Marko Mihalinec, umjetničkog imena Plazmatick dugogodišnji je producent elektroničke glazbe sa sjedištem u Zaprešiću.
Njegova glazba se može opisati kao šarmantna bezvremenska kombinacija jazza, basa i bubnja, breakbeata, trip-hopa, dubstepa, organske i elektroničke glazbe, ambijentalne te filmske glazbe.
U subotu, 5. travnja 2025. točno dvije godine nakon mog prvog TW – here we go again.Treći put, a meni opet kao prvi. Znaš što te čeka, ali svejedno te pogodi poput vala. Lineup? Savršen. Produkcija? Vrhunska. Publika? Čista ljubav u pokretu.
Foto: Time Warp Facebook
Od kultnog warm-upa u Murphy’s Law pubu, preko euforičnih koraka prema Maimarkthalleu, do zadnjeg Carolinog beata – svaka sekunda je bila iskustvo koje se pamti cijeli život.
Već predvečer atmosfera je bila naelektrizirana. Svi smo već na putu do Maimarkthalle bili kao jedan organizam – pogledima, osmijesima i gestama stvarala se sinergija. “It’s finally happening” govorili su izrazi lica “suboraca” s dancefloora koji su došli iz svih krajeva Europe – Portugal, UK, Francuska, Španjolska, Turska…Svi ponovno na istom mjestu, nestrpljivo iščekujući 19:00h, više nego spremni za početak još jednog neopisivog iskustva.
Ulazak u Maimarkthalle je poput ulaska u paralelnu dimenziju. Produkcija – spektakularna. Svaki floor posebno dizajniran – svemir za sebe, čekao je da ga osjetimo, osvojimo i izgubimo se u njemu. Audio vizualno Time Warp je doveden do savršenstva. Definitivno broj 1 indoor festival, if you ask me.
Foto: Time Warp Facebook
Floor 1 – The Cells
David Lohlein je otvorio i zagrijao floor1, a Anfisa Letyago je taman krenula kad smo se probili u prve redove. Kao i uvijek – rasplesana, rapolozena i ritmično nemilosrdna – u startu nas izula iz cipela od plesa. Pan-Pot je nakon nje floor 1 pripremio za kraljicu – uvijek posebnu i drugačiju – Ninu Kraviz. Njezin set bio je hipnotičan, nepredvidiv – meni osobno top 3 ikad, a slušala sam je sigurno preko deset puta. Slijedile su Amelie Lens, Charlotte de Witte, te eksplozivni Enrico Sangiuliano i uvijek maestralni Capriati. Floor je zatvarala Indira Paganotto. Mi smo se nakon Nine prebacili na floor 2, i tu i tamo bacili bubnu opnu na jedinicu koja je cijelu noć bila krcata.
Foto: Time Warp Facebook
Floor 2 – Meteorites (moj favorit)
Ovdje sam ostavila dušu. :) Nakon magičnog otvaranja Sedef Adasaija – HAAi je servirala kaotičnu energiju uz odličnu selekciju traka, a publika, posebno prvi redovi (čitaj : mi) plesali smo kao jedno. CamelPhat smo preskočili da vidimo i floor 5 ali smo se onda vratili ovdje kad je krenuo Papa Sven. U 3 ujutro smo skupa krenuli na tri sata jednog fenomenalnog putovanja.
Emocija, prisutnost u sadašnjem trenutku, LJubav s velikim LJ. Osobno, najbolji set na ovom izdanju TW. Sven Vath je bio u svom najboljem mogućem izdanju, moćan i autentičan. Oko mene su bili neki super raspoloženi i dragi ljudi, svi u istom vajbu, ista energija. Lagala bih da kažem da je moglo bolje. Full experience 10/10
To je mjesto gdje se sve spaja – glazba, energija, ljudi – i sve postaje jedno
Richie Hawtin je preuzeo štafetu i odveo nas dublje i mračnije – spiritualno, apstraktno, čisto. Šteta što je njegov set trajao samo dva sata jer je vrijeme proletilo. Ipak, nismo stigli dugo žaliti jer je iza Richiea na floor 2 stigla Ki/Ki. Sirova, divlja, nevjerojatne energije.
Rastavljala i sastavljala nas je u 6 ujutro na proste faktore. Nakon nje svoj prepoznatljivi zvuk je donio Ben Klock ali mi smo skoknuli na floor 5 uloviti magiju koju je servirao Loco Dice. Floor 2 zatvarao je Adam Beyer, i ne sumnjam da je bio besprijekoran, kao i uvijek.
Foto: Time Warp Facebook
Floor 5 – Cave 2.0
Na floor 5 smo ulijetali s vremena na vrijeme u toku noći i svaki put ostali preugodno iznenađeni. Syreeta, koju sam slušala prvi put, je napravila totalni show. Njena zarazna energija i super trake rasplesali su sve na petici i pripremili ih za iduće setove. Jamie Jones je sigurno razvalio, ali nažalost, na njegov set nismo stigli. Zato jesmo kratko doplesali na Black Coffee. Za dobro jutro, pa di ćeš bolje. Ooodličan vajb. Elkipa u transu. Čista glazbena meditacija. Troxler b2b Mau P smo teška srca preskočili, ali nakon njih je na redu bio Loco Dice koji je svojim čarobnim zvukom brisao granice stvarnosti. Već je 9 ujutro, boli nas svaki mišić, plešemo već 12h – ali ne stajemo. Jer dolazi – tko drugi nego -Marco Carola. On nije DJ – on je vodič kroz zadnju dimenziju plesa. Emocija. Ljubav. Closing dostojan filma.
Foto: Time Warp Facebook
Floor 3 i 4 – čarolija koju nisam stigla ni pogledati:(
Da postoji stroj za kloniranje, bila bih na svim floorovima, ali tu smo di jesmo, nema ga… Ako išta fali TW festivalu – onda je to upravo ta naprava. Donijeti odluku na koji ćeš, od 5 floorova, odvesti to svoje (samo) jedno tijelo je bolno iskustvo. Na flooru 3 “Optics” su se izmjenjivali Patrick Mason, Daria Kolosova, Clara Cuvée… Floor 4 “Glass Dome” – stakleni je svemir koji je bio hram za magiju Acid Paulia, Dixona, Villalobosa, Carlite… Ekipa iz Grčke koju smo upoznali na TW je većinu vremena provela plešući baš u staklenoj kupoli i aposolutno su oduševljeni. Mislim, drugo nije ni za očekivati, Time Warp ne zna drugačije nego savršeno. Uvijek i bez iznimke.
Foto: Time Warp Facebook
Long story short – 70 tisuća koraka. Ni jedan previše. Osmijesi na umornim licima, novo prijateljstvo svakih 50 metara, ples kao terapija. Line up za after u klubu Das Zimmer je bio primamljiv – ali naše tijela su rekla “nope”. Mrtvi umorni ali sretni i ispunjeni na max nakon 19h rejva uputili smo se prema airbnb-u uloviti koji sat sna prije leta u Zg i povratka u stvarnost.
Time Warp je više od festivala. To je vajb. Frekvencija. Hram. Zajedništvo. Pripadanje. Sloboda. Ljubav. Potpuno se izgubiš – da bi se ponovno pronašao. To je mjesto gdje se sve spaja – glazba, energija, ljudi – i sve postaje jedno. Time Warp je energija koja ne prestaje.
Idući event u produkciji Time Warpa je Sonus Croatia festival na Zrću od 17. do 21. kolovoza. Trenutno su u prodaji posebne grupne ulaznice (4+1 gratis) za regionalne posjetitelje. Ovo je ograničena ponuda pa se pobrinite da kupite svoju na vrijeme i osigurate si najbolji ljetni provod.
Nakon nezaboravnih 12 godina Goulash Diska u redovnom formatu glazbenog festivala, organizatori su odlučili promjeniti format događaja.
“Ove godine okrećemo stranicu i pokrećemo potpuno novo poglavlje koje u potpunosti odražava tko smo danas i što želimo postati.”
Goulash Disko festival 2024 – Foto: Julien Duval
Zaboravite tradicionalni četverodnevni glazbeni festival
Ove godine Goulash Disko donosi program tijekom cijelog rujna, podijeljen u 4 tjedna s raznim događajima raspoređenim po otoku. Ovo je korak u nešto novo, održivije i usmjereno na zajednicu. Zabave koje volite i dalje će biti u prvom planu, ali sada, uz vrhunske događaje, pronaći ćete intimnije svirke i razne događaje pripremljene za vas u različitim dijelovima otoka.
U suradnji sa omiljenim mjestima i otočanima organizatori su osmislili program koji u potpunosti spaja koncepte glazbenog festivala i ljetnog odmora na otoku Visu.
Nove avanture
Iako će glazba uvijek biti srce Goulasha, proširujemo opseg i integrirat ćemo istraživanje otoka, lokalnu kuhinju, kulturu i wellness. Proširujući horizonte na cijeli otok Vis, a ne samo na Komižu, odvest ćemo vas na naša omiljena skrivena mjesta, divne ljude i uzbudljiva iskustva koja smo doživjeli tijekom godina – i koja cijeli otok čine tako čarobnim. Osim glazbe i plesa, zamislite izlete kajakom, tradicionalne večere na farmi, jam sessione u bunkerima, potragu za blagom ili vježbe joge na pješčanim plažama…
Goulash Disko festival 2024 – Foto: Julien Duval
Novi datumi
Takeover otoka Visa započet će 28. kolovoza i trajat će tijekom cijelog rujna, podijeljeno u 4 tjedna i 5 vikenda, od kojih svaki nudi jedinstveni program i iskustva, s programima koje su kreirali zajedno s kolektivima iz cijelog svijeta.
Crowdfunding
Kako bi ovu viziju oživjeli, pokreće se crowdfunding kampanja u ponedjeljak, 5. svibnja 2025. u 12:00 sati po srednjoeuropskom vremenu. Vaša podrška pomoći će organizatorima da stvore održivo, uključivo i nezaboravno iskustvo za sve.
U duhu zajedništva i održivosti, crowdfunding kampanja ponudit će vrlo ograničen broj ulaznica za svaki od 4 tjedna programa. Svi podupiratelji dobit će puni pristup cijelom programu i aktivnostima Goulasha. Ovo je vaš poziv da budete dio nečeg zaista posebnog – festivala ponovno rođenog kao obitelj, slavlja života i glazbe na otoku Visu.
Produkcijski trio Disciples snimio je pjesmu 2013. godine, a norveška pjevačica Ina Wrolsden snimila je vokale u jednom pokušaju. Nekoliko godina kasnije, trio se povezao s Calvinom Harrisom koji je dodao završne detalje.
Disciples govore o tome kako je pjesma procurila dva dana prije izlaska, o osjećaju na ljestvicama u više zemalja i o tome kako je pjesma dobila sjajan glazbeni spot s Gigi Hadid.
Povijest elektroničke glazbe bogata je nezaboravnim i bezvremenskim klasicima. U ovom serijalu DJ Mag istražuje priče koje stoje iza nekih od omiljenih svjetskih dance pjesama, ispričane od strane ljudi koji su ih stvorili.
BSH je napravio izbor 5 pjesama koje bi Honey Dijon trebala puštati na skorašnjem nastupu u Zagrebu, a tu su i pet činjenica iz njenog glazbenog života.
Chicago house korijeni
Rođena i odrasla u Chicagu, Honey Dijon je odrasla uz pionire house glazbe poput Frankieja Knucklesa i Derricka Cartera, što je oblikovalo njezin prepoznatljiv zvuk.
Proboj na njujorškoj sceni
Preseljenjem u New York, integrirala je deep house, techno i disco elemente u svoj stil, etablirajući se u underground klupskom svijetu.
Modna i glazbena suradnja
Postala je omiljena DJ-ica modnih kuća kao što su Louis Vuitton i Dior, često kreirajući soundtrackove za njihove revije.
Album “Black Girl Magic” (2022)
Njezin drugi album slavi house glazbu kroz queer i crnačku perspektivu, donoseći joj globalno priznanje i Grammy nagradu kao producentici albuma Beyoncé “Renaissance”.
Globalna DJ ikona
Nastupa na najvećim svjetskim festivalima i klubovima, uključujući Berghain, Pacha Ibizu i Glastonbury, promovirajući house kulturu s jedinstvenim umjetničkim pečatom.
U subotu, 10. svibnja Honey Dijon nastupa na BSH Zagreb Open ispred zagrebačkih piramida na Velesajmu. Ulaznice su dostupne na Entrio.
Poznat po pulsirajućim setovima i neumornoj strasti prema glazbi, Marco Bailey donosi autentičnu rave energiju koja već desetljećima oduševljava publiku diljem svijeta.
Njegovo glazbeno putovanje započelo je ranih ’90-ih, usred vatrene rave groznice koja je preplavila Europu, a vrhunac karijere obilježio je osnivanjem labela MB Elektronics, danas jednog od ključnih igrača u industriji.
Svojim naelektriziranim nastupima Bailey je obilježio pultove najprestižnijih klubova i festivala, ostavljajući iza sebe neizbrisiv trag.
Očekujte spoj stare škole techna i modernih zvukova u setu koji će vas držati na vrhuncu energije do posljednjeg beata. Pripremite se za iskustvo koje se pamti!
Do sada potvrđena imena Imperium Universe festivala koji se održava od 31. srpnja do 3. kolovoza: David Morales, Marco Bailey, Paolo Barbato, Bonjasky, Grše, Ena Smajić, Eduy, Inis…
Ulaznice za jubilarni 10. Imperium na lokaciji Gradska otoka u Bihaću (BiH) mogu se osigurati u pretprodaji putem Kupikartu.ba
Upravljajte svojom privatnošću
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.