No realnost je nešto drugačija ako uzmemo kao primjer današnje svjetske DJ zvijezde od kojih neki nemaju još ni album, a ni godine koje bi bile respektabilne, ali su se zato našli u pravo vrijeme na pravom mjestu, poznavali su „prave“ osobe, stvorili famu oko sebe i odjednom pune arene i dvorane.
Imaginarna radio stanica Kurupt FMu suradnji s Mixmag TV-om napravila je vodič „How to…“ sa smjernicama koje su neophodne svakom DJ-u na putu do slave. Vodič je dio popularnog britanskog serijala „People Just do Nothing“ u kojima MC Sniper i DJ Beats te ekipa Kurupt FM-a razlažu „How to become respected DJ“. Gledajte i učite :)
Apple bi svoj iTV trebao izbaciti na tržište u drugom kvartalu sljedeće godine. Prema istim glasinama koje proizlaze iz krugova ljubitelja bijele jabuke, TV bi trebao nositi naziv iPanel i naravno da to neće biti samo TV.
Baš kao i kod ostalih svojih uređaja i iTV će imati multimedijalne karakteristike, najkvalitetniji zaslon, bit će medij za igrice, računalo, raditi će na iOS operativnom sustavu što znači da će podržavati iTunes i iCloud s kojeg će se sadržaj moći streamati direktno na TV, koristit će i Siri tehnologiju pa ćemo njime moći upravljati govorom, umjesto daljinskim upravljačem. Sve će biti potpuno automatizirano te povezano s internetom, skora budućnost okreće se streamingu umjesto kabelske.
{youtube}wFW0Xy1Kp6A{/youtube}
Osim što će izazvati revoluciju na TV tržištu, iTV će biti i dvostruko skuplji u odnosu na aktualne vodeće TV-e, ali nije uopće upitno da ga veliki broj jabukoljubaca s nestrpljenjem isčekuje.
Blacksoul je ujedno i prvi Hrvat koji je nastupio na Amsterdam Dance Eventu i Miami Winter Music Conferenceu, a ako dosad niste čuli s prošlogodišnjim singlom “Can’t Help Myself” osvojio je i Hollywood.
“Can’t Help Myself” izabran je kao jedini istočnoeuropski singl za soundtrack popularne američke serije “Shameless” koju su producirali isti producenti koji su radili i TV serije „ER“ i “Third Watch”. Ovim singlom Amerika je iz prve ruke mogla iskustiti dio hrvatske elektronske glazbe.
Nekad SAE student, danas priznati glazbenik s preko 100 ploča izdanih za svjetski poznate underground etikete poput Strictly Rhythm, Toolroom, Cr2, Milk & Sugar, Hed Kandi, Ministry Of Sound, te posljednjih šest godina vlasnik labela koji nosi njegovo ime.
Zvuk koji proizlazi iz njegove radionice koji je dojmio čak i velikog Laurent Garniera možete popratiti kroz 60 izdanja što inozemnih što domaćih producenata ili se pak u bilo koje vrijeme možete uključiti u BLACKSOUL MUSIC FM radio stanicu koja svakodnevno isporučuje doze novih undergound house melodija.
{youtube}fNrC3mnOq5M{/youtube}
Blacksoul ne zaostaje ni kad je o remixima riječ, štoviše remixirao je Grammyjem nagrađenog glazbenika Maurice Joshuu, ali između ostalih i Gramophonedzie-in mega hit „Why Don’t You“.
Nedavno se vratio s Amsterdam Dance Eventa i podjelio s nama svoje dojmove, ipak najbolji utisak s ADE-a definitivno je njegov ADE sampler koji je već neko vrijeme prvi na Tracksourceu.
Osim što u sljedećoj godini trebate obratiti pozornost na nova zanimljiva izdanja Blacksoul Music Recordsa, njegov šef Blacksoul odlučio je ostaviti remixse i kompilacije za druge sa strane i posvetiti se svom originalnom zvuku. Kaže ideja i inspiracije ima napretek samo ih još uskoro mora pretočiti u glazbu, onu koja će vas natjerati da strastveno plešete i tražite još.
Renomirani klupski program koji je u kontinuiranom trajanju od 12 godina ugostio 200-injak domaćih i stranih izvođača, na hrvatsku scenu dovodio mnogobrojne predstavnike novih glazbenih pravaca te stvarao glazbene trendove, nakon dvije godine stanke ponovno se vraća na klupsku scenu grada Zagreba. Riječ je, naravno, o Kontrapunktu, programu koji je s godinama prerastao u svojevrsnu glazbenu instituciju te odgojio nekoliko generacija ljubitelja dobre glazbe. {youtube}9MQk3cRjV34{/youtube}
Ponovno rođenje Kontrapunkta dogoditi će se 30.11. u domu njegova osnivanja, klubu Aquarius, a posebni gost večeri biti će miljenik zagrebačke publike, Shuya Okino, jedan od legendarnog dvojca koji čine japanski Kyoto Jazz Massive.
Premda je rado viđen gost zagrebačke publike o kojemu se manje-više sve zna, treba reći da je Shuya Okino jedan od najznačajnijih predstavnika japanske elektronske scene koji već više od dva desetljeća nastupa po Europi, Aziji i Americi. Poznat je i kao kao pokretač Crossover/Jazz Music scene u Japanu, a upravo po uzoru na Aquariusov Kontrapunkt i sam je 2003. godine u Tokyju pokrenuo prvi tamošnji Crossover Jazz Festival. {youtube}pW-wOMO2sw0{/youtube}
Domaćin ove glazbene poslastice i jedan od osnivača Kontrapunkta je Eddy Ramich, a gramofone i publiku prije nastupa Shuye Okine zagrijat će dugogodišnji član Kontrapunkta Alen S. Cijena ulaznice 40/50kn.
Tuki Music je 100postotna elektronska glazba, a uz Champetu je došla iz dubokih geta Venecuele, odnosno Južne Amerike, a izaziva kontroverze samim time što je zabranjeno od strane medija, da se bogatuni ne bi preplašili čudnih zvukova iz slamova Venecuele.
Tuki je varijacija ‘Change‘, što je zapravo venecuelanska sleng riječ za house glazbu 90-ih. Ljudi koji su plesali ili plešu uz takvu mjuzu zovu se “waperos”, a riječ je proizašla iz krivog tumačenja riječi pjesme ‘Pump up the jam‘ (pjesmu su čuli otprilike “pump wapejam, wape-ross, wape-ross, wap wape…”). {youtube}lvjFK3S8fLU{/youtube}
Onda se taj zvuk razvio u nešto zvano Raptor house, što je egzistiralo isključivo u getu, tako rađajući TUKI, mješavinu Change, Raptor housea i Hard Fusiona. Najveći producenti Tukija su Pocz & Pacheko i Jairo Mendez. Potonji je bio farmer koji je otkrio elektronsku glazbu i postao jedan od predvodnika pokreta Tuki.
Europa polako prihvaća Tuki, dok Amerika još nije upoznata s istim, odnosno vrlo malo. Poslije Gangnama, i Tuki ne zvuči tako loše. {youtube}cwhu-SIlfFA{/youtube}
Tuki je prvi elektronski žanr proizašao iz Venecuele.
Već i vrapci na grani znaju da je Frankie Knuckles, zato i prozvan Kumom housea, odigrao veliku ulogu u nastanku, razvoju i popularizaciji house glazbe, a sve je krenulo u 70-ima rame uz rame s legendarnim Larryem Levanom.
Frankie je odrastao u New Yorku na zvukovima Motowna, ali i Bossa Nove, uz umjetnike poput Sergia Mendeza & Brazil 66, Joaoa Gilberta, Wesa Montgomerya i dr., te mnogih drugih. Svojeg mentora i kolegu Larrya Levana, legendarnog DJ-a opisuje kao Leptira, prelijepog i nepredvidivog, kao čovjeka kojeg osjetite da je ušao u prostoriju, te s takvim dobrim ukusom, i tajmingom za puštanje stvari da si ga jednostavno morao voljeti. Frankie kaže da je Larry znao pustiti neku stvar koju je u tom trenutku volio pa čak i do 10 puta u večeri. {youtube}LDS7boNwtKk{/youtube}
S obzirom da je 10 godina radio isključivo kao DJ, Frankie je odlučio krenuti i u produkcijske vode, kao logičan slijed događaja. Kada je Disco proglašen ‘mrtvim’ u Chicagu, Frankie se posvetio editiranju svojih omiljenih traka kako bi i dalje privlačio brojnu publiku u legendarni The Warehouse. Uskoro je zadobio i povjerenje newyorkške glazbene industrije pa su mu povjerili remiksiranje, ujedno i njegovog službenog prvog remiksa, ‘Let No Man Put Asunder’ by First Choice.
Derrick May dolazio ga je slušati u The Powerplant, te su s vremenom postali i bliski, a May mu je jednom prilikom poklonio Rolandovu 909 ritam mašinu i predložio mu da je iskoristi u svojim setovima. Ostalo je, kako se kaže, povijest. {youtube}QKOY6xpir90{/youtube}
S obzirom da većina njegovih stvari i dan danas zvuči suvremeno, Frankie kaže da pjesma dolazi prva, potom vokalne sposobnosti, a onda produkcija. Bitno mu je da svaki zvuk zvuči jednako dobro i 20 godina od danas. Od trenutnih dance zvijezda kopa po stvarima i najviše ga dojme Ultra Nate, Inaya Day, Yasmeen Sulieman, koje smatra ne samo dobrim performericama nego i skladateljicama.
Cijeli intervju pročitajte OVDJE, a za kraj ćemo samo reći da je Frankie krenuo drugim putem, danas bi volio da se bavi modom, krojenjem, muškom modom, i haute couture modom. Pa sad vi zamislite Frankiea s iglom u ruci i Singericom u kutu.
Upravljajte svojom privatnošću
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.