa, Leea Fossa i ostale. Stvar 'Benediction' je dospijela i na UK Top 40 ljestvicu, a pokrenuli su i večer u klubu DC10 na Ibizi. Osim toga, mi smo vam pisali, a vi ste sigurno onda i poslušali debut album Back In Flight School tvorca megahita 'Something special…' Miguella Campbella, koji je također izašao za ovu etiketu, a tu su i DJ-i, poput Richya Ahmeda.

alt

Kako bi rezimirali uspješnu godinu, Jamie Jones i Lee Foss su odlučili izdati 'Hot High Lights' kompilaciju od 24 trake, a koja bi trebala izaći 18. prosinca, i koju možete poslušati niže.

 

Tko su najpopularniji DJ-i u Hrvatskoj?

Prema Topdeejays bazi DJ-a koja se određuje kao index Facebook, Twitter, Google Plus, SoundCloud, MySpace, Last.fm i YouTube fanova, korisnika, subscribera i followera koji uključuju sve elektronske žanrove navest ćemo vam najpopularnijih 100, jedni će ostati iznenađeni kako se se uopće neki DJ-i našli na toj listi, a druge pak koliko broj DJ-eva u Hrvatskoj imamo.

100. Liz`n`Bass
99. Mirzaisfab
98. Rio Dario
97. Nokka
96. Rubb Surr
95. A-Risen
94. Snif
93. House Dealers
92. Dubok
91. Vlady
90. Hot Jay
89. Criss Green
88. Dust2Dust
87. Deni Music
86. Looka
85. DJ Mr Flame
84. Deejay Mo
83. Sven Nalis
82. Lordz Dubstep
81. Chiwe
80. Mark Ash
79. Roce
78. Doxa
77. Ko Mar
76. Juice
75. Claudio Madirazza
74. Mauro Enass
73. Ivan Medved
72. DJ Max
71. Hedonist ( aka Denis Stefanić )
70. DJ Dawizz
69. Danny Clarck
68. Yakka
67. Mario Amarillo
66. Leilam
65. AD00
64. Tom Bug
63. Lemon
62. Wess
61. Rene Maker
60. Sirkris
59. Krekman
58. Tekitoka
57. DJ Unique
56. Barzu
55. Simple Craft ( aka Craftman)
54. Mladen DJ
53. Kiso Armic
52. Turkthedj
51. Miss Kali
50. Hadji
49. Flexrev
48. Van Beat
47. Aeon
46. Dj Carlo
45. Code Icarus
44. Jazzy Rossco
43. Leon Vukšić
42. Implant
41. DJ Cream
40. Wyrus
39. Vrh
38. Alessandro Ambrosio
37. Ivica Petak
36. Dalton Trance Teleport
35. Damir Pushkar
34. Pete Dux
33. DJ Maminho
32. Miss Soulfly
31. Mechanic Slave (aka Bad System)
30. Ewan
29. Zmai van House
28. Farfan
27. Omega Drive
26. Claus Cottini
25. DJ Mary
24. Examine
23. Filip Motovunski
22. Gogzy
21. Blurix
20. Asecretsource
19. Pacco & Rudy B
18. Fabian Jakopetz
17. Dub Way
16. DJ Daniel Turk
15. Matt M. Maddox
14. Virgin Helena
13. Pero Fulhouse
12. System Divine
11. Rene Beer
10. Vampy
9. Tom Nucleus
8. Marko J
7. Stipe Poljak
6. Ilija Rudman
5. Petar Dundov
4. Ogi
3. Coopari
2. Miss Sunshine
1. Blacksoul


Cijeli poredak možete provjeriti ovdje. I što kažete koliko je ova lista točna i relevanta u realnom smislu nas koji hodočastimo po plesnim podijima? Ponavljamo još jednom lista nije stajalište portala Klubska Scena, već isključivo poredak portala Topdeejays.com.