Policija u istočno engleskom gradu Norfolk u videu koji je postavila na You Tube jasno je razbijanjem DJ opreme htjela odaslati poruku da neće dopustiti porast rave partija u tom gradu, načelnik Dave Marshall poručio je “Ovim činom još jednom želimo poručiti svima da nećemo tolerirati rave partije u Norfolku, oni mogu imati ozbiljne posljedice na ljude koji žive u ruralnim sredinama i spriječit ćemo svakoga tko sudjeluje o ovom zločinu.„
{youtube}wCAP-kmnkTA{/youtube}
Smiješno je da se na takav način pokušavaju sputavati bilo kakve ljudske slobode kao i ove koje se tiču organiziranja rave partija u Norfolku. Uništavanje DJ opreme od strane lokalne policije prema sudskom nalogu, osudili su mnogi, pa tako i Adrian Cooke, glasnogovornik za dobrotvorne svrhe Norfolka koji kaže – "Šteta je uništavati tu vrijednu opremu i u najmanju ruku čudno da policija ostavlja dojam kao da se hvali time, u ovom okrugu postoji mnogo organizacija kojima bi ta DJ oprema pomogla financijski“.
No na stranu uništavanje, koliko će policija uspjeti spriječiti partije ovakvim činom ostaje nam za vidjeti s obzirom da sve što je zabranjeno još više je zanimljivo.
Što znači uspjeti u Hrvatskoj? Kako se ti vidiš ovdje, i 'gledaš' li se uopće?
Uspjeti u Hrvatskoj haha? Iskreno neznam što to znači jer smatram da se uspjeh kod nas mjeri i vrednuje na drugačiji i sasvim krivi materijalistički način. Vrijednosti koje se kod nas traže ja ne posjedujem tako da sam se prestao tražiti u tome davnih dana. Moja definicija uspjeha je, kada radiš ono što najviše voliš i uspijevaš napredovati svakim danom. Uspjeh je kada imas respekt kolega iz minimalno istog ili višeg ranga, kada se to što radiš i u što vjeruješ svidi ljudima koji su u toj branši respektabilna imena. Kada te bukiraju zbog glazbe a ne zbog imena. Kada nakon 19 godina bavljenja glazbom i dalje imaš onaj isti žar u očima i entuzijazam. To je po meni definicija uspjeha.
Koji domaći DJ-i garantiraju popunjenost kluba i odaziv publike i postoje li isti?
Ni jedan. Čak ni oni koji rade komercijalan program ili narodnjake. Nažalost vremena kada su ljudi dolazili zbog glazbe i Dja tj. da čuju nešto novo su gotova. Vani je slična situacija. Ide se na mješta koja su „in“, gdje su najbolji „komadi“ i gdje se moze „nažicat“ VIP pass i piti besplatno. Ono što je dobro da je kompletno barem na Balkanu došlo do zasićenja i da se lagano kreće iz početka. I tu vidim priliku za nove talente, nove klupske večeri i radnje koje bi mogle unaprijediti scene koja je na tankim i neodrživim temeljima trenutno. Ono što je bitno i što se mora promijeniti je kvaliteta sound systema bez kojeg je nemoguće predstaviti ista što nema motornu pilu, cvilenje i noise. U trenutku kada klubovima prioritet bude sound system i atmosfera možemo očekivati pomak na bolje.
Kako je bilo na ADE? Što si vidio, koga si slušao, što si svirao? Je li moguće imati takav neki događaj u Zagrebu, još k tome da ga organiziraju naši?
Ovo je bila moja peta godina na ADE-u. Sjecćm se kada sam prvi puta otišao nitko sa ovih proštora nije išao. Sada se situacija poboljšala i svi lagano vide smisao u odlasku jer realno ne biti prisutan na takvom događaju znači da ne postojiš za svjetsku scenu. Što se tebe tiče samih partija poslušao sam hrpu toga, no najviše me se dojmio live performance Francesca Tristana koji je ove godine nastupio na Paramount Artist eventu zajedno sa Carl Craigom, Radio Slaveom, Paul Woolfordom, Agoriom i drugima. Osobno sam nastupio na 4 partija. Dva su bila od moje booking agencije, jedan je bio Blacksoul Music showcase/networking dinner-party i treći bio za Soufly Yours i Fiasco organizaciju. Moram priznati da su mi sve jako dragi a ponajviše moj prvi label showcase na kojem se pojavilo 140 producenata, DJ-a, label ownera, publishera iz cijeloga svijeta pored naravno standardne ekipe. Odlično za biznis i reputaciju u svakom slučaju. Glazbu koju sam prezentirao je ista kao i uvijek a to je underground house music od indie-a – nu disco do deepa i tech-a.
Blacksoul Music ADE 2012 kompilacija je dostigla broj 1 na Traxsourceovoj prodaji albuma…to je super, pretpostavljamo…reci nam nešto o kompilaciji, i na što treba obratiti pažnju…
Vjerovao sam u ADE 2012 kompilaciju ali nisam očekivao da bi baš toliko mogla dobro proći. Audiowhores – Trapped je bio na prvom mjestu nekoliko tjedana, sama kompilacija isto te nema tko od Dj-a nije chartao neki od trekova koji se nalaze gore. Upravo neki dan je Traxsource objavio top100 chartove za 2012 godinu i u njima se nalazi 6 izdanja sa BSMa. To je još dalo dodatni poticaj za Blacksoul Music label i buduća izdanja i artiste. Baš sada završavam svoju verziju Trapped-a tako da ćemo to izdati početkom slijedeće godine koju jedva čekam jer sam potpisao toliko dobrih i talentiranih što novih što starih artista.
Koliko pridodaješ važnosti društvenim mrežama i vlastitoj promociji na istoj?
Nužno zlo bez kojeg je nemoguće išta napraviti. Oduzima dosta vremena, no ako ne komuniciraš s ljudima ne možeš očekivati ni povratni feedback. Bitno je pridonijeti a pokušavam ljude obavijesitit o svemu što se događaj putem FB-a, Tweetera, web sajta www.blacksoulmusic.com itd i naravno uvijek podijelim neki mix ili track for free itd.
Skidaš li ti kad ilegalno mjuzu i što misliš o skidanju mjuze?
100% glazbe koju koristim za posao i nastupe je legalnog porijekla. Ono što mi se sviđa i kupim bez obzira na ogromnu količinu promoa koje dobivam svakodnedvno. Smatram da ako zarađujes od glazbe moraš nešto i vratiti jer bez toga glazba nebi postojala i sad je vrlo teška situacija za sve. Postoje novi modeli zarade za artiste ali to je preširoka tema. Protivim se skidanju ilegalne glazbe ali u današnje vrijeme je to nemoguće zaustaviti. Teško je nekome shvatiti da za jedno izdanje na labelu je potrebno izdvojiti dosta novca, vremena i truda da bi se uopće pojavilo. Ljudi to ne shvaćaju i nije ih realno ni briga. Neki čak misle da svi zarađuju hrpe para na što ću reći da su totalno u krivu. 95% izdanja jedva doživi solidnu nulu na kraju svega. Ono što je plus u svemu što je vinyl postao opet cool i prodaja vinyla lagano raste i tu je moguće nekako napraviti računicu ali na top limitiranim izdanjima. Ove godine smo dobili ponudu od Prime Direct vinyl distributera da Blacksoul Music i Disko Zoo i sve labelove koje cu hendlati radimo i u limited verzijama vinyla. Koliko me strah tog svega toliko se i veselim tom potezu stoga možete očekivati 3-4-5 izdanja godišnje na 12“.
Mnogi producenti se danas odlučuju svoju mjuzu dati ljudima besplatno preko neta… je li to dobro ili nije, gdje to vodi, i je li to budućnost?
To je njihovo pravo i način na koji dolaze do pažnje. Slažem se da na početku karijere je potrebno napraviti extra korak i investirati u tako nešto jer u moru izdanja i producenata i wannabe producenata je jako teško isplivati. Nažalost činjenica je da nitko, barem ne s ovih područja, bez management podrške i nekog label zaleđa nije uspio napraviti ništa po tom pitanju. To je normalna stvar, tako je i u većim zemljama kao Velikoj Britaniji, Americi, Njemačkoj itd. Zato vidim još jednu priliku za BSM kao predstavnika balkanskih talenata za svijet. Jer „know how“ imamo a i iskustvo je daleko veće nego prije 5 ili 10 godina. A priliku kod mene svi koji su kvalitetni i dobiju. Nikada do sada nisam odbio nikoga tko je iole nešto vrijedio a jos uvijek uspijem preslušati iskomentirati sve što mi ljudi pošalju.
Što ti imaš u planu uskoro? Vidimo da se sprema neka suradnja s Yannom Valdevit? Koga si još otkrio da rastura, a da ćemo tek čut za nju/njega/njih?
Plan je dići sve na još jedan veći nivo. Uskoro kreće klupska večer u Sirupu pod imenom Bears & Honey i plan je raditi jedan event svaki 2 mjeseca ali na drugačiji način. Želim lokaciju – večer gdje će se ljudi doći zabaviti i isključivo zabaviti. Dakle na prvom mjestu je sound system koji je sada vrh, glazba, ugođaj i opustenost. Ono što je prioritet da pored stalne postave dovodimo ljude koji nešto znače za glazbenu scenu i predstavimo nove talente što sa mog labela što van labela. Dati ću maksimum od sebe da to uspije. Kvaliteta prije kvantitete.
Prva večer je 11. siječnja i osim mene za pultom će biti moj stalni crew koji cine Pintha Indahouse, Kal El te mega talentirani producent i ujedno exclusive Blacksoul Music artists Apple Juice koji dolazi iz Zagreba. Osim toga imat ćemo najpoznatiju beauty blogericu i make-up guru SmashinBeauty koja ce animirati ljude šminkanjem u medvjede te dijelenjem raznoraznih rekvizita koje će ljudi moći koristiti za glupiranje i slikanje. Cilj je zabava uz kvalitetnu glazbu. Za ostatak godine planiramo dovoditi goste a o njima ću kada za to dođe vrijeme. Glazba koja će dominirati je Deep/Tech/Classic House ono za što zivim i s čim sam počeo kada sam krenuo Dj-irat kao klinac. Drago mi je što je taj sound trenutno vrlo popularan na svjetskoj klupskoj sceni.
Što se tiče mojih planova kao producenta, kako si rekao počeo sam raditi s vokalisticom i autoricom Janom Valdevit koja iza sebe ima bogatu inozemnu glazbenu karijeru i prilikom snimanja vokala za moji novi single mislim da smo si sjeli full te da bi suradnja mogla biti dugoročna jer već dugo nisam naletio na nekoga tko je toliko profesionalan i paralelno kvalitetan i brz u radu. Osim toga raditi ćemo i poseban zajednički projekt koji planiram izdati na BSM-u.
Po pitanju samog labela, tona odličnih izdanja je potpisana i upravo slažem lineup za 2013. Odlučio sam uložiti još više u neke od lokalnih autora za koje mislim da imaju potencijal tako da imam exclusive deal sa Apple Juiceom iz Zagreba i sa Mr. Joolsom iz Crne Gore za sada i planiram taj način poslovanja proširiti i na nekoliko drugih novih artista iz regije. Osim BSMa i Disko Zooa plan je otvoriti još dva pod labela jedan će biti u suradnji sa Gramophonedziom te drugi Bears & Honey Records koji će pratiti klupsku večer i sve ostalo oko iste te će biti vrlo experimentalan u glazbenom smislu.
Koja je stvar s kojom ćeš otvoriti idući set, a koja je stvar s kojom oživljavaš dancefloor?
Setove nikada ne planiram unaprijed ali znam da je prva stvar jedan od najbitnijih ako sviraš u špici. Do samog preuzimanja pulta neznam što će biti. Za sam kraj najčešće ide neki od klasika za koji tada osjetim da bi mogao dobro sjesti. Sam set je uvijek up and down jer mi se taj način najviše sviđa i puštam onako kako se osjećam u tom trenutku. {youtube}9EY11TdF06c{/youtube}
Jesi li posjetio neki od silnih festivala ovo ljeto u Hrvatskoj, i kako gledaš na te festivale? Je li Hrvatska nova Ibiza? Hideout, SunceBeat. Ponovit ću i ove godine. Po količini partija i gostiju može se reći da je Hrvatska nova Ibiza, ali po ugostiteljstvu i ponudi još uvijek kaskamo za zapadnim zemljama, no polako dolazi i taj nivo tj. ugostitelji će biti primorani na switch ako ne žđele izgubiti posao od strane konkurencije koja je užasno jaka , organizirana i ima „know how“. Općenito mislim da je svaka zdrava konkurencija dobra čak i nužna za poboljšanje kvalitete ponude.
Jedno bezvezno za kraj… Daviš se u sushiju, gdje si jeo najbolji sushi ikad?
Ja sam relativno nov sushi freak, zadnje 3-4 godine pokušavam gdje god dođem pojesti bar jedan set :) pogotovo prije nastupa paše, jer je lagan i ne uspava čovjeka kao naprimjer mesina koju išto tako naravno volim :) . Realno prije se nisam mogao zamisliti da jedem sirovu ribu, no jednom kada probaš, to je to. Sad ceš se smijati ali ono što sam imao prilike isprobati – najbolji sushi mi je bio u Americi – Miami i Los Angeles, te u bugarskoj Sofiji.
Japanski sushi jos uvijek sanjam, ali nadam se ne zadugo :)
5 Years Desolat sadrži 8 prije neobjavljenih traka koje su pridonijeli producenti s etikete poput Hectora, tINI i samog Loco Dicea. Među 8 traka našao se i poznati Izraelac Shlomi Aber, koji je nedavno izdao debut materijal za Desolat, kao i rumunjski newcomer Horatio. U miksu koji slijedi kompilaciju, osim svih ovih 8 traka, naći će se i imena poput Allia Borema i Premiesku (Livio & Roby + Paul G).
Izdanje će se moći kupiti od 4. veljače sljedeće godine, a izaći će kao dvostruko vinilno izdanje, i digitalno.
Tracklist:
A1 Loco Dice – 'Lolopopinho' A2 Shlomi Aber – 'Mancha' B1 Yaya – 'Our Connection' B2 Horatio – 'How Much 909 Can You Take?' C1 tINI – 'Room 305' C2 Hector – 'Amorphous Mass' D1 Lucero en Vivo – 'La France' D2 Alexkid – 'Enty' {youtube}ZfW4oophfNo{/youtube}
Mix:
01 Alexkid – 'Enty' 02 Yaya – 'Our Connection' 03 tINI – 'Room 305' 04 Loco Dice – 'Lolopopinho' 05 Hector – 'Amorphous Mass' 06 Basti Grub – 'Drunk & High' 07 Guti – 'Caballero' 08 Francisco Allendes – 'Platonic Solid' 09 Dragosh – 'Vorbeseara' 10 Shlomi Aber – 'Mancha' 11 Premiesku – 'Capture' 12 Alli Borem – 'Raving The Days' 13 Benny Rodrigues – 'Klippenklappen' 14 Horatio – 'How Much 909 Can You Take' 15 Lucero en Vivio – 'La France'
I ova je godina bila odlična za ekipu i etiketu Hot Creations, Jamiea Jonesa, Leea Fossa i ostale. Stvar 'Benediction' je dospijela i na UK Top 40 ljestvicu, a pokrenuli su i večer u klubu DC10 na Ibizi. Osim toga, mi smo vam pisali, a vi ste sigurno onda i poslušali debut album Back In Flight School tvorca megahita 'Something special…' Miguella Campbella, koji je također izašao za ovu etiketu, a tu su i DJ-i, poput Richya Ahmeda.
Kako bi rezimirali uspješnu godinu, Jamie Jones i Lee Foss su odlučili izdati 'Hot High Lights' kompilaciju od 24 trake, a koja bi trebala izaći 18. prosinca, i koju možete poslušati niže.
Prema Topdeejays bazi DJ-a koja se određuje kao index Facebook, Twitter, Google Plus, SoundCloud, MySpace, Last.fm i YouTube fanova, korisnika, subscribera i followera koji uključuju sve elektronske žanrove navest ćemo vam najpopularnijih 100, jedni će ostati iznenađeni kako se se uopće neki DJ-i našli na toj listi, a druge pak koliko broj DJ-eva u Hrvatskoj imamo.
100. Liz`n`Bass 99. Mirzaisfab 98. Rio Dario 97. Nokka 96. Rubb Surr 95. A-Risen 94. Snif 93. House Dealers 92. Dubok 91. Vlady 90. Hot Jay 89. Criss Green 88. Dust2Dust 87. Deni Music 86. Looka 85. DJ Mr Flame 84. Deejay Mo 83. Sven Nalis 82. Lordz Dubstep 81. Chiwe 80. Mark Ash 79. Roce 78. Doxa 77. Ko Mar 76. Juice 75. Claudio Madirazza 74. Mauro Enass 73. Ivan Medved 72. DJ Max 71. Hedonist ( aka Denis Stefanić ) 70. DJ Dawizz 69. Danny Clarck 68. Yakka 67. Mario Amarillo 66. Leilam 65. AD00 64. Tom Bug 63. Lemon 62. Wess 61. Rene Maker 60. Sirkris 59. Krekman 58. Tekitoka 57. DJ Unique 56. Barzu 55. Simple Craft ( aka Craftman) 54. Mladen DJ 53. Kiso Armic 52. Turkthedj 51. Miss Kali 50. Hadji 49. Flexrev 48. Van Beat 47. Aeon 46. Dj Carlo 45. Code Icarus 44. Jazzy Rossco 43. Leon Vukšić 42. Implant 41. DJ Cream 40. Wyrus 39. Vrh 38. Alessandro Ambrosio 37. Ivica Petak 36. Dalton Trance Teleport 35. Damir Pushkar 34. Pete Dux 33. DJ Maminho 32. Miss Soulfly 31. Mechanic Slave (aka Bad System) 30. Ewan 29. Zmai van House 28. Farfan 27. Omega Drive 26. Claus Cottini 25. DJ Mary 24. Examine 23. Filip Motovunski 22. Gogzy 21. Blurix 20. Asecretsource 19. Pacco & Rudy B 18. Fabian Jakopetz 17. Dub Way 16. DJ Daniel Turk 15. Matt M. Maddox 14. Virgin Helena 13. Pero Fulhouse 12. System Divine 11. Rene Beer 10. Vampy 9. Tom Nucleus 8. Marko J 7. Stipe Poljak 6. Ilija Rudman 5. Petar Dundov 4. Ogi 3. Coopari 2. Miss Sunshine 1. Blacksoul
Cijeli poredak možete provjeriti ovdje. I što kažete koliko je ova lista točna i relevanta u realnom smislu nas koji hodočastimo po plesnim podijima? Ponavljamo još jednom lista nije stajalište portala Klubska Scena, već isključivo poredak portala Topdeejays.com.
Upravljajte svojom privatnošću
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.